9. Bölüm

34 9 24
                                    

Çarptığı sert göğüs hafif bir hırıltıyla sarsıldı. Kokusu o kadar güzeldi ki başını kaldırmadan kendisini gömme isteği uyandırıyordu. O kokunun sahibini tanıyordu. Aniden onu sarmalayan kollar Eva'yı sabitleyip omzundan tutarak hafifçe geriye itince sığındığı güvenli koydan çıkarak yeryüzüne dönmesini sağladı.

Başını yukarı kaldırınca koyu bir ateşle bakan gözlerle buluştu gözleri.

"Ben... özür dilerim" dedi.

Çarpık bir gülümsemeyle bükülen dudakları alay edercesine bir gaddarlıktaydı.

"Kendini benim kollarımda bulmaya çok alışma her düştüğünde seni tutamam" diyerek uzaklaştı. Arkasında duyduğu sözlerden şok olmuş bir kadın bırakarak.

Elleri sıkı bir yumruk oldu Eva 'densiz' dedi öfkeli fısıltıyla. Çok meraklıydı onun kollarına atlamaya zaten!

***

Set bugünlük bitmişti. Sezon finali için son bir bölüm kalmıştı. Buradaki son haftası olduğunu hatırlayan Eva aniden içinde bir sızı hissetti. Karan'da gidecekti ve onu bir daha görmeyecekti. Son günleriydi bu ikilemde...


Sonrasında uzun bir tatil yapıp hem sezonun yorgunluğundan hemde bu adama hissettiği yoğun duygular için verdiği savaştan kurtulacaktı.

Kostümlerden kurtulup siyah kot ve beyaz tişörtünü giydi. Dizi için yapılan ağır makyazdan kurtulup saçlarını açtı saçlarında hissettiği rüzgarla derin bir rahatlama hissetti. Son hazırlıklarını da yapıp çıktığı sırada Karan'ı gördü.

Yine yakıcı bir yakışıklıkla meydan okurcasına ona bakıyordu. Söylediği tek sözle bu kadar düşman olmasını kavrayamıyordu. Kendisi çok önemsemesede onun için ağır bi itham olmuştu anlaşılan. Özür dilemesi gerektiğini düşünüp cesaretini toplamaya çalışarak ona doğru yöneldiği anda duyduğu sesle yerinde kala kaldı.

"Karan"


Uzun boylu incecik düzgün fiziği olan esmer bir kadının ağzından dökülen isimle dikkati kadına yönelmişti. Kadın ona çok tanıdık gelsede çıkaramamıştı.

İsmini duyan karan ses yönelip kendisine koşan kadını görünce gözleri sevinçle doldu.

"Alia" dedi ona yönelerek. Sesindeki neşe ve gözlerindeki sevinç içinde garip bir sancıya neden olmuştu Eva'nın.

Kadın koşarcasına kendini Karan'ın kollarına atınca adam onu büyük bir coşkuyla karşıladı. Onları sarılırken görmek Eva'yı olduğu yere çakılı bir hal içerisinde bırakmıştı.

Ordan uzaklaşmak için kendini zorlayarak uzaklaştı oradan aklında soru işaretleriyle.

Sinirle arabasına atlayarak otelin yolunu tuttu. Yol boyunca aklından onların sarılan görüntüsünü atamadı.

Odasına ulaştığında hala aklındaydı Karan'ın o kadına hasretle sarılışı kendisine tahammül edemeyerek duşa girdi. Su bedeninden akıp giderken yine sorguluyordu kalbini. Bu adama verdiği tepkiler hiçte onun yapacağı şeyler değildi. Bir kere taviz verince aklına böyle karışıyordu işte.

Duştan çıktıktan sonra Hale geldi yanına. Eva'nın çekimleri olduğu için arkadaşları tüm gün gezmiş akşama beraber plan yapmışlardı.

Ne Çok Sevmişim SeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin