17:

2.5K 131 44
                                    

En sonunda işin ciddiyetini anlayıp bende ciddileştim.Arkamı döndüğümde,az önce ki kız ve Yuri!Yuri ağlayan gözlerle bize bakarken,elinden tutup bize öldürecek gibi bakan bir kız vardı yanında.
"JUNGKOOK!"
Diğe bağırdı kız.Jungkook seslince yutkundu.Kız yanımıza doğru bir adım attı ve Yuri kızın kolundan tuttu.Aralarında bir şeyler konuştular ve kız sinirle tekrardan yanımıza gelmeye basladı.Yuri'de arkadan bağırarak gelmeye başladı.
"ABLA LÜTFEN!"
Kız onu dinlemedi ve gozünü bizden ayırmadan yanımıza geldi.
Tüm vücudum kadar olan kalcaları giyidiği pantolon sayesinde gün yüzüne çıkmıştı.
Tüm yüzünü de kaplayan dudaklarını da kırmızı ruja bürümüştü.

Seksi göründüğünü falan mı zannediyor?Hıh gerzek!

"Jungkook"dedi karga sesiyle.
Jungkook ona kötü bakmakla yetiniyordu.Anlamıyorum,ne oldu bunların arasında?
"Sana sürpriz getirdim"dedi Yuri'ye bakarak.
"YURİ,ABLACIM GEL BURAYA"
Yuri,utanarak veya çekinerek,başı önde yanımıza geldi.
"Yuri"dedim içimden.
Kız botokslu dudaklarını araladı
"Jungkook,hatırladın mı Yuri'yi? Yada şöyle soruyum.Unuttun mu Yuri'yi?"
Anlamıyordum.Haberimin olmadığı geçmişlerimi vardı?
O zaman Yuri okula ilk geldiğinde neden şaşırmadı,gizlenmedi?
Neden gizlensin ki?dediğinizi duyar gibiyim.Yuri şu an başını yerden kaldırmıyor,utanıyor.
Utandığını nerden anladın da demeyin yani!

"Eun Hoo neden gitmedin?"
"Çünkü seninle bir hesabımız var Jungkook,bu hesap verilmeden ben hep burada olacağım"
Jungkook'a baktım.Onun yüzü ifadesizdi ama olumsuzdu.
"Neyin hesabı Jungkook?"
Eun Hoo aşırı büyük bir kahkaha attı.Ben bu mal mı bakışları atarken o tekrar konuştu.
"Bu mal mı?"dedi Jungkook'a alayla.Gerizekalı varoş!

"Ne diyorsun sen be mal!?"
Bir anda ciddileşti.Önce kafasını çevirdi,baştan aşşağı süzdü ondan sonra tüm vücudunu döndürdü.

"Tatlım önce bi kendi haline bak!"
"Ne varmış benim halimde?"
"Hmm sen Jungkook'un neyi oluyorsun?"
"S-sevgilisi"
Kadın yine aynı gıcık kahkahalarını attı.
"Sevgilisi ha?Peki numaran kaç?"
Anlamsız gözlerle kaşlarımı çattım.
"Diyorum ki kaçıncı kurbanısın?"
"EUN HOO KES SESINI!"
Kız ciddileşti ve Yuri'nin elini tuttu.
"Bu kızın namusunu geri ver Jungkook."
"Öyle bir şey yok Eun Hoo"
"Bu kızın şerefini geri ver Jungkook"
"Öyle bir ŞEY YOK EUN HOO!"
Eun Hoo sabır diler gibi nefes verdi.
"Jungkook neler oluyor söyler misin?"
Jungkook beni yeni farketmişti.
"Min Hee içeri geç-"
"HAYIR JUNGKOOK!"
Benden böyle bir şey beklemiyordu eminim.Ama korktuğum şeyler olamazdı.
Hayatımda yaşadığım ilk duyguların sonucu böyle olamazdı.Gercekleri duymak belki canımı yakacakken,bir yandan da duymamak içimi yiyecekti.
Ama gerçekler asla gizli kalmaz.
Kader izin vermiyor.Fiziğe aykırı benim için.Şimdi sadece onun gozlerine bakıyorum.
"Bana gercekleri anlat Jungkook,ben yalan ilişki istemiyorum."
"Aramızda ilişki yok ki Min Hee"
"Ne!"dedim dolan gözlerimle.
"Yani sana 1 günlük demiştim ondan da vazgeçiyorum.Çünkü olmuyor bizden yani senden ve benden.Daha başında yıktık binayı yani üzgünüm Min Hee"
Ağzına sıçtığımın göz yaşları yine çıkmıştı.Işte en korktuğum şey başıma gelmişti.Neden peki?
Neden beni kendisine bağlayıp bıraktı?Ben ona uyarımı yapmıştım ve buna rağmen ağzıma sıçmıştı.
"Neden peki?"
Omuzlarını silkti ve dudaklarını büzdü.
"Peki peki o zaman kendine iyi bak,bunların hiç biri yaşanmamış gibi yapalım.Sen de artık nasil bir geçmişin varsa düzelt.Aramız yine öğetmen öğrenci ilişkisi olsun.Tamam mı?"
Kafasını gülümseyerek salladı.
Bende yalandan güldüm.Yanımız dan Yuri koşarak gitti.Eun Hoo'da hemen arkasindan gitti.
Jungkook eve doğru yürümeye başladı.Benim gozlerim yine doldu ve bu sefer dayanamadım.
"Amına koduğumun gözü dolma ya!"
Ben gözlerimin akmamasına uğraşırken,Jungkook ise omuz kıyısından bana bakıyordu.
"NE DURUYORSUN?DEFOL EVINE!"
Diye bağırıp ağladım.O da kafasını öne çevirip yürüdü ve eve girdi.Işte hayatım da yaptığım en büyük hatalardan birisi daha.
Aşk ile hevesi bir birine karıştırmak.

LOVE MAZE TEACHER JJK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin