15:

3.3K 168 1
                                    

Kalbimdeki acı asla dinmiyor.
Benim kardeşim ölmüştü.Onun mezarından kalkmak istemiyorum ama arkamdan beni zorla kalkdırmaya çalışıyorlar.
"Hadi Min Hee kalk yeter artık!"
Diye söylenmişti Haneul.
Kafamı salladım.Yanından gitmek istemiyordum.
"Ben onun gönlünü alamadım."
"O seni affetmiştir Min Hee"
Dedi Jin birnunu çekerek.
Kafamı one çevirdim.
"Affetmiştir değil mi?Bana kıyamaz o değil mi?"
Dedim aptalca.Hepsi kafasını salladı.Biliyordum geçiştirmek için öyle diyorlardı.Delirdiğimi falan düşünmüşlerdir eminim.Taehyung yanıma geldi ve sarıldı.Bende ona sarıldım.
"Hadi kalk Min Hee.Eğer Suzy seni böyle görseydi eminim çok üzülürdü."
Kafamı salladım ve ayağa kalktım.
Diğerleri önden gitmeye basladı.
Gitmeden mezar taşına yaklaştım
Fısıldıyarak sadece kendi duyacağım şekilde konuştum
"Dişe diş,cana can,kana kan"
Dedim ve beni bekleyen Taehyung
un koluna girdim.Arabaya bindik.
Başım çok fazla ağırıyordu.
Korkuyordum.Eğer bana bir sey olursa diye.Bir şeyden kastım....
Umarım anlamışsınızdır.Bunu söylediğim zaman Jimin biraz delirdi,hatta bayağa delirdi.Zar zor sakinleştirmiştik.Çok korkuyordum.Kafamı cama yasladım.Gözlerimi kapattım.
Daha sonra aklıma gelmesiyle, aniden gözlerimi açtım.Kafami Taehyung'a çevirdim.
"Sen hala onunla sevgili misin?"
Taehyung bu değişimime şaşırmıştı
"Ben onunla sevgili değildim ki"
"Ne?"
"Seni sinir etmek içindi"
Derin bir nefes verdim.
"Seni okuldan atmış müdür hatta Bay Jeon'u da."
Kafamı yavaşça salladım.Hem eğitim hayatım mahvolmuştu hemde düzene girmeyen evliliğim.
"Sen hala evli misin?"
"Hayır boşandık"
"Üzgün müsün?"
Durdum.Cevap vermedim.Ben ona aşıktım.Ama arkadaşlarım....
Onlara söylemeli miydim?
"Hayır.Zorunlulukla evlendiğim birisiyle boşandığım için neden üzüleyim ki?"
"O zaman babangil gelince neden onlarla gitmedin?"
Yutkundum.
"Çünkü onlar beni-"
"Hayır Min Hee"
Ona baktım.Çok sinirliydi.
"Sen hiç bir şey bilmiyorsun Min Hee"
"Neyi bilmiyorum Taehyung"
Dirseğini cama yasladı ve elini ağzına koydu.
"SÖYLESENE!NEYİ BİLMİYORUM"
"HER ŞEYİ SUNMİ YAPTI!"
Durdum.Neyi o yaptı?Anlamıyordum.
"Ne?"
Diyebildim sadece.Sesim çıkmıyordu.Yine görüş açım bulanıklaşmış yine burnumun ucu sızlıyordu.Taehyung arabayı kenara çekti ve bana baktı.
"Bak Min Hee,Sunmi Bay Jeonu seviyordu ve seni kıskandı.Onun babasıyla senin annen Amerika'da sevgili oldular.Sunmi'de bunu öğrenince delirdi.Çünkü seni kıka ıyordu çok fazla hemde.Sende Bay Jeonla çok fazla yakın olunca o da annene ve kendi babasına tuzak kurdu.Onlar yolda giderken Sunmi'nin ayarladığı araba onlara çarptı ve-"
Dedi ve durdu.Kafamı iki yana sallayarak gozümden 1 damla yaş düşmesine izin verdim.Arabadan indim.
"HAYIIRR"
Diyerek kollarımı açtım ve dizlerimin üstüne oturdum.
Ağladım,içimdeki her şeyi göz yaşlarıma çevirerek dışarı attım.
"GERÇEKLERDEN KAÇMA MİN HEE"
Dedi arkadan Taehyung.Arkamdan gelip yanıma çömeldi.
"Sonra ne oldu biliyor musun?"
"Sus duymak istemiyorum"
"Sonra annen öldü,Sunmi babangili Amerika'ya çağırdı.Parayla kandırdığı insanlara seni evlatlık alması için zorladı"
"SUUSS DUYMAK ISTEMIYORUM"
Diyerek ayağa kalktım ve kulaklarımı kapattım.Taehyung da ayağa kalktı.Kollarımdan tutup kulaklarımı açmamı sağladı. Direttim,hiç bir şey öğenmek istemiyordum.
"BABAN SANA YALVARDI AMA SEN NE YAPTIN?"
Dedi ağlayarak.Bende en sonunda kollarımı serbest bıraktım.
"Sen ona inanmayıp elin adamıyla,seni sevmeyen,SUZY'NİN ÖLÜMÜNE SEBEP OLAN KİŞİYLE EVLENDİN"
Durdum.Evet haklıydı.Onunla evlenmeseydim belki de Suzy hayatta olacaktı.Taehyung kollarımı bıraktı ve arabaya bindi.
Arabayı yanıma sürdü camı açıp.
"Burda kal ve gerçeklerle yüzleş Min Hee"
Dedi ve son gaz sürdü arabayı.
Arkasında gözü yaşlı ben kalmıştım.Seviyordum işte.Kalbim hala ona deliriyordu.Ismini duyunca kalbim aşşağıya çöküyordu.Ellerim titriyor yuzümde aptal bir gülümseme oluyordu.Ben gerçekten seviyordum onu.Beni sevmeyen,beni öğrencisi olarak gören adamı seviyordum.Uçurum başındaydım.Kollarımı actım.
Gözlerimi kapattım.Her şeyi haykırmak istiyordum. Gülümsedim.
"SENİ SEVİYORUM JEON JUNGKOOK"
Dedim.Sonra bir anda gözyaşlarına boğuldum.Arkadaşlarımı,ailemi,ilk aşkımı seviyordum her şeye rağmen.Sonra belime kollar dolandı.Gözlerimi açtım ve kollarımı indirdim.Kafamı biraz yana çevirdim.Bu koku,çok iyi tanıdığım o kokuydu.Her detayını ezberlemek istediğim koku.
"Ne yapıy-"
"Şşşş"
Dedi sadece.Bende istediği gibi yaptım.
"Sadece böyle kalalım"
Bir sey yapmadım.Hareket etmedim.Ama o derin derin nefes alıyordu.Ben yapamadım ona aylarca ama o neden bana bunu 5 dakika da yapıyor.Ellerimle kollarından kurtulmaya çalıştım ama bırakmıyordu.Aksine daha çok sıkıyordu.En sonunda koluna vurmaya başladım ama çok güçsüzdüm ve ağlıyordum.
"Bırak beni"
Beni kendisine döndürdü.
"DOKUNMA BANA"
Diyerek onu ittim.O da tepki vermedi.
"BANA İSTEDİĞİN ZAMAN SARILAMAZSIN"
Üzgündü.Benim kadar olamazdı ama.
"Min Hee."
Dedi sakince.Bende ağlamamı durdurdum.
"Sence de artık yetmez mi?"
"Ney yetmez mi?"
Bana yaklaştı,yaklaştı ve yaklaştı
Tam istediğim şeyi yapacak ken kafamı yana çevirdim.Durdu ve boynumu öptü.
"Ben senin oyuncağın değilim Jungkook"
Başını boynuma koydu.
"Sen benim her şeyimsin Min Hee"
"Yalan söylüyorsun.Ben senin sadece platonik öğrencinizim"
"Vaz mı geçtin?"
Kafamı olumlu anlamda salladım.
"Evet Bay Jeon"dedim normalmiş gibi her şey.Kafasını kaldırdı.Ağlamıştı hemde boynuma
Gozleri kızarmıştı.Burnunu cekiyordu her fırsatta.
"Vaz gectim"
Dedim gözlerine bakarak.
"Min Hee"
Dedi fısıltıyla.Göz yaşı düştü boynuma.
"Benim bugünlük sevgilim olur musun?"
Dedi gülümseyerek.Elimi uzatıp düşen göz yaşının yolunu izleyerek sildim.Yüzünü okşadım o da kedi gibi gözünü kapatıp başını hareket ettirdi.
"Ben senin her zaman sevgilin olmak istiyorum Jungkook.Ama sen buna engelsin"
Gözlerini actı.Gülümsedi.
"Akışına bırakalım mı her şey?"
Bende gülümsedim ve başımı salladım.O dişlerini göstererek güldü.Yaklaştı ve burnunu burnuma sürttü.Bende onun attığı adıma 10 adım atarak birleştirdim dudaklarımızı.Her zaman yapmak istediğim bir şeydi bu.Rüyadaydım
Her şey rüya'yı.Biliyorum uyanacaktım ama olsun diyordum kendi kendime.Uyanacağımı bilsemde yaşamak istiyordum bu anı,bu rüyayı.En sonunda bitti rüyam.Gözlerimi açtım ve uyandım
"Ben kazandım"
Dedim gülerek.O da güldü gözlerini açtı.
"Sen ne zaman kaybettin ki Min Hee?"
Güldüm.
"Şimdi bu öpücük neden gerçekleşti?"
"Iddayı sen kazandın"
"Evet her şeyi kazandığım gibi bunu da kazandım,ne kadar en başta sana karşı yenilmiş olsamda"

Evet arkadaşlar.Bir bölümün sonuna geldik.Bayram nasıl gidiyor?yorumlara yazın.
Sizleri seviyorum.Allaha emanet olun사랑해요 ❤❤❤

LOVE MAZE TEACHER JJK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin