Setelah tamat persekolahan hari ini, aku dan rakan aku menuju ke kantin untuk membeli makanan. Ya la takkan nak main petanque kot kat kantin an? Hehe..
Hanya aku seorang sahaja yang tidak membeli makanan antara rakan-rakan ku. Bukan apa, aku memang tak suka makan di sekolah. Entah la kenapa tapi bila sampai sekolah je aku rasa kenyang haha. Tu sebab kot aku kurus macam lidi. Hehehe
Hm disebabkan aku belum memperkenalkan kawan-kawan aku, so why not aku perkenalkan sekarang ann.. Lagipun mereka makan so tak ada la yg perasan aku mengelamun sekejap. Ehekk...
Okay first of all, dalam geng kami ada 9 org termasuk la aku yg paling flawless ni an haha. Huhu malas nak riak. Hmm.. Okay otak aku dah gila so dari duk merapu ni better aku sambung balik.
And then dlm kelas aku, ada 6 orang geng kami termasuk la aku. Biasa la geng kami mmng budak pandai. Ehekkk.. First mesti la dah kenai kan yg mulut murai tercabut ekor nama Hae Ra tu. Lepas tu June. And then ada seorang pengawas nama Jung Eily. Comel je dia dah la kecik eiyy rasa mcm nak lempang je dia sebab lagi comel dari aku. Huhu. Just kidding kay.
And then ex pengawas tahun lepas nama dia Jeon Minji. Dia dulu pengawas tapi entah perangai malas apa yg rasuk dia so dia pun berhenti jadi pengawas. Ehek dasar pemalas. Tengok aku rajin jeerr.. Huhu..
Lagi satu nama dia Yoo Hyune. Dia tak la rapat sangat tapi boleh la dikatakan rapat jugak maybe sebab kami satu geng kot. Best friend forever dia tu dari kelas, kelas, kelas, kelas sebelah. Nama Bae Yijun. Comel la jugak tapi dia ada gelaran sotong maybe sebab dia mmng mcm sotong haha. Entah la tapi aku pun mcm sotong jugak hehe..
Dari kelas sebelah pulak ada 2 jee. Yoo Unjae dengan Kim Jyeon. Si Jyeon ni pengawas and Unjae ni pengawas library macam aku. Jyeon ni suka main game. Sama la dengan si Unjae ni. Biasa la gamers ann. Hmm..
Oh terlupa ada seorang lagi patut la rasa macam tak cukup 9. Hehe.. Dlm kelas aku ada lagi seorang nama dia Min Amryn. Entah la nama dia mmng pelik sejak azali. Dia ni mmng pendiam orgnya tapi bagi org yg tak kenal dia la. Bagi kami dia pun sama la perangai menjebon jugak. Hehe.
Dia dengan Jyeon mmng tak boleh dipisahkan. Jyeon suka main game Free Fire yg dia pulak suka main PUBG. Aku je la yg main candy crush kat sini. Huhu sedih hidup.
"Woi Jae Mi!! Termenung apa kat situ. Ni mesti teringat crush la tu. Crush kau takkan stay hari ni percaya la kat aku. Dia kan mmng malas hehe.. " ujar si mulut puaka, June.
June ni pun mmng banyak mulut sama la dengan Hae Ra burung murai tu. Satu spesies. Tapi kami bertiga mmng rapat. Aku akan jadi adik bongsu sebab aku la lahir bulan selepas mereka dua org tu. Hae Ra jadi kak sulung, June pulak yg kedua and aku yg last sebab aku la paling flaw less dan cute antara kami bertiga hoho.
Kay aku dah melalut dah sampai lautan Hindi dah. Haha.
Aku menghiraukan ujaran June tadi. Biasa la spesies murai tercabut ekor mmng susah nak diam. So, kami pun berlalu meninggalkan kantin untuk pergi melepak pulak. Sementara tunggu junior rehat baik lepak dulu. Lagi pun esok cuti. Boleh la balik lambat.
Huhu..
YOU ARE READING
Junior
Non-FictionJunior? Crush? "Kalau kau ada suka someone bagitau je aku kot la aku boleh move on dari kau hm, " ~ Jae Mi "Taksuka sapa pun, " ~ Yoongi __________________ If you love me I will love you back but why when I love you, you won't love me back? •Sunsh...