19. Bölüm

795 75 52
                                    


Yorum yapmayı unutmayın lütfen~

Jeno ve Jaemin heyecanla oturmuş Nct'nin müzik videosunun yayınlanmasını bekliyorlardı.
Jaemin o kadar heyecanlıydı ki yerinde duramıyordu sürekli sayfa yenileyip duruyordu.
"Geldi!" diye bağırdı Jeno birden Jaemin'in enerjisi ona da yansımıştı.
Jaemin derin bir nefes alıp videoyu başlattı.
Video Jeno'nun siyah vücudunu saran bir kıyafet ile kameraya silah doğrultması ile başlıyordu.
Jaemin çığlık atıp videoyu duraklattı.
"Ben hazır değilim Jeno-ah!!" dedi Jaemin mızmızlanarak.
"O kadar yakışıklı olmuşssun ki kalbim durup tekrar atmaya başladı."

Jeno Jaemin'in tepkisine kahkaha atarken videoyu tekrar başlattılar.
Şarkı her zaman olduğu gibi raple başlamıştı Mark ve Jeno'nun birlikte söyledikleri kısım ve sırayla kameranın önüne geçmeleri -üstelik Mark'ın saçları karamel tonlarındaydı- Jaemin'in öbür dünyaya bir girip çıkmasına sebep oluyordu.
Jaemin videoyu tekrar durdurup Jeno'ya baktı.
Gözlerinde garip bir duygu vardı.
"Şu an üstüne atlamamam için hiç sebep yok Lee Jeno. " dedi Jaemin kararlılıkla.

Jeno biraz utanmıştı.
Videonun bir sonraki kısmında Jinsung ve Taeyong'un bir dans kısmı vardı. Taeyong bir kuğu gibi süzülürken Jisung'un hareketleri daha sertti.
Videonun ortalarında Mark ve Taeyong'un rap kısmı vardı. Jaemin o sırada sandalyeden kalkmış elleri saçlarında şok içinde izliyordu.
"Bu resmen suç!" dedi sitem ederek.

Jeno kıkırdayıp duruyordu hakkı vardı Tae hyung ve Mark hyung birlikte muhteşem bir ikili oluyorlardı.
Video'nun son kısmında toplu başlayan dansı Jisung ve Jeno ele almış daha sonrasında Jisung'un dönüşü ile dans biterken Jeno'nun kameraya ateş etmesi ile de video bitmişti.
Jaemin şaşkınlık içinde Jeno'ya bakarken Jeno sırıtıp duruyordu.
"Beğendin mi?" diye sordu Jeno Jaemin yerine otururken.

Jaemin heyecanla Jeno'yu
kendine çekip açıkta duran boynunu öpüp ısırdı.
Daha sonra Jeno'nun utanmış suratına ve panik içindeki gözlerine baktı.
"Mükemmelsin, mükemmelsiniz. Kesinlikle bu albümü almam lazım üstelik o kıyafet ile seni canlı görmeliyim. Sana dikey düşüş yaşadım az önce." dedi Jaemin.
Jeno kıkırdarken Jaemin'in telefonunun çalması ile Jaemin aramayı açıp çığlık çığlığa Haechan ile konuşmaya başladı.

"RESMEN SAÇLARI KARAMEL!!! ÇILDIRACAĞIM HEMEN YANIMA GELMESİ LAZIM." diye bağrıyordu Haechan.
Jaemin kahkaha atıp "Peki o kemer ve çizmeler? Jeno'yu gördün mü? Bilgisayara kafa atacaktım neredeyse." dedi.
Jeno ses çıkarmadan gülmeye çalışırken çok zorlanıyordu.
Jaemin ona göz kırpıp işaret parmağını dudaklarına götürdü.
"Ama şimdi Tae hyung ile Jisung'un da hakkını verelim peri gibi süzüldüler video boyunca." dedi Haechan.

"Mark ve Tae hyungun yaptığı rap daha çok chenneme hoşgeldiniz inişler sağdan diyordu ama sen bilirsin." dedi Jaemin.
Jeno Haechan'ım dediklerini durabilmek için Jaemin'e arkadan sarıldı ve çenesini omzuna yasladı.
Jaemin huzurla gözlerini kapatmıştı.
"Chennemde şeytan açıkları varsa ben talibim." dedi Haechan.
"Hem fena mı olur Mark'ı bir de alevlerin içinde görmüş olurum çocuk zaten yana yana geziyor."
Jaemin kıkırdarken Haechan devam etti.

"Düşünsene Jeno alevlerin içinden çıkıp bütün kaslı vücudu ile seni kendine çekiyor ben bile eridim şu an." diyip fan sesleri çıkarmaya başladı.
Jaemin utançtan öksürürken Jeno şok içinde Jaemin'e bakıyordu.
"Sesin gidiyor Haechan aaaa duyamıyorum. *cızırtı sesleri çıkar* hadi görüşürüzzz~" diye acele içinde kapattı Jaemin telefonu.
Jeno'ya bakmaya utanıyordu.
"Demek alevler içindeki kaslı bedenim öyle mi?" diye sordu Jeno, eğlendiği çok belliydi.
Jaemin Jeno'nun kolları arasında dönüp omuz silkti.

Jeno kafasını onaylamaz anlamda sallarken cık cıkladı.
"Hiç sevimli davranma Na Jaemin bundan sonra kaslarım, ben ve alavlerim olacak. Seni de çekip kendime yaslayacağım artık sevimlilik yok." dedi.
Jaemin kızararak Jeno'ya baktı.
"Beni fazlaca etkilediğini inkar edemem üzerimdeki etkin çok büyük ve bunu öğrenmiş olan çok utanç verici." dedi.
Jeno kollarını Jaemin'in beline sarıp burunlarını birbirine sürttü.

"Hayır bu hoşuma gitti, seni bu kadar delirtiyor olmak çok eğlenceli hem ne zaman öpmek istersen buradayım." dedi daha sonra ekledi.
"Yani ben, kaslarım ve alevlerim."
Jaemin Jeno onunla dalga geçtiği için dirseği ile karnına vurdu.
Jeno acı ile kasılırken gülmeye devam etti.

"Artık senin zayıf noktanı çödüğümüze göre artık siyahlar içinde ve elimde silahla geleceğim." dedi.
Jaemin kızararak kollarını bağladı.
"Resmen şimdiden benimle oynamaya başladın." dedi sitemkar bir şekilde.
Jeno Jaemin'in yüzünü tutup yanaklarını öptü.
"Senin beni ne hala getirdiğin hakkında hiçbir fikrin yok bırak senin üzerinde bu kadar etkim olsun." dedi ve çapkın bir şekilde Jaemin'e göz kırptı.
Jaemin'in beyni fazla fazla aldığı doz yüzünden içerde parti vermeye başlamıştı bile.

;););)

||ROCKABYE|| [Nomin/Jaeno]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin