14. fejezet

66 5 0
                                    

~~Dia szemszöge~~

  Már jó 10 perce várunk Nate-re a megszokott lámpa oszlop alatt, de se híre se hamva.

-Nekem valami itt nem tetszik. Rossz érzésem van most már.- nézek már megint a karórámra és abba az irányba, ahonnan jobbára Nate-et kellene megpillantanunk.

-Ugyan már húgi, mindenkivel megesik, hogy késik.-teszi karba a kezét Lili.

-Jó, de nem Nate-el. Nem vall rá a késés ráadásul úgy, hogy nem is szól.

-Szerintem túlaggódod a helyzetet Dia. –nyújtózik mellettem Viktor.

-Hagyjd csak Viktor, tudod te is, hogy Dia mennyire félti már.- húzza fél oldalasra a mosolyát Geri.

Az első fél percben nem is esik le mire is gondol, de amint eljut a tudatomig rögtön érzem, ahogy az arcom egy melegebb szint kezd felölteni.

-Befejezhetnéd Geri. Nem vagy vicces.- húzom feljebb a sálamat és fürkészem tovább az utat.

-Ugyan ebben nincs semmi szégyellnivaló. Bár, kicsit furcsállom az ízlésed Dia...

Félig felvont szemöldökkel fordulok vissza osztály társam felé.

-Ezzel mire célzol?

-Nektek nem tűnt még fel pár dolog Nate-el kapcsolatban? Nekem kicsit gyanús, hogy ennyire jól tud több nyelven, töriből olyan dolgokba tud belekötni, hogy még a tanár is elgondolkodik rajta, fel van mentve tesiből de úgy, hogy még a doki is simán kiírná egy hétre ha bemegy hozzá mert havonta egyszer biztos benéz hozzá. Nekem valami nem stimmel ezzel a sráccal.- fejti ki véleményét az oszlopnak dőlve.- Ez most csak az én meglátásom de.. árulja el valaki.. mennyi időbe telik egy nyelvet anyanyelvi szintre felhúzni, és vegyük bele, hogy Nate nem egyben ilyen jó. Megértem, jó tanuló meg minden, látszik a jegyein is, az órán is szemmel tartom de, szerintem ez a tudás ami nála van már nem is emberi.

-Arra gondolsz, hogy Nate egy .. Ufó?-néz körbe gyanakodva Hektor és forgolódni kezd benne a rég elbújt összeesküvés elmélet párti énje..

-Ne légy hülye, dehogy ufó. Csak azt nem értem, hogy tud valaki ennyi tudást össze szedni ennyi év alatt. Alig egy-két évvel idősebb nálunk, mégis olyan mintha legalább egy 60-70 éves papi életét élte már meg tapasztalat ügyileg.

-Arra akarsz kilyukadni, hogy Nate nem is annyi éves, ahánynak mondja magát?- hitetlenkedik most már Viktor.

-Most őszintén, Dia. Neked nem fúrja az eszed? Te magad mondtad még korábban, hogy feltűnt már neked Nate szokatlan járása is. Biztos észre vettél rajta már más dolgot is.- tart szemmel továbbra is Geri.

És... igaza van. Több dolog is fúrja már az oldalamat felőle de mégis, érdekel mi lehet a múltjában. Már a legelső napon, mikor rosszul lett, akkor is észre vettem a járását. Nehezen tud ráállni, sántikál időnként... Igaz, kutakodtam már Nate és egyéb dolgok után, de azt azért csak nem osztom meg velük, hogy én vérfarkasnak tenném meg szegény srácot. De valahogy még mindig nem hagy nyugodni Nate mostani hiánya.

-Bármi is legyen, engem nagyon zavar Nate hiánya, és semmit se gondolj bele Geri. Megyek megkeresem.-zárom le gyorsan ezt a beszélgetést és indulok el a háza felé közben próbálom előkotorni a telefonomat.

  Már a nagy rét mellett járunk és vagy 5x hívtam azóta osztály társunkat, mindig csak az üzenet rögzítő kapcsolt be.

-Biztos nincs semmi baja. Csak elaludhatott, vagy mit tudom én.- próbál valami magyarázatot adni Geri.

700 évnyi szenvedésWhere stories live. Discover now