سلام سلام...خوبید ؟ چه خبر؟
دیدید؟! انقد ویروس ویروس کردم که آخر کرونا اومد 😂
گفتم تو این قرنطینه بودن و اینا منم یه پارت آپ کنم دور هم بخونیم...کاچی به از هیچی ...والا😂...
خب بسه ..بریم قسمت جدید...
••••••••••••••••••••••••••••••••••
داستان از زبان نویسنده...
روز اول انفرادی...
زندان مرکزی...
هنوز نتونسته بود فکرش رو آروم کنه... نمی دونست که اول کدوم قضیه رو باید هضم کنه؟ از دست دادن دوستش یا بهتره بگم برادر کوچک ترش لوک ، یا جدا شدن از لیام و حامی دوران کودکی آش زین یا شکستن دوباره دل کوچکش؟!
برای بار هزارم به سمت مخالف چرخید تا بدنش از آن حالت کرختی چند لحظه پیش در بیاد... سعی کرد حداقل کمی بخوابه تا توان مقابله با این اتفاقات را پیدا کنه...اما هر لحظه که چشماش رو می بست یا چهره ی بی جان لوک در نظرش می آمد یا زین و لیام و دست تیر خورده زین ... و یا صورت بی حس و خنثی هری...
دیگر نتونست تاب بیاره و با خشم از جا بر خاست و به سمت در آهنی سلولش رفت و محکم به در می کوبید... این بار هزارم بود که روی اعصاب سرباز ها میرفت تا حداقل حرصش را سر آنها خالی کنه...
با صدای قفل در کمی از اون فاصله گرفت... به دلیل نوری که از آن طرف می تابید نتونست چهره مرد رو ببینه ولی حداقل برای او راحت بود که از روی فرم بدنش ، هری را تشخیص بده...
با حرکت دستش در را بست و از روی شکاف روی در به سرباز ها گفت ..
_خودم مسئله رو حل می کنم ... شما برید..
آنها بعد از فرمان نظامی صحنه را ترک کردند...
حالا فقط آن دو باقی مانده بودن... دو نفری که به ظاهر از هم نفرت داشتند اما قلب هر کدام هر لحظه به خاطر وجود دیگری ، آن هم در یک اتاق در بسته محکم به سینه می کوبید و قلب دیگری رو میخواست ...
دخترک بی توجه حرکت کرد و به سمت تخت آهنی و سفت گوشه سلول رفت و روی آن نشست... بی مقدمه گفت:
_لباس پلیس بهت میاد...
هری پوزخندی زد و سرش را تکان داد..
_اره خودمم دوستش دارم...
_برای چی تو رو فرستادن؟ مگه تو فقط نباید منو میگرفتی و تحویل میدادی؟ الان قانونا نباید کاری به کار من داشته باشی.. پس چرا اینجایی؟
ESTÁS LEYENDO
Black Virus | H.S ff
Fanficهميشه تو فف ها ، پسره رئيس يه باند يا هر گروهي هست ، حالا چي ميشه اگه 180 درجه بچرخونيمش ؟! ~~~~~ ويروس سياه ؛ لقب دختريه كه چيزي براي از دست دادن نداره ... اما پادزهر اين ويروس كسي نيست جز ..?.. •••••• ولي يه سوال.... هميشه كه پادزهر ها نمي تون...