23:

2.1K 128 55
                                    

Bara girdim.Herkes çılgınca dans ediyordu.Barın ortalarında bir yerde koltuk ve onu  üzerinde oturan bir adam.Bıyıklı,gömleğinin ilk iki düğmesi açık.Elinde kadehle önünde oynayan kıza ayağı ile eşlik ediyor.Kendimi toparladim.
Eğer plan işe yaramazsa sonum hiç de iyi olmayacaktı.Üzerimde siyah bir kolu uzun bir kolu sıfır kol olan bir gece üstü.Altındada siyah pantolon.Soo Bin'e biraz yaklaştım.Görüş açısına girdim.
Beni gördü.Daha sonra arsızca gülfüm ve barmenin masasina gittim.
"Bana vişne suyu verir misiniz?Ama kadeh bardağında olsun"
Barmen kafasını salladı.
Barda visne suyu ne geziyor onuda anlamadım ama!
Barmen bardağı uzattı, önce kokladım ne olur ne olmaz diye.
Vişne suyu olduğunu anladığımda sürtük taklidinde Soo Bin'in görüş açısına girdim.Beni gordü uzaktan baya bakıştık.Sürekli beni süzüyordu.Ne kadar rahatsiz olsamda yapmak zorundaydım.
Daha sonra Soo Bin yaninda duran korumasına bir şeyler söyledi.Koruma kafa sallayıp bana doğru gelmeye başladı.
Yanima gelince  kulağıma eğildi.
"Patron seni istiyor"
"Kim senin patronun?"
Kafasıyla Soo Bin'i gösterdi.
Gülümsedim ve gözlerimi Soo Binden ayırmayarak
"Geliyorum"dedim ve meyve suyumu masaya koydum.
Yanına yaklaştım.
"Ne oldu?"
Dedim,kendimi tanıyamazdim dışardan görsem!
Biraz yüzüne yaklaştım.
"Adın ne senin?"
"Suzy"dedim.Ellerimi gömleğinin düğmelerinde gezdirmeye başladım.O da hmm gibi sesler çıkarıyordu.
"Sanırım sen bana bir şeyler ima ediyorsun Suzy.Yanılıyor muyum?"
"Hayır,bence gayet iyi anladin"
Dedim ve yuzünü okşmaya başladım.Allah benim belamı versin!Bu yaptıklarıma inanamıyorum!
Bacaklarımı iki yana açıp kucağına oturdum.
"Hadi ama yeter bu kadar naz"
Dedim.O da bunu dememi bekliyormuş gibi boynumu koklamaya basladı.
Daha sonra kafasını kaldırdı,tam öpeceği sırada elimi ağzına koydum
"Burda asla olmaz,ev gerekiyor bana"
"Haklısın bebeğim"dedi ve beni kucağına aldı.Dışarı çıkardı.
Bende korumalara göz isaretleri yaparak bizi takip etmelerini söyledim.Arabaya bindik.Ben yine bacağım açık onun kucağında oturuyordum.Dudağının kenarlarını opmüş gibi yaptım.
Şöför hareket edince onadan ayrıldim ve yanina oturdum.
"Devam et bebeğim"
"Enerjimi burda harcamak istemiyorum ve ayrıca yanlız olsak daha iyi değil mi?"
Gülümsedi
"İşte istediğim kız"
Gülümsedim.Daha sonra depoya geldik.Içerden dışarı gözükmüyordu.Depoya gelince araba durdu.Hemen Soo Bin'in üstüne çıktım.
"Biraz canın yanacak ama beni affet olur mu?"
Kahkaha attı
"Tam tersi olmasın"
"Maalesef"dedim ve o sirada kapı açıldı ve korumalar Soo Bin'i dışarı çıkardılar.
"NE OLUYOR LAN?SUZY GEBERTECEM LAN SENI!"
"Gebertinde bok gebertin Soo Bin"
Dedim ve kahkaha attım.
Bende onlarla birlikte içeri girdim.Onu ilk kattaki bir odaya götürdüler.Bende sakallı adamın yanına gittim.Beni görünce hemen oturduğu o eşsiz sandalyesinden kalktı ve yanıma uçtu.
"Ne oldu?"
"Soo Bin artik senindir"dedim gururla.
"Ohhhh"dedi ve elini kalbin koyarak gözlerini kapattı.
"Beni de artık ödüllendir"
Dedim hevesle.
"Merak etme.Sana en güzel ödüllerimden verceğim,silah ve mermi istiyordun değil mi?"
Kafamı kaşıdım.
"Aslında sizden bir konuda yardım istesem.Yani biraz çaylak olabilirim de bu konuda"
"Tabiki tabiki.Hadi odama gidelim"dedi ve önden çıktı.
Bende onun peşinden gittim
Onun başka bir odasına gittik.
"Eee soyle bakalım ne istiyorsun?"

"Sizden birisini yakalayıp buraya getirmenizi istiyorum.Gerisi bende"

"Gerçekten bunu istiyorsun?
Ahh şaşırdım doğurusu ben daha büyük bir şey istersin sanmıştım"

"Benim için büyük bir şey.Hem size bu kadar kolaysa benim için hiç bir sıkıntı yok"

"Kimi istiyorsun bakalım"

Bende ona çantamdan telefonumu çıkardım ve Sunmi'nin fotoğrafını,nerde yaşadığını falan söyledim.
"Peki ne zaman istersin?"
"Yarın akşam"
"Pekala,istediğin bu olsun"
"Yarına kadar silah ve mermi elimde olsun"
"Git korumalarımdan birine söyle teslim etsin,ha bu arada senin adın artık küçük hanım değil,black seksi"dedi ve yine o gıcık gülemsini sundu.

LOVE MAZE TEACHER JJK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin