Jimin hantu ? em I dunno :3♪
× Jungkook pov ×
" Jungkook ! "
" Meh lah , join kitorang ! "
Aku cuba nak larikan diri sebenarnya , pada masa ni aku malas sikit nak bergaul dengan dorang.
Tapi apakan daya , dorang dah ajak , terpaksa lah aku join.
Dengan paksa relanya , aku mulakan langkah pergi ke arah mereka dengan senyuman kekal di wajah.
Lalu , aku melabuhkan punggung di sebelah lelaki yang memanggil ku tadi.
" Hai, nama aku Kim Namjoon.Panggil aku Namjoon " Aku berjabat tangan dengan dia.
" Aku- "
Belum sempat lagi aku menghabiskan ayat ,dia dah mencelah
" Jungkook kan ? Haelmonie Jeon selalu cerita pasal kau dekat kitorang "
" Iya . "
" Ok yang ni , Kim Seok Jin.Panggil dia Jin " Aku mengalihkan pandangan pada seseorang yang di tunjuk oleh Namjoon , bersebelahan dengannya.
Jin , dia melambai ke arah ku.Senyumannya tidak lekang dari wajah.
" Sebenarnya dia tak boleh bercakap , bisu "
tambahnya lagi.Aku hanya sekadar angguk dan berjabat tangan dengannya.
" Dan dia- "
" Aku Jung Hoseok ! Panggil aku J-harapan~ *peace* "
× Author pov ×
" Aku Jung Hoseok ! Panggil aku J-harapan~ *peace* " Namjoon menggulingkan anak matanya melihat telatah Hoseok.Bukan main gembira lagi dia perkenalkan dirinya kepada Jungkook.
" Dan ni "
Lelaki yang berkerusi roda , dengan muka yang dingin , sekali lagi Jungkook dengan lelaki itu bertemu.
" Panggil aku Yoongi " Katanya dengan suara mendatar tanpa berpaling ke arah Jungkook.
Hoseok menepuk peha Jungkook , kemudian dia berbisik sesuatu.
" Jangan risau , sikap dia memang macam tu.Dingin semacam " Bisiknya.
Jungkook hanya angguk ia seraya melihat wajah Yoongi sekali lagi.
Di sebalik perbualan mereka , aktiviti mereka , di perhatikan oleh seseorang.
Ya , siapa lagi kalau bukan Jimin ? Dia hanya memandang dari jauh.Kerap kali dia melihat wajah Jungkook di antara mereka.
Di sebalik pandangan dari jauh itu , terukirnya sebuah senyuman yang manis pada wajahnya.
tbc
vomment
tq !🌸btw sorry late upd :)
aq akn cuba sedaya upaya tuk hbiskan story ni dlm masa terdekat oky ??
YOU ARE READING
[C] heartbeat┌ jjk
Fanfiction" Cuba kau rasa , tiada degupan bukan ? " " Aku dah berikan jantung aku kepada seseorang yang penting dalam hidup aku " " Aku , betul² rindukan dia " - ? Start: 4/8/2019 End: 29/11/2019 Cast: Jeon Jungkook Park Jimin yeah jikook story guys . Cerita...