27:

1.9K 121 14
                                    

Merhaba sevgilim,
Seni çok özledim,şimdiden.
Gerçekler bunlardı sevgilim.
Sen ne kadar inanmasanda,
'Sevgilim yapmaz'demesende bunlardı.Sen gerçekten beni sevdin mi?Sevmesen bile şunu bil sevgilim,ben seni çok sevdim,seviyorum ve seveceğim.
Sen bana o gün dedin ya
'Haklıydın,ben aşk ile hevesi karıştırmışım'diye.O zaman kızgınlığına yenik düşüp söylediğini biliyorum.O yüzden sana kızmadım.Zaten istesemde kızamıyordum.
Sevgilim,seni çok seviyorum.
Yanında 5 yıl olamayacağım.
Bu haber seni mutlu etti mi?
Yada sende benim gibi yaşayan ölü mü oldun?Her ne kadar gururlu olsamda aşk insanı dize getiriyormuş bunu anladım.Seni seviyorum.

Sevgilerle,Min Hee....

Yazıp kağıdı ikiye katladım ve zarfın içine koydum.Derin bir nefes alarak oturduğum sandalyeden kalktım ve koridora çıktım.Sandığın önüne geldim ve içine attım.Yüzümdeki mutlulukla tekrar koğuşa döndüm.
"Min Hee nerdeydin?"
"Bir işim vardı da onu yaptım"
"Hmm ne yaptın?Yoksa düşündüğüm şey mi?"diyerek iki kaşını da kaldırıp inirdi.
"Neymiş düşündüğün şey?"
Dedim alayla.Kulağıma eğildi.
"Jungkook'a mektup yazdın değil mi?"
Hemen onu ittim.Kahkaha atmaya başladı.
"Ya susar mısın?Birisi duyacak"
"Yaaaa ama ben seni yerim"
Diyerek yanaklarımı sıkmaya başladı.
"Sen iyi misin?Hiç ceza evinde gibi davranmıyorsun"
Birden yüzü düştü ve ellerini çekti
"Ben buraya alıştım Min Hee"
"Iyi de sen 3 aydır burdasın sanki yıllarca burda mı kaldın da alıştın?"
Kafasını kaldırdı ve dolu gözlerle bana baktı.
"Annem"dedi.Gözünden bir damla yaş düştü.
"Annem beni yanına aldı.Nerdeyse 5 yıldır burada yaşıyor gibiyim.Annrm hapisaneden çıkar çıkmaz üvey babam onu dövemeye başladı.
Gerisini biliyorsun zaten"
Yutkundum.Ahhh ne dedim ben ona?
"Ben çok üzgünüm neden önceden söylemedin?"
"Bilmem çekindim"
Sarıldım.O da sarıldı.
"Çekinecek bir şey yok.Ben hep yanındayım"diyerek ayrıldım.
O da gülümsedi.
~
Saat gece yarılarına geliyordu ve ben uyuyamıyordum.En sonunda ayağa kalktım.Elimde telefonda yok ki,Jiminle saatlerce konuşayım.Derken aklıma kardeşlerim geldi.
"Ağzına martılar sıçsın Min Hee, onları nasıl unuttun?"dedim kısık sesle.Kafama vurdum iki tane.
En sonunda kafamı yastığa koydum ve çok geçmeden zorla uykuya daldım.
~
2 hafta sonra

2 hafta oldu sevgilim.Seni görmeyeli tam 2 hafta.Nasılsın?
Ben yokken mutlu musun?
Kendine yeni bir kız buldun mu?
Ya da beni unuttun mu?
Sana yazdığım 14. Mektup sevgilim.Her gün yazıp gönderiyorum ama sen ne cevap yazıyorsun ne de ziyarete geliyorsun.Benden hala nefret mi ediyorsun?Ben seni çok özledim sevgilim.Beni gelip bir kere öpsen yada sarılsan.
Ya da gel sadece bakışalım.
O da yeter bana.Ben burda çok yanlızım sevgilim.Ne bi kardeşim var ne de sen.
Birisiyle arkadaş edindim yazmıştım diğer mektuplarıma.
Ama kardeşlerimin yada senin yerini tutmuyor sevgilim.
Şu an okulda olman gerekiyor.
Bizimkiler nasıl?Onlarda bugün gelecekler ziyarete.
Çok heyecanlıyım.Acaba onlar beni özledi mi?Her neyse çok soru sordum.Burda her şey çok sıkıcı,tatsız,tuzsuz.Beni ziyarete gelme sevgilim.
Neden biliyor musun?
Bu halde olduğumu görmeni istemiyorum.Şu güne kadar hep gelmen için dua ettim ama hayır gelme.Karşında zavallı gibi durmak istemiyorum.
Seni telefondan aramak istemiyorum çünkü eğer telefonu açıp benle konuşursan ben orada kalp krizi geçiririm.
Neyse sevgilim seni seviyorum.

