~ TOTUL E DISTRUS...DIN NOU ~

89 9 7
                                    

M.Y.-Bine, o să trec direct la subiect.Mai știi că acum ceva timp ți-am zis că compania are nevoie ca tu să fi într-o relație cu fiica unuia dintre asociații noștrii din companie?

Atunci tuturor le-a picat fisa, începând să o analizeze pe bruneta ce își lingea buzele într-un mod enervant, gustându-și luciul cu căpșuni.

Doar Dya nu înțelegea, așa că aștepta o explicație și pentru ea, dar nu părea să primească vreuna, toți îl priveau acum pe Yoongi, așteptându-i răspunsul.

Yoongi nu trebuia să se găndească prea mult, el nici nu avea de gând să renunțe la cea mică, mai ales acum când totul mergea atât de bine, mama lui și nimeni altcineva nu avea să vină și să îi spună ce să facă.

S-Nu, mamă, nu o să fiu cu tipa asta necunoscută așa că mulțumesc de vizită dar mi-ar face mai mare plăcere dacă ai pleca și nu te-ai mai întoarce.*a spus simplu acesta, prinzând mâna Dyei în a sa și zâmbindu-i cald celei mici care privea totul cu ochii mari și confuzi*

T.Y.-Fiule, noi nu am venit să te întrebăm, noi te-am anunțat.Tu și Yoora sunteți împreună și gata.*a spus acesta autoritar, nelăsându-l pe Yoongi care voia să riposteze*

Așa zisa, Yoora, s-a îndreptat cu pași mici și delicați spre Yoongi, lăsându-și genele false la iveală atunci când îi făcu cu ochiul, mușcându-și încet buza de jos.

Yoongi mai avea puțin și cerea o pungă ca să vomite, pur și simplu nu era de acord și nu avea să își schimbe părerea pentru nicio târfuliță ce avea să apară în fața lui și boom, e iubita lui dintr-o dată.

El a iubit-o pe Dya încă de la început și a trecut prin atâtea ca să poată ajunge aici, nu avea de gând să renunțe acum.

Y-Yoongi..Cine e..prințesica asta? *a întrebat aceasta privind-o parecum cu dezgust pe fetița îmbrăcată în roz, care strângea degetul mare al lui Yoongi, sperând să spună ceva ca tipa asta să dispară și să o lase în pace*

S-E iubita mea, ceva ce și tu ți-ar dorii să fi, dar cu fața aia cam greu, așa că fă pași că îmi intoxici oxigenul bun de respirat.*a spus acesta, luând-o pe cea mică în brațe, picioarele ei înconjurând talia blondului, primind un zâmbet dulce din partea sa și un sărut pe nas.

M.Y.-Haide Yoongi, nu mai fi copil.Și tipa aia e o altă curvă disperată după sex pe care o vei lăsa în 2-3 zile, așa că mai bine a-i alege-o pe Yoora și poate iese ceva frumos din asta! *a sugerat mama acestuia, ignorând fețele îngrijorate ale celorlalți din încăpere când pronunțase acele cuvinte greu de digerat*

D-Yoonie..ce e aia sex? *a întrebat cea mică fix când liniștea aceea asurzitoare se lăsase în bucătăria în care aproape se petrecea al 3-lea război mondial*

Și atunci lumea lui Yoongi s-a întors pe dos și la dracu că era nervos de-a dreptul.

Nu doar că părinții lui care nu îl vizitatau decât când aveau nevoie de ceva, au venit acum și i-au cerut să renunțe la relația sa cu Dya și să fie cu o necunoscută pentru ceva ce nici nu e în avantajul său, ci tot al părinților săi, deci el are doar de pierdut.

Dar acum i-au mai și băgat în cap cuvântul ăsta prostesc pe care chiar nu voia ca Dya să îl afle acum, absolut deloc.

A oftat sictirit de problema cauzată de mama sa, aruncându-i o privire enervată care îi oferea doar satisfacere mamei sale.

M.Y.-Ce este Yoongs? Te-ai pus cu o copilă de-a 4-a? Pff..se vede că nu mi-a păsat prea mult de tine.*a spus mama sa, râzând la propria sa replică*

Blondul în schimb, nu doar că era nervos, dar cuvintele pe care mama sa le spusese dureau, dureau extrem de tare, și la dracu, nu mai putea suporta, și chiar nu știa ce să facă atunci..se simțea pur și simplu învins de propria familie ce îi era împotrivă.

Totul pe ascuns..// BTS //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum