♪
" Jimin ? Kau menghilang ke mana tho.Penat aku tunggu kau "Jimin tersenyum pahit sambil menuju ke arah Jungkook.Dia pun terus duduk di katil Taehyung.Mereka berdua duduk menghadap sesama lain.
" Aku keluar kejap tadi.Asal ? rindu aku ehh ? haa kantoi "
Jungkook buat gaya macam nak muntah gitu.Jimin pulak ketawa melihat telatah Jungkook.
" Eiih , bila masa aku rindu kau ? euw . ehem " Jungkook menjeling.Meluat tengok Jimin
" Kau pernah duduk dekat asrama ni ke Jimin ? " Soal Jungkook dengan matanya meliar sekeliling melihat ruangan bilik.
" Ye.Dulu je , sekarang tak " Balas Jimin.Pandanganya sekarang hanya tumpu ke arah Jungkook yang berada di hadapannya dengan pandangan sayu.Jungkook masih lagi tidak berpaling ke arah Jimin , sibuk tengok ruangan bilik.
" Asal ? "
" Privacy problem " Jimin menundukkan kepalanya.Akhirnya Jungkook berpaling ke arah Jimin selepas dia di beri balasan begitu.
" Katil kau nombor berapa ? "
" Katil yang kau tengah duduk sekarang ni "
" Oh " Jungkook sedikit terkejut kemudian dia baring di atas katil itu.
" Tumpang baring sat "
" Baring je lah.Aku bukan tuan katil ni dah "
" Tapi kau bekas tuan.So aku kena mintak izin "
Jimin menahan ketawa.Kedua - dua matanya di alihkan pada tingkap menikmati pemandangan di luar.
" Kau tak pernah cerita pasal peribadi kau dekat aku , kau tinggal dekat mana , adik beradik kau , family kau- "
" Perlu ke ? " kata² Jungkook di potong oleh Jimin.Jungkook hanya angguk ia.
" Perlu "
" Bagi aku , tak perlu kot "
" Suka hati kau lah.Aku saja je nak tahu " Kata Jungkook pedas.
Mereka lama kelamaan makin rancak berbual sehingga tak perasan yang ada seseorang memerhati mereka di celah pintu.
Ianya seorang lelaki , dia beredar dari situ dengan perlahan - lahan tanpa membuat sebarang bunyi pun.Roda pada kerusi rodanya di putarkan perlahan dengan penuh berhati - hati.
tbc
vomment
tq !❤️
YOU ARE READING
[C] heartbeat┌ jjk
Fanfic" Cuba kau rasa , tiada degupan bukan ? " " Aku dah berikan jantung aku kepada seseorang yang penting dalam hidup aku " " Aku , betul² rindukan dia " - ? Start: 4/8/2019 End: 29/11/2019 Cast: Jeon Jungkook Park Jimin yeah jikook story guys . Cerita...