30:

2.2K 117 76
                                    

Onlar her zaman yanımdaydılar.
Hala öyleler.Bunu anladım.
Eskiden sadece söylemek için söylüyordum ama şimdi yaşadığım için söylüyorum.
Her şeye rağmen yanımda olan arkadaşlarım ve sevgilim.
Şu an da ne söyledikleri tekerleme ne de tekerlemeye uyum sağlayan alkışlar kulağıma geliyordu.
Sadece onların güzellikleri geliyordu gözüme.Gözümden bir damla yaş düştü.Sevgilim yandan sarıldı.
"Hadii amaa eğer şimdi de ağlarsan seni öldürürüm"
Gülerek güzümü sildim.

"Tamam tamam bak ağlamıyorum"diyerek gözümü gösterdim.Haneul gelip sarılınca birden hıçkırıklarla ağlamaya başladım.
"Senin için geldim kardeşim,
Iyi ki doğdun.Seni çok seviyorum
Ağlarsan üzülürüm,ağlama"
Diyerek ayrıldı.Güldüm.Jimin elinde ki pasatyı üflemem için bana uzattı.Tam üfleyeceğim sırada Taehyung durdurdu.
"Sakın dilek tutmadan üfleme!"
Durdum.Düşündüm.
"Iyi de ne dileyebilirim ki?"
Taehyung pis pis sırıttı.

"Mesela Taehyungla evleniyim diye"dedi ve tek kaşını kaldırıp indirmeye başladı.Güldüm.

"Taehyung,unuttun sanırım.
Min Hee evli"dedi Jungkook şakacıktan sinirlenerek.

Jungkook'a yandan sarıldım.
"Sizinle ömür boyu güzel yaşamak istiyorum"diyerek pastayı üfledim.Pasta frenbuazlıydı en sevdiğim!!!!
"Pastayı Jungkook aldı."
Dedi Haneul.Jungkook'a baktım.
Gülümsüyordu.
"Teşekkür ederim sevgilim"
"Aslında frenbuazlı sevdiğini bilmiyordum.Jimin,Taehyung ve Jin senin öz geçmişini,hobilerini,
Fobilerini,en sevdiğin yemeği,
En sevdiğin rengi-"
Sözünü yarım bırakan şey benim onu öpmemdi
"Benim hayalimi de söylediler mi?"
Gözünü açtı ve sadece baktı.
"Sevdiğim adamla evlenmek"
"Sen eskiden aşka inanmıyordun.
Bu hayali ne ara kurdun?"
"Sana aşık olduğumu anlayınca"
Diyince bu sefer o beni optü.
Başkalarından kahkaha sesi gelince ikimizde gülerek ayrıldık.
Pastayı kestik,yedik,içtik,eğlendik
Benim için harika bir gündü.
Haneul'da 1 haftaya gidecekmiş.
Ablası orada sorunlar yaşadığı için ailesiyle oraya gitmek zorunda kalmış.Bende başımdan geçen her şeyi anlattım Haneula
"Jimin,Taehyung ve Jin size çok kızgınım biliyorsunuz değil mi?"

Taehyung yanıma geldi,oturdu ve yandan sarıldı.
"Hadi amaaa.Biz seni Bay Jeon'un ordan çıkaracağını bildiğimiz için gelmedik"diyip kedi gibi miyavlamaya başladı.
"Tamam tamam inandım.Bu arada Jimin sen  bir şeyleri unuttun sanırım"

Ney der gibi kafasını salladı.

"Bi ara sen birilerine el kaldırdın dilin uzadı ya hani"diyip kafamla Jungkook'u gösterdim.
Gözleri büyüdü ve kaşlarını hayır anlamda salladı.Bende kızgınlıkla gözlerimi büyüttüm.
"Hadi ama Jimin birileri bekliyor"
Herkes mal gibi bize bakıyordu.
"Bay Jeon"dedi Jimin.
Jungkook Jimine efendim anlamında baktı.
"Ben sizden özür dilerim"

"Önemli değil sonuçta artık akrabam sayılırsınız"diyip arkadan beni dürtükleyince herkes gülmeye başladı.
"Jungkook benim okulum ne olacak?"

"Yarın günlerden pazartesi,okula hiç bir şey olmamış gibi gideceksin,yaşadığımız olayları kimse kimseye anlatmayacak."

Hepimiz evet anlamda sesler çıkarmaya  başladık.Biz öyle konuşurken Jin bir anda konuştu.

"Min Hee sana çok teşekkür ederim"dedi.Anlamadım.Zaten sabahtan beri hiç konuşmuyordu
Şimdi gelip teşekkür ediyordu.

"Neden?"dedim meraklı yüzümle.

"Sevdiğim kızın intikamını aldığın için"dedi ve gözünden 1 damla yaş düştü.Tabi ben nasılım?
😲😲😲😲😲😲😫😢😤😷🙁😝😮😮😮😮😮😮😮
Sarıldım.Herkes bizi dinliyordu.
Sanırım ben hariç herkes biliyordu tiplere bakılırsa.
"Suzy'nin kanı yerde kalmadı Jin.
Hem benim hayatımı hem senin hayatını hemde Suzy'nin hayatını mahvetti.Ben de onunkini.O yüzden için rahat olsun"

Diyerek ayrıldım.Daha sonra Jungkook konuştu.
"Min Hee baban bana mesaj attı.Sen hapisteyken"

"Ne mesajı?"dedim korkarak.

"Annenin mezarı bu şehre geliyormuş."