Sevgilerle,Min Hee

Diyerek yine ikiye katladım.
Aradan iki hafta geçmişti.
Bizimkileri arayıp olanları anlatmıştım.Onlar da bana hem çok kızmış hemde çok ağlamışlardı.Zaten 4 kişi kalmıştık
Bugün yakışıklılarım gelecekti.
O yüzden üzerime düzgün şeyler giyidim.Kahvaltımı yaptım.
Mektubumu yazdım.Sandığa attım ve koğuşuma geri döndüm.
Eun Ji,her zamanki gibiydi.
O koğuştaki herkesle iyi anlasıyordu.Koğuş lideri yani Soo Min ile iyi anlaşıyorduk.Bana bir kötülüğü olmadı.Ayağa kalktım ve lavaboya gittim.Bir tanesinin kapağı kapalıydı ve benim en sevdiğim tuvaletti.Diğerlerine hiç girmedim.Hep buna girerim.
Nedenini bilmiyorum.Ama benim inadım tuttu ve ben yine buna gireceğim.Diğerlerinin kapıları açık bir tek bu kapalı.Biraz bekledim.Içerden ses gelmiyordu.
Bende daha fazla dayanamayıp içeri daldım.Bir kızın elinde Jilet ve  baygın bir kız.
Ben içeri dalınca telaşla elindekini arkasına sakladı.
"Ne yapıyorsun burda?"
Dedim kaşlarımı çatarak
"H-hiç bir şey"dedi dolan gözleriyle.O da kücük duruyordu.
Yerde yatansa en az 35 yaşında gibiydi.
"Arkanda ne var?"dedim sinirlice
"Ya sanane!Defol burdan"
"Defolmazsam ne olur?"dedim kızı duvarla arama alarak.
Arkasında ki Jileti çıkardı ve sırıttı
"O güzel yüzün çizilir black seksi"
Dedi ve sesli nefesle gülmeye başladı.Black seksi mi?
Ne yani bu kızda mı sakallı adamın adamıydı?
Bir iki adım geriye gittim ve ellerimi teslim oluyorum şeklinde kaldırdım.
"Sen beni nerden tanıyorsun?"
"Çünkü senle meslektaşız black seksi,seni bizde tanımayan mı var?"
"Meslektaş mı?"
"Sende Jung Hyung'un adamı değil misin?Çaylak ama gözü kara black seksi"dedi.
Biraz daha uzaklaştım ve kapının kilidini çevirdim.
"Benden bir şey mi istiyorsun?"
"Sadece bu Jiletin bende olduğundan kimseye bahsetme yoksa seni öldürürüm"
Kaşlarımı çattım.1-2 adım yaklaştım.
"Bir daha söyle"dedim.Jileti bana doğru sallamaya başladı.Her bir sallayışında kafamı geriye itiyordum.En sonunda döndük ve yerlerimiz değişti.Kapının kilidini açtı ve kaçtı.Bende peşinden koştum ve dış tuvalet kapının kilini çevirdim.
"Nereye güzelim,daha black seksi sana bir şeyler öğretecek"
Dedim ve suratına yumruğu geçirdim.Elindeki Jilet yere düştü aldım ve ben ona sallamaya başladım.Yerde yanağını tutmuş sürünerek arka arka gidiyordu.
"Yaaa demek ki neymiş?Sadece siyah elbiselerle değil siyah yüzümle de seksiyim değil mi?"
Dedim alayla gülerek.
"Tamam özür dilerim,lütfen çek şunu üzerimden"

Biraz daha yaklaştım.Duvara yapıştı.Yüzüne eğildim.

"Lütfen köpeğin olurum,
Yalvarırım bana zarar verme"

"Illa köpek olurum diyorsan sadakati öğren havlamayı değil"
Dedim ve karnına yumruk attım.

"Bir dahakine akıllı olursun.
Ayrıca şu bedeni kaldır 10 dakikaya geleceğim.Eğer bunu burda görürusem,seksiliğimi yüzünde hissedersin"
Diyerek Jileti salladım.Kafasını korkuyla salladı.Sırıttım ve jileti kolumun içine sakladım.Kapının kilidini açıp koğuşma gittim.
Odada kimsenin olmadığına kanaat getirince çantama sakladım.Ardından gardiyan geldi
"PARK MİN HEE"

Ne bağırıyon tek ben varım mal!

"Buyrun benim"dedim önümü dönerek.
"Ziyaretçilerin var"Bizimkiler gelmişti ve ben şu an halay çekiyorum.Başımı salladım üzerimi düzelttim ve gardiyanı takip etmeye başladım.

Herkese merhaba çok istek uzerine attim.Yumuşak yerimden vuruyorsunuz.
Diğer bölüme hepinizi şaşırtacak sürpriz var oy gelirse o da gelir Allaha emanet olun 사랑해요 ❤❤❤

LOVE MAZE TEACHER JJK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin