20:

2.2K 130 18
                                    

Aynada ki görüntüme baktım.
Üzerime elbise tam oturmuştu.
Siyah ve dekolteli olması beni tanınamaz hale getirmişti.
En sonunda kendimle aşk yaşmayı bırakıp,masamın üzerinde duran çiçeği aldım.
Kokladım ve odanın ışığını kapatarak odadan çıktım.Ayağıma siyah babetimi giyidim ve konbinimi tamamladım.Saat 20'ye geliyordu.
Hemen arabama binip sürmeye başladım.Evi yakındı ama o aklıma geldikçe yürümeyi bile unutuyordum.Hemen arabamı evinin önüne park ettim.Yan koltuktan çiçeği aldım ve arabadan çıktım.Her ne kadar bir şey olmamış gibi davranacağım desemde olmuyordu.Ne o aklımdan çıkıyordu nede ismini duyunca kalbim doğru düzgün atıyordu.Ve yine aynısını yaşıyorum.Kalbim ağzımdan çıkacak gibi.O da istiyordu.Yani bence istiyor.Çünkü bana sevgili olalım diyen oydu.1 günlüğüne olsa bile.Beni öpen oydu 1 dakikalığına olsa bile.

Derin bir nefes alarak kapısını tıklattım.Bekledim.Içerden ses geliyordu ama kapıya yaklaşan yoktu.Ne yapmalıydım?İçerde olduğunu biliyorum falan mı diyim?

Bir daha çalmak için elimi havaya kaldırdığım an kapıyı birisi açtı.
Elim öylece havada kaldı.Elimdeki çiçek yere düştü.Ne gözümü kırpıyor nede elimi indiriyordum.

"Ahh yine mi sen?"
Dedi ukala sesiyle.Benim kardeşimin katili.Benim acılarımın sebebi.Beni ailemden koparan o şeytan.Gözümden bir damla yaş düştü.Elimi indirdim.
Başımı öne eğidim.Onun vucüdunu görmek zorunda değilim!

"Kim gelmiş?"diyerek arkadan gelen ses beni daha da rahatsız etmişti.Başımı yerden kaldırıp direk ona baktım.Ama ben yine onu seviyordum.Kalbim,sen benimsin ve bana itaat etmek zorundasın.Neden yasa ihlali yapıyorsun?Ya da beynim.
Neden kalbimin kazanmasına izin veriyorsun?
"Jungkook"dedim yüzümü buruşturarak.Onun yüzü hep duygusuzdu ama olumsuzdu.

"Neden geldin?"dedi ürkekçe.
Yere düşen çiçeğime baktım.
"Belki bir umut"dedim kısık sesle.
Kafamı tekrar ona çevirdim.
"Belki bir umut benim olursun diye"dedim ve en sonunda göz yaşlarım sahneye çıktı.Sadece göz yaşım akıyordu.Ne hıçkırıyor neden bağırıyordum.Sadece göz yaşlarım akıp gidiyordu.

"Sunmi bizi biraz yanlız bırak"dedi.Sunmi yüzünü buruşturup içeriye gitti.Yanlız kalınca,sadece onu görünce karşımda br hıçkırık kaçtı dudaklarımın arasından.
"Ağlama"dedi.
"O zaman ağlatma"dedim.Gözleri, yıldızları kıskandıracak seviyede parlaktı.Keşke beni sevse.Keşke kalbimi açıp gösterebilsem ona.
"Bana mutsuzmuş gibi bakma"

"Üzgünüm Jungkook.Duygularımı içimde yaşıyamıyorum."

"Neden ben?"dedi.Bıkmış bir tavrı vardı.Umursamıyordu ve gözlerime bakmıyordu.
"Kalbim seni seçti Jungkook.Ne kadar hayır dediysen dinlemiyor beni."
"O zaman daha fazla yalvar ona.
Nefret et benden.Ama git benden"

"CANIM BURNUMA GELSEDE GIDEMEM,Senin yüzünden kuyunun en dibine düstüm.Bari elimden tut."

Bana acır gözlerle baktı.Ben ona inandım,ben ona güvendim ve kalbimi onunla şarj ettim.Onunla başladı ilk duygularım.Onu severek öğrendim aşkı.Beni yüz üstü mü bırakacaktı?Beni yarattığı enkazın altında mı bırakacaktı?
"Neden Sunmi?"dedim sinirle.
Cevap vermedi.Sadece başını öne eğidi.Omuzlarindan tutup salladım
"CEVAP VER ADİ HERİF NEDEN O?"
Kollarımdan tuttu ve sarıldı.
Yumrukladım onu,debelendim, çırpındım ama yineden bırakmadı.Sarıldı sıkıca.En sonunda bende ona sarıldım.
Sadece bu olsa bile yeterliydi.
Sadece onun kokusunu çeksem yeterliydi.Insana şifa olan o kokusu beni baştan yaratmıştı bile.
"İsterdim bu kokunu başkası bilmesin,yada o dudakların tadına kimse bakmasın,o yıldız gözlerine kimse bakmasın,bu kolların arasına benden başkası girmesin.Yada kimle olduğunu bilmeseydim.Kime aşık olduğunu.
Kime kokunu verdiğini,kime o dudakları tattırdığını,kime gözlerini parlattığını,kime kollarını açtığını bilmeseydim keşke.Bazen diyorum ki,iyiki sevmişim seni,iyiki kalbimi sana açmışım diyorum.Ama çoğu zaman da diyorum ki,onun varlığı bir katil.Ama sadece benim katilim.Kokusu tiner,dudakları zehir,gözleri hançer,kolları kakdüst dikeni.Sen nesin Jungkook?"

"Bende ne olduğumu bilmiyorum."

"Bir yere gidip konuşalım mı?"
Diyerek yattığım göğüsünden kalktım.Kafasını salladı.Önceden olsa elimden tutup arabaya bindirirdi ama şimdi...

Sahile gittik.Denizi karşısına alan bir banka oturduk.Derin bir nefes aldım ve verdim.
"Deniz havası bile senin konudan çirkin"

"Böyle şeyler söyleyerek kendini bana daha çok bağılıyorsun"
Onda baktım.O zaman sana bir oyun oynayalım Jungkook.

"Peki o zaman sana soru soruyum sende cevapla"

"Peki"dedi nefes vererek.Aptalca gülümsedim.

"Katil birisiyle birlikte olmak nasıl bir duygu?"Gözleri fal taşı gibi açıldı.Sanki bilmiyordu.Sanki bu soruyu sormasam etrafındaki insanlar onunla birlikte olduğu için çok normalmiş gibi bakacaklardı ona.

"Cevap ver!"dedim biraz daga sertleşerek.

"Tamam o zaman başka soru soruyum"

Dedim ve yine aptalca güldüm.

"Bir katille yatmakta hoş muydu?"
Gözlerime baktı ve ayağa kalkarak arabasına doğru gitti.
Kapı kapanma sesi geldi ve daha sonra motor sesi.Gittiğini anlamam uzun sürmedi.Keşke bende onun gibi yapabilsem.
Arkamda ne var ne yok bırakıp gidebilsem.Keşke aşkımın heves olduğunu zannedebilsem.Keşke onu sadece çok yakışıklı yada çok zengin diye sevebilsem.Kalbim keşke beni ona itmese.Hayatımı keşkelerle dolduran adam keşke karşıma çıkmadaydı.
Benim için bir nefes gibisin Jungkook.Içimde tutarsam öldürecek,dışarı versem kaybolup gideceksin.

Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik.Bu arda 1k olmuşuz sizleri seviyorum okuyucularım.Iyi geceler.
Allaha emanet olun 사랑해요 ❤



LOVE MAZE TEACHER JJK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin