~CEARTA..~

53 6 1
                                    

*needitat*

< ziua următoare >

Era ora 07:25, iar Dya se foia prin pat încă de aseară. Nu putuse adormi deloc, habar nu avea unde îi era gândul și de ce nu putea închide ochii ăia idioți și să adoarmă odată. Când alarma a început să îi țipe lângă ureche, a tresărit din pat înjurând și trântindu-și telefonul, căștile și vaza pe care o avea pe mica noptieră bej de lângă pat.

D-Aishh!! Să-mi bag-

Dar nici bine nu a terminat fraza căci ușa s-a deschis încet, un brunetobosit cu părul ciufulit, un tricou larg și boderi negri cu ochii pe jumătate deschiși și-a făcut apariția în camera Dyei.

D-Ahh! Un zombie! *a strigat Dya, realizând mai apoi că era doar Jungkook*

D-Ce naiba cauți aici? *a spus aceasta văzându-l pe brunet că își închisese ochii și părea că adormise în picioare*

D-H-Hei! Vorbesc cu ti-

Dar Dya nici nu și-a gândit bine ideea căci Jungkook a împins-o pe pat, căzând într-un somn adânc cu caoul pe pieptul acesteia.

Dya a făcut ochii mari, închizându-i la loc când brusc simții cum somnul o cuprinde..și-a pus mâna în părul moale și ciufulit al brunetului, adormind amândoi așa.

De la țipetele Dyei, toată casa se trezise, la fel ca și celelalte vile și blocuri de pe partea cealaltă a Coreei de sud.

JM-Aish..! Copila asta nu știe să nu facă gălăgie la ora asta..Ce dracu a înghițit azi noapte? Megafoane?

M-Ohh...habar n-am..Hai să o verificăm. *a zis Miruna întinzându-se în brațele iubitului ei care o privea cu atâtea adorație, ochii săi aproape sclipind*

M-Ce..? Am-Am ceva pe față?? *a spus Miruna atingându-și fața agresiv*

JM-Da...

M-Ce-

JM-Săruturile mele *a spus rozaliul sărutându-i fiecare părticică a feței lăsând-o cu un zâmbet inocent pe buze* Te iubesc..

M-Și eu..chiar o fac..*a spus aceasta sărutându-i obrazul stâng și strângându-l tare în brațe*

JM-Acum hai să vedem ce face copila aia! *a spus Jimin într-un mod jucăuș, ajutând-o pe Miruna să se ridice și făcându-și drum către camera Dyei*

Dar nici bine nu au ajuns să înainte..căci l-au văzut pe Yoongi privind dincolo de ușă..p-plângea..lacrimile îi cădeau pe podea și rămâneau în forma lor inițială..transparentă..pe podeaua rece..

Jimin și Miruna habar nu aveau de ce plânge..deși aveau o mică bănuială..dar totuși au înaintat și l-au loc pe Yoongi prin surprindere pe la spate, încercând să se prefacă că nu l-au văzut plângând.

JM-Hei Yoongs! Te-ai trezit? *a spus acesta așteptând răspunsul blondului care doar se uita insistent în camera Dyei, așa că a aruncat și el un ochi dincolo de ușa albă de lemn..rămânând complet imobilizat*

Miruna avea toți nervii posibili în ea, aceasta știa că Yoongi ținea cu adevărat la Dya, iar totuși el era mereu lăsat pe dinafară iar Jungkook primea mereu tot ce își dorea și chiar mai mult.

Totul pe ascuns..// BTS //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum