History

18 5 0
                                    

Kini, aku telah melupakan Seong Woo walaupun kenangan yang dicipta masih melekat dalam ingatan. Seong Woo kini telah berbahagia dengan kehidupan baru bersama org baru. Aku pun tak pasti lah sama ada dia masih mengingati aku lagi ataupun tidak. Ye la aku ni bukannya siapa-siapa baginya.

Sepanjang menjalani hidup yg penuh bosan dan boring ini, aku sebenarnya telah ermmmm...

Aku ni bukannya baik sangat sebabnya aku pernah menjalinkan hubungan dengan seorang pengawas bernama Kim Myung Soo. Huhuhu.. Tapi!

Jangan salah sangka yee.. Aku ni bukannya jenis suka couple-couple macam org lain. Aku just kawan je dengan Myung Soo tu tapi relationship kami lebih sikit dari kawan. Faham kan? Alaa kalau tak faham tu buat la macam faham.

So dalam kamus hidup aku, tak pernah lagi la aku bercouple-couple ni. Cuma aku pernah menghampiri frasa couple tu. Hehehehehehehe.. Merapu banyak la aku ni.. Adui laa.

Okay sambung balik. Hubungan aku dengan Myung Soo ni tak la bertahan lama sangat. Sebabnya kami bukannya couple pun. So buat apa kan kami nak kekal kan hubungan tu kalau Myung Soo sendiri yg suka org lain. Hohoho..

Okay tu je la kalau pasal hubungan aku lepas Seong Woo berpindah ke Esclipe High School. Tapi ada lagi satu dan itu lah yg aku still tak boleh nak tahan gelak kalau teringat balik.

Hm dulu la okay dulu. Highlight sikit ye words dulu tu kay. Okay dulu la cerita zaman jahilliah aku ni. Aku pernah ada abang angkat.

Huhuhu... Entah hantu jin setan mana la yg rasuk aku suruh ber'angkat' dengan senior nii.. I don't know laaa.. Okay kalau nak tahu nama abang angkat aku tu, nama dia ialah....

Shin Sekhyun. Org selalunya panggil dia Shin jerr. So aku pun panggil la Shin. Sebenarnya nak panggil Sekhyun oppa tapi tu lah an malu lah pulak. Time tu terserlah lah kegedikkan aku. Hohohohoh.

Kami time tu memang suka senior. Ye la takkan nak suka junior kott. Junior pun tak wujud lagi. Aku, Minji dan June memang ramai crush dari golongan senior. Especially June dengan Minji ni.

Aku time tu ada 4 ja crush. Yg si dua org ni punya la banyak sampai kalau boleh satu sekolah tu nak dijadikan crush. Tapi bila masuk je tahun ni terus berkurang mendadak jumlah crush mereka. Haha tak faham sungguh aku.

Minji pun dulu ada sejarah ber'abang angkat' jugak. Abang angkat dia tak sah kalau bukan abang angkat aku!

June sebenarnya tak suka Shin sebabnya kami berdua akan menjadi sawan dan sangatlah over bila ternampak dan terserempak Shin. Rasanya kalau org lain tengok pun mesti rasa meluat jugak.

Tapi tu dulu la sekarang kami dah insaf dan berjanji tak mahu mengulangi perkara tersebut huhuhuhu.
Tapi bagi aku tengok lahh dulu.

Hehehehe..

___________________________________

Hallu guyss.. Sebenarnya aku dah tak ada idea hahaha. Tapi tak pe lah sebab dah publish so kena la buat bagi habis kan? Huhu that's all kot untuk kali ni. Btw jgn lupa vote okay. Bye byee see you kalau author tak busy dan boleh publish part baru okay. Lagi satu sorry kalau part ni tak best and pendek. Sorry banyak² . Okay bye bye.

JuniorWhere stories live. Discover now