31:

2.1K 108 75
                                    

Yiyip içtikten sonra salonda hepimiz film izlemeye başladık.
Jungkook iki de bir kıpırdayıp duruyordu.En sonunda ona döndüm.
"Derdin ne?Rahat dur!"
Dedim fısıldayarak.
"Yok bir şey ya!"
Diyerek geçiştirmeye çalıştı.
Bende fazla takmadan izlemeye devam ettim.En sonun da Jungkook birden ayağa kalktı ve elimden tutup çekiştirmeye başladı.
"Ya Jungkook napıyorsun?"
"Hadi Min Hee ben çok yoruldum"
"Ya dur ne güzle film izliyoruz"
Dedim ardından Taehyung,
"Bencede gidin zaten biz de gidiyirduk,değil mi Jin ve Haneul?"
"Evet evet çok gec oldu"diyerek Jin ayağa kalktı.Haneul'da kalktı.
"Ne yani gidelim mi öyle olsun"
Dedim kızmış gibi yaparak.
"Yav hadi Min Hee hala trip derdindesin"
Diyerek beni zorla çıkardılar.

Arabaya bindik.Jungkook arabayı çok hızlı kullanıyordu.
"Jungkook yavaşlar mısın?"
Brni duymamış aksine daha çok hızlanmıştı.Direksiyon da ki elini tuttum ve sıktım.
"Y-yavaşlar mısın?"derken gozlerim dolmuştu.Annemin bir an trafik kazasinda öldüğü gelmişti aklıma.Jungkook biraz yavaşladı ve bana endise ile bakmaya başladı.Arabayı sağa çekti ve birden sarıldı.
"Özür dilerim,korkutmak istemedim"
"Biliyorum sevgilim önemli değil"
Daha sonra Jungkook gülümsedi ve arabayı sürmeye devam etti

En son lüks bir restorana geldik
Jungkook arabayı park etti ve inalmemi söyledi.Indim ve beklemeye başladım.Jungkook'a camdan da bakamıyordum camlar simsiyah!!
En sonunda camı tıklattım.
Jungkook kapıyı açtı ve indi.
"Hadi gel!"diyerek elimi tuttu ve restoranın arka kapısına sürüklemeye başladı.
Ne sorsam'sabret geldik'gibi şeyler söylüyordu.Bende beni sürüklemesine izin verdim.

Kabin gibi bir yere geldik.Jungkook dolaptan siyah bir elbise çıkardı.OMG!!!
O elbise ne AMAN TANRIM!!
Benden bile güzel.........(he he)

"Hadi giy de üstünde de görelim"
Diyince kıyafetle aşk yaşamayı bırakip gercek aşkıma döndüm.
"Tamam"dedim ve elinden aldım.

Kabinden çıkınca Jungkook yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kabinden çıkınca Jungkook yoktu.
Etrafa bakındım yine yoktu.
En sonunda içeri garson girdi.
"Min Hee hanım Jungkook bey içerde sizi bekliyor"

Diyince rahatladım.Üzerimden emin olunca bende insan içine çıktım.Pardon yanlış oldu.Kimse yok ki burda.Işıklar kapalı ve insan sesi yok.Korkmaya başladım.
"J-jungkook eğer bu bir şakaysa hiç komik değil"en sonunda korkutan altıma sıçacağım sırada ışıklar açıldı ve gördüğüm manzara;
-Jungkook,Jimin,Taehyung,Haneul babam ve abim.Hepsi süslemiş bana gülümsüyor.
-her yer kırmızı kalp balonlarla süslenmiş
-Tam ortada masa var o da kırmızı ve siyah tüllerle dolu üzerinde pasta var ve üzerinde seni seviyorum yazıyor.
-Hiç tanımadığım bir sürü insan beni alkışlıyor.
-Son olarak bir adet ölmüş ben:)
"Min Hee"diyerek yanıma yaklaştı Jungkook.O da siyah içi beyaz gömlekli bir takım elbise giyimişti

"Jungkook"diyebildim sadece.
Elimi tuttu ve cebinden kutu çıkardı.Tabi ben o sırada ölmiyim diye felak nas okuyorum:)))))))

"Min Hee,öncelikle doğum günün kutlu olsun sevgilim.Senin için sürpriz hazırladık.Hem bak baban ve abin de geldiler."

LOVE MAZE TEACHER JJK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin