Yine yürüyorum boş sokaklarda.
Onunla aynı havayı bile soluduğumu bilmek beni benden çıkarıyordu.Benim ilk aşkım,beni bana unutturan.Ailemden, arkadaşlarımdan vazgeçtiğim adam.Şimdi nerelerde?Şu an ne yapıyor?Onunla mutlu mu?Ben hayatı rakı niyetine içtim,
Kafayı meze niyetine yedim,
Hani sarhoşluk kötüydü?
Ben sevdiklerimi ayıkken kaybettim....Eve gittim.Üzerimdekileri çıkardım ve koltuga oturdum.
Ama hayır yine çıkmıyorki aklımdan!Yine unutamıyorum seni!Bana gelmek zorunda değil.
Beni sevmek zorunda değil.
Ama en azından bana bakarak başkalarını sevmesin.Benim yanımda başkasını öpmesin.
Ben kendimi dip kuyudan çıkaramıyorum,bari gelip o yardım etsin.Yatağıma yattım.
Alarmımı kurup uykuya daldim.~
Sabah alarmımla uyandım.
"Uff tamam sevgilim iki dakika daha yatıyım"diyerek telefona yalvarmaya başladım.Susmaya-cağını anladiğım zaman pes ettim ve yataktan kalktım.Üzerimi giyindim.Bu sefer şort giyidim altıma.Üzerime sadece gömlek.
Cantamı da alıp evden çıktım.Yolda giderken yine onu gördüm.
Arabasıyla ilgileniyordu.
Yine kalbimle oynuyordu.Onu görünce gülmeli miyim?Yoksa üzülmeli miyim?Bu sefer kalbime ihanet ederek onu pas geçip yanından geçtim.
"Sevene can feda gidene el veda Jungkook!".Okulun bahcesine girdim.
Bizimkiler bir bankta oturuyordu.
Koşa koşa yanlarina gittim.
"Sellamm"
Hepsi beni görünce gülümsediler.
Biraz konuşup sohbet ettik.
Zil çaldı.Ayağa kalktık ve okulun binasına girdik.Ardindan bir numaadan mesaj geldi.Bilinmeyen numara:
Yarın sabah saat 10'da ****** deposunda ol.Orada emanetini vereceğim.Min Hee:
Peki eğer sorun çıkarsa sizi doğuduğunuza pişman ederim.Bilinmeyen numara:
Bize artislik sökmez.Ayrıca tek gel.
Öğrencisin sorun çıkmasın.
Ayrıca numarayı kaydet.Yarın tekrar arayacağım.Araba gelecek seni almaya.Ev adresin gerek.Min Hee:
****************ev adresim.Bilinmeyen numara:
Tamamdır sakın unutma.Görüldü atıp telefonu kapattım.
Tam cebime atacağım sırada telefon elimden alındı.
Hemen arkamı döndüm ve mesajları okuyan Bay Jeon'a baktım.Lan ben telefona niye şifre koymuyorum ki?"N-ne yaptığınızı zan-"
"Emanet derken?"
Yutkundum.Sinirlendim ve ellerimi yumruk yaptım."Sizi ne ilgilendirir?"
"Min Hee beni delirtme!Söyle ne emaneti ve kimin yanına tek gidiyorsun?"
Biraz yaklaştım.Evet biraz sınırı aşacaktım.
"Cehennemin dibine gidicem.
Gelmek ister misin?"Kahkaha attı.Benden uzaklaştı ve telefonu havaya kaldırdı.
"O zaman Min Hee.Bana telefon aldığın için teşekkürler"dedi ve telefonu cebine attı.
"Eğer telefonuma dokunursan seni öldürürüm"
Birden ciddileşti.Evet baya ileri gittim.Lan buna bıçak saplasam sadece huylanırlan şu bedene bak!
"Sen ne diyorsun Min Hee.Karşnda öğretmen olduğunu unutuyorsun"
Ona yaklaştım.Kulağına fısıldadım."Konu sen olunca ben her şeyi unutuyorum"
Dedim ve arkamı dönerek merdivenleri çıktım ve sınıfa girdim.Taehyung'un yanına oturdum.Ardından yanıma Yuri geldi.
"Min Hee biraz konuşalım mı?"
Ayyy ben şok!Ben flaş!Yuri benden utanıyor mu?Şaşkınca baktim.
"Sen ciddi misin?"dedim ayağa kalktım Yuri'nin dibine girerek gözlerini inceledim.
"Ha sen ciddisin.Okey o zaman konusalım"dedim ve biraz geri çekildim.Boğazını temizledi.
"Yanlız"dedi ve bizim grubu gözüyle işaret etti.Derin nefes verdim ve kafamı salladım.
Kapının önüne çıktık.Elleri terlemişti.Onu hiç böyle görmemiştim.
"Evet ne konuşacağız"dedim kollarımı göğsümde birleştirerek."Bay J-Jeon hakkında"
Gözlerimi kapattım ve dudaklarımı içime aldım.Ben ondan uzak durmaya çalışırken neden ondan yeni bilgiler alıyorum?"Neden ben?"dedim sinirle.
"Çünkü seni de ilgilendiriyor"
Gözlerimi açtım.Kollarımı indirdim."Benimle nasıl ilgisi olabilir ki?"
"Sunmi,benim en büyük ablam.
Senin yanında olansa bir büyük ablamdı.Aslında sen olayı yanlış biliyorsun.Sana bağıran ablamda yanlış biliyor""Neyi yanlış biliyorum?Sadede gel!"
"Bay Jeonla benim aramda hiç bir sey olmadı.Sadece ben ondan biraz hoşlandım.Sunmi ablam onunla sevgiliydi.Bir gün ikisi de sarhoştu.Aralarinda ne geçti bilmiyorum ama sabah uyandığımda Bay Jeon'un yanındaydım.Inan asla düşündüğün gibi bir şey olmadı.
Daha sonra işler karıştı ve bu hale geldi.Sunmi ablam,seni kıskanıyor.Hemde çok fazla.
Bay Jeon ile seni asla ama asla çekemiyordu.Olaya beni kattı.
Ben sana karşı bir kin yada nefret beslemiyorum.Sadece bil istedim"
Dedi samimi gülümsemesi ile.
Şimdi bununla Taehyung'un dediklerini birleştirirsek.
Olayın günah keçisi Sunmiydi.
Artık kaybedecek bir şey yoktu.
Üzgünüm Yuri.O benim kardeşimi öldürdü ben acı çektim.Senin ablan ölecek sen acı çekeceksinArdından Namjoon hoca dibimizde bitti.
"Hadi kızlar ders başlıyor"dedi kızmış gibi yaparak.Bizde kıkırdayarak iceri girdik.
Dersler bitti.Telefonumu almak için Bay Jeon'un yanına gittim.
Kapıyı çaldım.Içeri girdim."Bay Jeon"dedim.Bana baktı ve sırıttı.
"Telefonumu artık verin"
"Tch"dedi uzatarak.Gözlerimi devirdim.
"Telefonumu verin"
"Tch!"dedi yine sırıtarak.
Derin bir nefes verdim."Telefunumu ver!"dedim elimle ver işaret yaparak.Ayağa kalktı ve telefonumu cebimden çıkardı.
"Ne yapacağını söylemeden asla"
"Söyleyemeyeceğim"
"Sen bilirsin o zaman dönem sonuna kadar bende kalır"
Kalır da nah kalır demek isterdim ama bu sefer farklı yöntemle halledeceğim.Bir adım yaklaştım.
"Sen şimdi vermiyor musun?"
"Vermiyorum"dedi arsızca.Güldüm.1 adım daha yaklaştım.
"Emin misin?"
O da benim gibi güldü."Eminim"Dediği an oynum başladı.Yukarda ki telefonumu tutan elindeydi gözlerim.Onun gözleri kapalıydı.Eli yavaş yavaş aşşağı indi.Elinden telefonumu aldım ve ayrıldım.Şok içindeydi.
"Büyük lokma ye,büyük lokma konuşma Jungkook!"
Diyerek öğretmenler odasından çıktım.Telefonumu açıp kontrol ettim.Hiç bir sorun yoktu.
Telefonuma şifre koydum.
Galeriye girdim.Ne!Bay Jeon fotoğraf çekinmiş.Tanrım sen keçilerime mukayet ol!"Neyim ben?Aptallarla mücadele vakfı mı?"dedim ve eve doğru yol aldım.Eve gidince direk yarın için hazırlıklar yaptım ve planımı kurdum.
Canımı yakacak kadar cesareti olanın,sonuçlarına katlanacak kadar gücü olmalı.Ve sende bu gücü göremiyorum Sunmi.Herkse merhaba.Yorum yapanlarınızı çok seviyorum.
Seneryo harika yerlere gidiyor.
Yani öyle düşünüyorum.
Yorum yapın ki hikaye hakkında ne dusundugunuzu biliyim de ona gore yaziyim.
Allaha emanet olun 사랑해요 ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE MAZE TEACHER JJK(Tamamlandı)
RomanceBiz bir labirente düştük Bu labirentin bir lakabı var 'Aşk labirenti'diye. O labirentin başı da biziz sonu da biziz öğretmenim.... LOVE MAZE TEACHER JJK Teacher etiketinde 1#