30 ° 🥀

278 29 2
                                    

" Aku kata , ULANG BALIK APA YANG KAU KATA TADI ! "

Jungkook menarik kolar Yeonjun dengan kasar.Urat2 mula timbul di seluruh anggota badannya.

" Tak2.Jungkook rilekkk okay ! " Yeonjun berusaha sedaya upaya untuk melepaskan tangan Jungkook daripada menggenggam kolarnya.

" Betul ke apa yang kau sebut tadi huh ? "

Kata Jungkook dingin.Mingyu pun dah menggigil melihat Jungkook yang panas baran.

" Jujur dengan aku ! " Bentak Jungkook sekali lagi.

" Ye ! memang betul apa yang aku tadi ! Lepaskan kolar aku ! " Jerit Yeonjun.Jungkook pun , lepaskan kolarnya.

Perlahan - lahan Yeonjun memperkemaskan kolarnya sambil memandang tajam ke arah Jungkook.

" Park Jimin "

Kini , Jungkook dengan Yeonjun memandang sesama lain.

" Yah Yeonjun ! Kan kita dah janji dengan Junghyun- "

" Dah la Mingyu.Dia dah berubah.Dia patut tahu semua perkara tu.Kita perlu cerita dekat dia perkara sebenar.Buat apa nak simpan lama2 "

Yeonjun bercekak pinggang.Lalu , dia mengeluarkan handphonenya dari poket seluar.

Jungkook betul2 rasa hairan dengan kata2 Yeonjun tadi.Dia sibuk memikir.

Ada lagi ke perkara yang mereka sembunyikan dari aku ?

" Nah , kau tengok video ni " Yeonjun menghulurkan handphonenya kepada Jungkook.Jungkook pun terus mengambilnya.

Ya , ada sebuah video.Video itu menayangkan seorang lelaki terduduk sambil menutup mukanya.Dan ada dua orang lelaki iaitu Mingyu dan Yeonjun , ketawa jahat.

" Itu video kita waktu dulu.Kau yang suruh rakam "

Jungkook fokus melihat video tersebut.Tetiba dirinya waktu dahulu muncul di dalam video itu.

" Kenapa aku tak ingat yang ni ? "

hahaha.Woi bisu ! Jangan lah tutup muka ! malu kee !

Suaranya cukup kuat kedengaran di dalam video itu.Dia dah rasa tak sedap hati.Dia dah mula berfikir bukan2.

Dirinya sangat kejam di dalam video itu , dia menolak - nolak kepala si mangsa.

bisu !!!!

budak tak ada akal !

budak cacat macam kau ni tak sesuai la masuk sekolah kat sini !

baik kau gi tempat2 yang orang cacat tinggal , ataupun kau gi mampus je ! hahaha

Wajah mangsa di dalam video tersebut , akhirnya terpapar.Jungkook melihat wajah yang sangat familiar itu.
Kedua - dua kakinya sangat lemah dan dia terduduk.Air matanya serta merta mengalir.

Mengalir dengan deras sekali.

park jimin kan nama kau ? okay jimin , mulai hari ni , kau mangsa buli kitorang.Dah la cacat !

[C] heartbeat┌ jjkWhere stories live. Discover now