Yutkundum.Annem,annem?
Benim olupta olmayan annem.
Benim annem var dediğim ama aslında olmayan annem.Beni doğuran ama büyüttüğünü zanneden annem.Onu çok özlemiştim.Her ne olursa olsun.
Senin de intikamını aldım anne.
Senin ölümüne sebep olanı da yok ettim.Aşık olup babamı terk etmene kızmıyorum.
Kızamıyorum,Neden mi?
Çünkü bende sevdiğim adam uğruna ailemi ve arkadaşlarımı terk ettim.Seni anlıyorum anne.
Her ne kadar ailem kardeşim desende insanın kalbi parlayınca gözünün önünü görmüyorsun.
Çünkü o parlıyor.Hayatında parlıyor ve sen yön değiştiriyorsun ama olmuyor.
Dönülmüyor aşk gelince inada.
Hem sana hem başkalarına zararı olan bu aşk.Sonunda hep iyi mi bitiyor?Ya da ezberimiz de olan ki gibi bitiyor?Iki aşık yıllar sonra bile hep ilk gün ki gibi sevebilir mi?Hayatın da tutabilir mi?
Her şeye rağmen yine onu sevebilir misin?Yine onu kalbinin baş tacı yapabilir misin?
Işte ben bundan çok korktum anne.Senin gibi olmaktan çok korktum.Senin gibi aşık olup onu kendimi öldürecek kadar sevmekten korktum.Ama o duyguyu tadınca hic bir şeyden korkmuyorsun.Kim ne derse desin,ister çirkin ol ister güzel,
ister zayıf ol ister kilolu.
Aşık olunca insan kendini melek gibi hissediyor.Aynanın karşısına geçip aptal aptal pozlar veriyor.
Şarkı söylüyor ve sesinin kendisine çok güzel geldiğini fark ediyor.Isterse yüzü sivilceden gözükmesin,aşık olunca yüzün nurdan gözükmüyor gibi geliyor insana.Yada yaşın.Her ne olursa olsun eğer aşık olduysan onun ne yaşına dikkat edersin ne de burcunun uyup uymadığına.
Sadece seviyorsun.Masumca.
Unutamıyorsun,aklından çıkmıyor.Sana kızıyorlardır değil mi?'yeter öve öve bitiremedin çocuğu'diye.Yada söylemekten çekinirsin.Seninle alay edip gülerler diye,ironi sözler söylerler diye.Ya da herkes kitabına göre yorum yapar'Sen kiimmm o kimm?'diye.Üzülürsün.
Yada her gün mahalle marketinde gördüğün birisi vardır.Ne adını bilirsin ne de yaşını.Ama onun dikkatini çekebilmek için kırk takla atarsın.Onunla tanışmak istersin.O seni tanımaz,senin duygularını bilmez.Ama sen yine de vazgeçmezsin.Farklı ülkede olursun.Oraya gitmek için planlar yaparsın.

Ama her şeye rağmen yine seversin.O dünyanın bir ucunda olsa bile,sanki dibindeymiş gibi seversin.Ergenlik bunlar geçer derler,gelirsin 20 yaşına yine unutamazsın.O zaman da söyleyecek şeyleri olmaz insanların bu sefer kafalarindan uydururlar.'Yakışmıyorsunuz,
O başkasını seviyor,şu çocuk ona bin basar'derler.Bu sefer seni başka tarafa yönlendirirler.
Ama sen yine seversin.Kalp ne yakışıklılığa bakar ne zenginliğe.
Sadece kalp onu kendisine çeksin gözün hiç bir şey görmez.
Sahiplenmek istersin,insanlar yorum yapar.
Başkalarıyla yakıştırırsın kalbin isyan eder.
Unutmaya çalışırsın,ne iç sesin durur ne de gözünün önünden gider o suret.
Yani yine ona aşıksındır yine onu seviyorsundur.Sevgiye ihtiyacı olu insaın.1 an,sadece 1 an olsun sevdiği insanın kokusunu çekmek ister içine.Sadece 1 kere bakışmak ister onunla.Sadece onunla ilgili hayaller kurar.1 günlüğüne de olsa ona yakın olan insanların yerinde olmak ister.Sadece güzel buldukları için kızları alıp sevdiğin erkeğin yanına koyarlar.
(Shipirlara burdan sesleniyorum)

İmkansız olduğunu bilsen bile yine çabalrsın.Yine hayaller kurar yine ona bakarsın.Yine merak edersin onu.Sen onun hayatını ezbere olursun,o ismini bile bilmez.Sen ona kalbinle yaklaşmaya çalışırsın,o seni yavşak zanneder.Sen onun için acıdan delirirsin,o ise sadece senin deliliğini görür,acını değil.

Bende böyle oldum anne.Sadece sevdim ve hayal kurdum.Sadece kendimi melek zannettim.Sadece sesimin güzle olduğunu düşündüm.Ne başka yorumları dinledim ne de güzle bulduğu insanlarla yakıştırmalarını dinledim.Sadece sevdim ve sevdim.Kalbime teslim ettim kendimi.O ne kadar beni duymasada ben yine ona haykırdım her şeyi.Aşk buymuş anne.Kalbine mezar yapıp içine gömmekmiş.Her şeye rağmen yine sevmekmis.Ben bunu öğrendim.Senin ölümün bile bana bir şey öğretti anne.Teşekkür ederim.Bana aşkı güzle buldurduğun için.Sana da Jungkook.Sende bana amaç verdiğin için sende bana hayal kurdutturduğun için sana da teşekkür ederim.Seni seviyorum ve kim ne derse desin kim beni ne kadar çirkin,fakir,zavallı bulursa bulsun yine seveceğim.

Evet arkadaşlar edebiyat yazdım bu bölüm.Ve evet şunu da belirtiyim ki ben LİSAYI SEVMIYORUM.VE BANGTANPINKDEN NEFRET EDIYORUM BP ANTISIYIM.
Allah'a emanet olun.❤❤

LOVE MAZE TEACHER JJK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin