16.fejezet

53 5 0
                                    

--Dia szemszöge—

  Most léptünk át egy határt és ebben a helyzetben ez nagyon nem jött jól. A szemem sarkából látom, ahogy Hektor azokért a papírokért nyúl, amiket Nate hagyott itt nekünk. Kinyitja, belelapozgat és ahogy egyre tovább halad benne úgy tűnik el az arcáról a szín.

-Basszus... erre bezzeg nem gondoltunk...- ül le a fiatalabb iker az ágy szélére a fejét támasztva.- Nate nem egyesével tanulta a nyelveket, hanem jobb híján a legtöbbet egyszerre...

Maga mellé teszi le a mappákat és csak mered maga elé. Nem igazán értem, mit akar ezzel Hektor, így inkább én is ránézek a lapokra. Nate és a családjának anyakönyvei. Elkezdem én is olvasgatni és az adatokat nézve kezdek rájönni, miért is fagyott le ennyire Hektor. Nate és a családfájának egy része van most a kezemben.

-Mi az Dia? Mitől akadtatok így ki?- néz rám kérdően Lili, mellette pedig Viktor is kérdő pillantásokkal mered felénk.

Ráemelem a tekintetem a kis könyvekre, majd Hektorra, aki csak egyetértően bólint egyet. Kicsit összébb rendezem a könyveket és a köteg tetejére Nate anyakönyvét veszem elő.

-Nate Naragi, születési helye, Liverpool, Anglia. –kezdem el olvasni barátunk adatait.

-Szóval Nate angol parton született.- szögezi le Viktor és így már veszem is elő a következő könyvet; az apjáét.

-William Naragi, születési hely: Liverpool, Anglia.

-Szóval apai ágon angol, ezt.. gondoltuk.- néz rám továbbra is Lili így folytatom a könyvek olvasását apai ágon.

-Naragi Daiki, születési hely: Hakodate, Hokkaidó szigete, Japán.

-Nate nagyapja japán származású. Bár ezt a vezeték nevéből is kitalálhattuk volna.- teszi karba a kezeit Hektor.-bár ez még semmi.. Dia folytasd anyai ágon.

Előkeresem Nate édesanyja papírjait és kezdem el olvasni:

-Nagy Evelin, születési hely: Szeged, Magyarország.

-Nate akkor egy angol-magyar pár gyermeke... így érthető az anyanyelvi szintű angol és magyar.- kezd megvilágosodni Viktor és elnézve Lilit, már ő is kezdi sejteni a dolgokat.

-Nem akarom hosszúra nyújtani így csak röptében folytatom.- lapozom át a maradék kis könyvet is.- Nate apai nagybátyja Günther, névből gondolhatjátok, német származású, anyai nagybátyja Carlo pedig olasz volt.

-Van még egy könyv nem?- pillant a mellettem levő, lefordított noteszre. Nem véletlenül hagytam ki.

-Igen... Ez Ren anyakönyve...- veszem magamhoz azt a pár lapot.- Nate bátyja. Pontosabban féltestvére volt.

-Volt?- húzza fel a szemöldökét Viktor.

Kicsit megszorítom az iratot és olvasok bele:

-Ren Naragi, születési hely: Manchester, Angila; 2105. november 29.-én elhunyt, élt... -itt kénytelen voltam megállni egy fél pillanatra. – élt 17 évet...

Mind néma csendben ülünk a kórteremben.

-Nate-nek már csak az olasz nagybátyja él. De ő se foglalkozik vele igazán, csak papíron a gyámja.- töröm meg a több perces csendet.

-Szó szerint senkije sincs már.- folytatja a gondolat menetemet Lili.

-És mi is inkább csak nyomozunk utána meg vádolgatjuk meg mindenfélével, ahelyett, hogy rendes barátai lennénk.- zárja le Viktor.

700 évnyi szenvedésWhere stories live. Discover now