"Bangun la anak dara oiiii!! Nak sekolah kan? Boleh pulak bangun lewat nanti lambat pergi sekolah mula la nak membebel. Hari ni bukan hari sukan sekolah kamu ke? " terdengar suara Puan Kim diselang-selikan dengan ketukan di pintu.
Aduuhh aku nak sambung lagi tidur. Dah la mimpi best hari ni. Masa ni lahh omma nak kejutkan pun. Hm apa lah nasib.
Dengan malas aku mengambil tuala sambil bergerak ke arah bilik mandi.
Pakk
"Aduiiii.. Sakit kaki aku bangang. Asal la ada almari pulak ni?? Haduhh siapa yg letak benda alah ni memang aku sumpah dia jadi kodok. Biar padan muka" mulutku masih membebel dan memaki almari tadi kerana secara automatiknya biji mata aku terus segar.
"Hm dia yg tak buka mata bila berjalan salahkan almari pulak. Dah memang tempat almari tu di situ. Haishh begap sungguh dia ni. Lain kali memang kena upgrate sikit tahap kecerdasan otak jebon ni. Hm patut la Yoongi tak suka ann. Okay I get it "
" Woi author kau ingat aku tak tahu ke yg kau mengutuk aku. Ingat aku ni pekak sangat ke hah?! Walaupun otak aku ni ada mereng sikit tapi aku tak pekak tau. Better kau blah before aku bagitau crush kau siapa. Hohoho"
"Harommm.. Dasar tak kenang budi sungguh. Oiiii ingat sikit yaa aku yg tulis cita ni kang aku bagi Yoongi dengan perempuan lain padan muka kau. Hahahahaha. Baik kau mandi. Dah la busuk macam kambeng"
"GI MAMPOS"
Okay back to the story
Sekolah
"Lambat hari ni kau, Jae Mi" tegur Hae Ra.
"Ehh dia tu mmng suka datang lambat. Takkan kau tak tahu, Hae Ra? Entah apa laa yg dia buat sampai lambat pun taktahu laa " June berkata.
Okay June nampaknya sedang menganjing ya gaiss. Alahh basic la datang lambat, kan kan??
"Biar laa aku nak datang lambat pun. Kau ingat aku rajin sangat ke nak datang awal pastu tercongok sensorang nanti? Ish mmng tak la kan.. Tapi kalau Yoongi teman boleh jerr.. Ehekk"
YOU ARE READING
Junior
Non-FictionJunior? Crush? "Kalau kau ada suka someone bagitau je aku kot la aku boleh move on dari kau hm, " ~ Jae Mi "Taksuka sapa pun, " ~ Yoongi __________________ If you love me I will love you back but why when I love you, you won't love me back? •Sunsh...