24. Bölüm

714 64 27
                                    

Acayip sinirlerim bozuk bir an önce eve dönmek istiyorum:(
Yorum yapmayı unutmayın~

Mark Haechan'nın mesajından sonra kısa çaplı bir şok yaşamıştı.
Onun için bu kadar ağlıyor, kariyeri ve onunla bir hayat arasında seçim yapmaya  çalışıyordu. Hatalıydı ve yaptığı şeyi planlarken bile vicdan azabı çekmişti. Haber ajanasları seni bitirmeden önce gözünün yaşına bakmıyorlardı, ellerindeki fotoğrafları yayınlarlarsa hem Mark'ın kariyer hayatı hem de Haechan'ın gündelik hayatı biterdi.

Bunu göze alamazdı, o Jeno gibi değildi. Jeno, Jaemin için şireketi karşısına alırdı hatta durum bu beğenmiyorsanız benden bu kadar derdi ve giderdi.
Ama Mark öyle değildi, buralara gelebilmek için çok uğraşmıştı ve kaybetmek istemiyordu. Üstelik bu denli homofibik bir toplumun içinde aşkını nasıl rahat yaşayabilirdi? Haechan'ın yaptığı intikam için bile olsa Mark'ın hayatı ile oynamaktı ve bu Haechan için bile aşırıydı.
Mark huzursuz bir nefes alıp telefonu kapattı bunun ile uğraşmak istemiyordu.

Haechan'ı yanında istiyordu, ona sarılmak veya onunla uğraşmaya devam etmesini istiyordu ama bu nefret dolu Haechan ile başetmek için enerjisi yoktu.
Bu Haechan'ı kendisi yaratmıştı ama bencilce onun bütün sevgisini de hemen şimdi istiyordu.
Haechan'dan ne zaman hoşlanmaya başladığını bilmiyordu sadece bir gün kahve içerlerken gözlerini ondan ayıramadığını fark etmiş, Haechan ne zaman ona dokunsa bir daha dokunması için kırk takla atarken bulmuştu kendini.

Haechan'dan hoşlanıyordu ve öpüşmeleri bu hoşlantıyı alıp bambaşka yerlere taşımıştı.
Mark o gün o havuzda saatlerce Haechan ile öpüşebilirdi.
Dudakları o kadar iyi hissettiriyordu ki Mark bir an olsun onlardan ayrılmak istememişti.
Haechan'nın tatlı davranışları ve gözlerinde görmüş olduğu mutluluk ise sarf ettiği sözlerin pişmanlığını ve acısını daha keskin kılıyordu.

Haechan yalnızlığını gösteriş ile dışarı vuran birisiydi ve Mark onun yalnızlık içinde parlayabilme nedeniydi. Şimdi Mark yüzünden kalbi kırıktı ve yalnızlığında ona güç olan kişi tarafından yüz üstü bırakılmıştı. Keşke bir çözüm yolu bulabilsem diye düşündü Mark. Belki de bütün haber şirketlerini ateşe vermeliydi ya da bir köye yerleşir iki koyun 5 tavuk alır yaşamını sürdürürdü.
Kanada'dan Kore'ye idol olamak için gelen M.L huzuru köy yaşamında buldu diye haber yaparlardı.

Hayranlarına da hediye olarak yumurta falan verirdi.
Mark kendi kendine gülüp iç çekti, hayatının gideceği yer burası mıydı? Buna inanmıyordu, hayatından daha fazlasını beklerdi.
En azından Jeno kadar kararlı ve cesur olabilmeyi dilerdi.
Jeno menejer hyungun gösterdiği resimlere şöyle bir bakıp omuz silkmiş ve elleri cebinde dışarı çıkmıştı.
Jaemin için her şeyi tehlikeye atıyor yine de kariyerinden bir şey kaybetmiyordu.
Haber ajansı bile Jeno'nun bu umursamaz tepkisine şaşırmış haberi yayınlamaktan vaz geçmişlerdi yine de Jeno yüzünden bu sefer ipin ucunda Mark vardı. Haber ajansları bu sefer ellerindeki malzemeyi kolay kolay bırakmayacaklardı o fotoğaflarda Haechan ve Mark gerçekten çok yakın çıkmışlardı bu bile tehlike arzederken bir de üstüne havuzda öpüşme videoları yayınlaşmıştı.
Haechan için şu an hava hoştu Mark'tan intikam aldığını sanıyordu ve Mark kesinlikle kırılıyordu ama eninde sonunda işin ucu Haechan'a dokunacak ve canını çok acıtacaktı.

Mark elinden geldiğince onu kendinden uzak tutmaya çalışmıştı, son darbesi bunu başardı sanıyordu ama nafile sanırım Haechan bu konuda oldukça hırslanmıştı.
Mark üzgünce iç çekti, Haechan'ı yanında istiyordu.
Onun nefretini istemiyordu onun gülümsemesini istiyordu, kendisini sevmesini istiyordu, yalnız kalmasın istiyordu, onun ile güzel bir ilişki istiyordu.
Haechan uzun uğraşlar sonucunda Mark'ın ilgisini çekmeyi gerçekten başarmıştı ve Mark bu güzel duyguyu büyütüp ilişkilerini bu duygu ile sarmalamak istiyordu.

Haechan'dan özür dileyecekti.
Ona gidip kendisini affetmesi için yalvaracaktı, menejer hyunga durumu anlatacak haber ajansına da ağzının payını verecekti.
Bütün homofobik kesme karşı Haechan ile el ele yürüyecekti...
Ama bir sorun vardı, Mark Lee korkağın tekiydi ve bunca şeyin sorumluluğu altına girmek büyük cesaret işiydi.
Haechan için gerçekten üzgündü ama sanırım bu sefer karıyerini seçecekti.

Markhyuck nereye gidiyor bilmiyorum... Sorry guys~ Best ship için markhyuck isteyenler sorry*-*
Bu arada bir Nomin bir de Markhyuck hikayesi yolda geliyor bunun finalini yapıp onları atıcam. 30 son*3*  özel bölüm olacak👍

||ROCKABYE|| [Nomin/Jaeno]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin