~ NUMELE JOCULUI? ~

98 10 5
                                    

!!!SMUT!!!
!!!THREESOME!!!
IF YOU DON'T LIKE THIS THINGS, DON'T READ!

Doar că nu fusese un sărut cu limba, ci unul simplu, fiindcă Jungkook avea de gând să o amăgească puțin la început pe cea mică, așa că Jungkook se retrase, cea mică pufnind supărată fiindcă ea se aștepta la mai mult.

Jungkook a zâmbit amuzat apoi a zis :

JK-Cine a fost pisoi?

D-Kookie e rău! Kookie nu vrea să pupe pe Dya cu un băiat mare! *i-a reproșat aceasta, punându-și mâinile în sân supărată*

Taehyung, văzând-o atât de doritoare pe cea mică, nici nu a mai așteptat, și i-a atacat buzele cu ale sale, aducându-i mai apoi sâni cu ambele mâini și punând presiune pe aceștia, făcând-o pe Dya să geamă ușor, fiind oarecum deranjată de gestul albăstriului, dar neroproșându-i nimic, fiindcă voia să câștige jocul, și credea că asta face parte din el, chiar dacă jocul se terminase de mult pentru cei doi, cea mică continua să joace pentru a câștiga.

Atunci când cea mică a scos acel sunet, deschizându-și puțin gura, limba albăstriului a reușit să pătrundă printre buzele fetei, explorând fiecare parte a lăcașului celei mici.

Dya, simțindu-se deja excitată, acest sentiment fiind nou pentru ea, fiindcă era prima oară când i se întâmpla asta în little space, a murmurat ceva indescifrabil prin buzele lui Taehyung, trăgându-l pe acesta peste ea.

Jungkook nu s-a lăsat mai prejos, și și-a zis "fuck you, azi sunt gay", apoi l-a mușcat pe Taehyung de lobul urechii, albăstriul gemând ușor în sărutul cu cea mică, știind că avea să aibă un threesome, deși Dya era singură încă neconștientă de situație.

Apoi a simțit două mâini sub fusta sa, făcând-o să scâncească și să își strângă picioarele unul peste altul, simțind mâna rece a lui Jungkook ce se juca cu materialul lenjeriei sale cu inimioare.

D-K-Ko-Kookie..! *a zis cea mică printre gemete, neputând să se oprească din a se săruta cu Taehyung*

Nu doar că era prima oară atât în little space cât și în big space când Dya era atinsă acolo și reacționa așa, dar ea încă nu știa dacă ce face mai face parte din joc sau nu, fiindcă ea nu știa că jocurile te fac să țipi, mai ales așa, poate era unul secret pe care doar Tae și Jungkook îl știau, altfel Dya nu își putea explica.

Într-un final Taehyung s-a oprit și a rupt sărutul cu cea mică, lăsându-l pe Jungkook să se mai joace puțin așa cum și-a dorit întotdeauna, dar abia astăzi avusese șansa, așa că a profitat la maxim.

Jungkook și Taehyung erau deja excitați, și își simțeau membrul întărindu-se și boxerii din ce în ce mai strâmți, nu mai spunem de Dya, care aproape plângea iar ea încă nu știa numele jocului, poate avea să îl joace și ea cu mami Miruna și tati Jimin, poate și cu Yoongi, neștiind că urma ca micuța Dya să devină o fată în toată firea în acea zi.

Cum Taehyung nu s-a mai putut abține, iar erecția sa nu mai putea aștepta până cea mică era îndeajuns de excitată cât să treacă la următorul pas, s-a așezat în spatele lui Jungkook, frecându-și erecția de fundul acestuia.

JK-Ahh fuck! Taehyung și eu sunt excitat-ahh stop!

Dar la naiba de Taehyung avea să se oprească, fie Jungkook, fie Dya, el tot Taehyung cel excitat era în acel moment, iar orientarea sa sexuală era ultimul lucru de care îi mai păsa atunci.

Așa că Jungkook și-a băgat și el picioarele și și-a retras mâna de sub fusta celei mici, care gemea sub atingerea sa, asta satisfăcându-l dar nu îndeajuns, avea nevoie de o persoană cu experiență, măcar până problema sa din pantaloni nu mai era așa gravă.

Totul pe ascuns..// BTS //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum