Jó egy hete járkál már ide Dia, hogy segítsen. A hét feléig csak a barna hajú szépség nézett be hozzám, majd kis noszogatásra az ikreket is beengedtem. Szinte mindig ugyan az volt a menet; Dia vagy hozott valami főtt ételt, vagy itt készítette az aznapi étket, amíg az ikrek segítettek behozni a lemaradást a suliban. Általában valami filmet néztünk utána, majd sötétedés előtt hazaindultak. Csütörtökön megosztották velem, hogy a héten ők már itthon vannak mert a sulit felújítják, így az őszi szünethez hozzácsaptak még két hetet. A következő kis időszak teljesen szabad, vagyis csak november elején kell csak visszamenni. Valamint azt is megtudtam, hogy a suliban lesz valami filmezés is, valami utó halloween alkalmából. Ezt az infót már Lili hihetetlen nagy lelkesedéssel hozta a tudtommal, akit végül Dia nyugtatott le és fogott munkára a konyhában.
Úgyhogy a mostani, pénteki helyzet is valami hasonló: a két leányzó a konyhámban ügyködik valamit, míg én az ikrekkel a kanapén szétnyúlva nézünk valami régebbi, varázslós filmet. Hogy egy pápaszemes kölyök kiálljon egy sárkánnyal aztán szirénekkel.. vagy mikkel a suli tavában... Abszurd marhaság az egész...
-Hé, Dia, Lili! Hogy haladtok a kajával? Nem kell segítség?- kiált ki jobb oldalamról Viktor.
-Lassan kész, már csak a tésztának kell megfőnie és kész is a leves.- hajol be a nappaliba Dia egy aranyos, kis virág mintás köténnyel a derekán.
-Pazar! Mond, hogy hús leves!- lelkesedik fel a fiatalabbik iker.
-Az hát, Dia nagyija adta a csirkét.- bukkan fel a másik konyhatündérünk is. – bár állítólag tyúkból jobb lenne, de most ezzel kell beérnünk. Na jó, elkezdem kiszedni a tésztát, Dia megterítesz addig?
-Persze. Fiúk,legyetek szívesek, szedjétek ki Nate-et az ágyból, ha kérhetem.- fordulnak vissza a leányzók a konyhába.
-Felcsatoljuk a térd pántodat... vagy mit?- pillant le rám Viktor, aki idő közben felköltözött a kanapé kartámlájára.
-Nem kell. Ennyi útra minek?- fordulok át a fekhelyem szélére.
Hektor és Viktor már mellettem állnak és húznak fel a puha szivacsról és teszik hónom alá a mankóimat, amiket még korábban tőlük kaptam. Kibaktatunk az étkezőbe, ahol már a terített asztal vár ránk és a két csodás szakácsunk. Mind helyet foglalunk és elkezdünk ebédelni. Szinte az egészet végig beszéljük.
-Jaj srácok, amíg eszemben van. Múltkor, ugye voltam a nagyszüleimnél, meséltem is körvonalakban mi hír velünk és ahogy a mostani helyzethez értem mama annyi holmit pakolt össze, hogy hozzam el neked Nate, majd nem két fordulóban kellett mennem.- meséli a legutóbbi útját Dia két falat között.- Ezért is tudtam most ennyi mindent hozni és főzni.
-Igazán? Majd köszönd meg nekik a nevemben.- Eszek még egy kanállal a levesből.
-Ha úgy érzed, te is megteheted majd.
Dia a néma csendre pillant fel tányérjából és négy felvont szemöldökkel találhatja szembe magát.
-Bocsánat, elfelejthettem említeni.- kap fejéhez a zavart lány, majd folytatja mondandóját.- Mamáék mondták, hogy a jövőhéten elutaznak a nyugdíjas klubbal... valahova a Közép-hegységbe.. azt hiszem és kérdezték, nincs-e kedvünk vigyázni a házra a héten, ha már úgyis itthon vagyunk.
-Állj, állj állj! Jól értelmezem? A nagymuterék két szintes, több négyzetméteres házát befoglalhatjuk egy egész hétre csak úgy?!- esik ki a kanál Lili kezéből.
-Még mindig emelt földszintes, egy emeletes kertes ház... de igen. Még rá kell vennem anyát, hogy egyedül menjünk, de ez attól függ, mennyire van kedvetek jönni.
ESTÁS LEYENDO
700 évnyi szenvedés
Hombres LoboVajon milyen lehet 700 éves vérfarkasként, kínok közepette túlélni a középkortól számolva? Nate Naragi ismeri ezt és köszöni szépen, azóta is éli életét. Főhősünk az 1400-as években kapta meg a kórságot és küzd a különböző élethelyzetekkel. Legutóbb...