Boom çok güzel değil miydi? Mv ateş ediyor resmen... *3* *-*
Jaemin Haechan'ın odası daki minderlerden birine oturmuş, dizlerini kendine çekmiş ateşli bir şekilde tartışan Ten ve Haechan ikilisine bakıyordu.Haechan Nct yurduna kendilerini davet ettirmek için Ten'in başının etini yiyor Ten ise Taeyong'un güvenini sarsmayacağını söyleyerek kesinlikle reddediyordu.
"Bunu bana nasıl yaparsın, öz kuzenine? Aşkımı yaşamama engel oluyorsun..." dedi Haechan ve dramatik bir şekilde elini alnına yasladı.
"Mark seni reddetti." dedi Ten göz devirerek.
Haechan elini alnından çekip saçlarını geriye doğru taradı ve "Zoru oynaması beni teşvik ediyor." dedi.Jaemin Haechan'nın tepkilerine kıkırdarken güle güle yanına gelip oturan Renjun ile dikkatini ona verdi.
"Zoru mu oynuyor?" dedi Renjun "Adam düzgünce reddetmiş nereden bilsin sen sapığın önde gidenisin."
Haechan sinirle iç çekip elini beline koydu.
"Neden herkes bana cephe oldu? Jaemin hemen beni savunuyorsun!"
dedi ve üzgün bakışlarını Jaemin'e yöneltti.
Jaemin yanında gülüp duran çocuktan dikkatini arkadaşına vererek "Aslında o itiraf için baya hazırlanmıştı, ona bu kadar yüklenmeyin." dedi. "Aşk mektubu bile yazdı."
Haechan yüzünü buruşturup eli ile alnına vurdu. "Bunu bilmelerine gerek yoktu, Na Jaemin." dedi dişlerinin arasından.Ten kahkahalarla gülüp Haechan'nın mektubu hakkında ayrıntı bilgi isterken bağrışlar tekrar başlamıştı.
"Ne gürültü ama değil mi? Ten hyung Haechan'nın kabul edene kadar başının etini yiyeceğini biliyor halbuki." dedi Renjun Jaemin'e dönerek.
Jaemin de ellerini dizlerinden çözüp arkadasındaki duvara yaslandı.
"Kafasına koydu bir kere ne yapıp edip kabul ettirecek." dedi.
Renjun gülümseyip elini Jaemin'e uzattı.
"Resmi olarak tanışmadık." dedi. "Ben Huang Renjun, Haechan'nın baba tarafından kuzeniyim. Çin'de okuyordum ama mezun olduktan sonra Kore'ye dönemeye karar verdim."
Jaemin gülümseyerek Renjun'un elini sıktı. "Ben de Na jaemin." dedi "Yani temelli mi döndün buraya?" diye sordu.
Renjun sevimli bir şekilde başını salladı. "Evet ama önümüzdeki ay boyunca bir kaç defa Çin'e gideceğim, bu aile ziyareti sayılır yani." dedi.
Jaemin anladığını göstermek için yavaş yavaş salladı başını.
"Sen de mi Nct ile ilgileniyorsun?" diye sordu Renjun meraklı bir şekilde.
"Ah, evet. Bir süredir takıntılı bir şekilde. Haechan ile bu şekilde tanıştık." dedi.
Renjun elini Jaemin'in bacağına koyup sıktı. "Haechan'nın senin ile arkadaş olmasına memnun oldum, bilirsin o biraz arkadaş olunması zor birisi."
Jaemin Renjun'nun dokunduğu yerin karıncalandığını hissediyordu. Rahatsızlık mı duyuyordu bilmiyordu ama bu yeni duygu pek hoşuna gitmiyordu. Bacağını normal bir davranışmış gibi çekerek oturuş pozisyonunu değistirdi."Haechan yazar olduğunu söyledi, okumayı çok severim. Üzerinde çalıştığın bir şeyler var mı?" diye sordu Renjun az önceki hareketi hiç kafasına takmamıştı.
Jaemin Renjun'nun bu sorusuna çok şaşırmıştı çünkü insanlar Jeno da buna dahil olmak üzere yazdıkları ile asla ilgilenmez, nasıl gittiğini veya gidip gitmediğini sormazlardı. Kısacası Jaemin'in ruhunu verdiği bu çalışmalar ile ilgilenmezlerdi. Gerçi Renjun oldukça samimi duruyordu.
"Evet" dedi Jaemin utangaç bir şekilde "Bir roman, bir bilim kurgu romanı. Fazla bir şey değil sad-"
"NE DEMEK FAZLA DEĞİL?" diye aşırı bir tepki ile Jaemin'nin sözünü kesti Renjun.
"Ben iki kelimeyi bir araya bile getiremiyorum, bir de sanatçı olacağım."
Jaemin gülümsedi "Tablolarından bazılarını gördüm, çok iyiler kendine haksızlık etme. Kelimelerin dünyası farklıdır ben de resim yapamam mesela." dedi.
Renjun Jaemin'in sağ elini elleri arasına aldı
"Yazdıklarını benimle paylaşman için sana yalvarıyorum." dedi ve istekli bir şekilde Jaemin'e baktı.
Jaemin tereddütle Renjun'nun dokunuşu ile karıncalanan eline baktı ve olumsuz anlamda başını salladı
"Olmaz onlar hazır değiller.." dedi.
"Lütfen~ Nana~"
Jaemin şok ile kasıldı Jeno dışında başkasının ona Nana demesine alışık değildi ve şu an Jeno'yu hatırlamak sinirlerini bozuyordu.
"Olmaz" dedi "belki daha sonra."
Renjun hayal kırıklığı ile ellerini çekip kafasını eğdi.
"Tamam, daha sonra."
Jaemin boş kalan elini hızlıca swetshirt' ün cebine soktu ve karıncalanmasının geçmesini bekledi. Sanki kalbi de bir hızlanmıştı ama kafasından bu düşünceyi uzaklaştırıp çığlık atarak gelen Haechan'a kulak kesildi."TAMAMDIRRRR~ Ten hyung bütün şansını kullanarak bizi yurda sokmayı kabul etti!"
Ten de arkadan söylenerek geliyordu Jaemin Ten'in "Taeyong beni öldürecek." dediğini duydu."Öncelikle alışverişe gidip bir iki bir şey alalım. Evet Jaemin sana da resmen yürüyen demode gibisin."
Jaemin ağzını açmadan kapadı.
"Ay ne duruyorsunuz?" diye şakıdı Haechan tekrardan. "Kalkın hadi iş başına~".
.
Bol bol Boom izleyin ve yorum yapmayı unutmayın~
ExoSc-What a life ve Baekhyun- Un village'de hayrına izlerseniz çok sevinirim*3*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||ROCKABYE|| [Nomin/Jaeno]
Fanfic[Tamamlandı] Bir rock yıldızı ve beklenilenin üstünde bir popüleriteye sahip olan Lee Jeno ve onu bir iç savaşa sürükleyecek olan en yakın arkadaşı, yazar, aynı zamanda takıntılı fanı olan Na Jaemin. [Belirli bir seme veya uke yoktur!!!!] [Homofobik...