❣ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 15❣

983 75 8
                                    


Φακ! Αυτο δεν θα το αφήσω.

Εξέφρασα με θυμο απο μεσα μου και πετάχτηκα σαν τραμπολινο για να αρπάξω εγω τον στυλο απο κατω.

Αυτη δεν ηταν καλή ιδεα!

Καθόλου

ΟΜΩΣ!

Σε ποιο παράλληλο σύμπαν γίνεται αυτο?

Καθ: ΑΓΑΠΗ!

Α: Μαλιστα? Ειπα τριβώντας το θλιβερό καρουμπαλο μου, που μολις εκανε θραύση πανω στο απαλό δερματακι του μετωπου μου.

Εστω πρόλαβα την bitch πριν ξανα δείξει παλι τα κωλαρακια τις..

Ομως shit! Αυτο το καρουμπαλο ποναει.

Και πφφ καημενος tim, ο jerry ειναι πολυ κακος γιατι αν ηταν καλος δεν θα άφηνε τον tom να βγάζει τοσα καρουμπαλα που επαναλαμβάνω ΠΟΝΑΝΕ!

Πονανε πιο πολυ και απο "αδειο βαζακι Νυτελας"

Καθ: Τι κάνεις κοριτσι μου?

Κω: μπερδεύτηκε και νόμιζε πως βρίσκεται στον ζωολογικό κηπο.

Α: Αωω σκασε εσυ! Εγω απλα κυρία ζαλιστηκα και επεσα απο την καρεκλα...

Φιουξ ειμαι καλη στις δικαιολογιες.

Καθ: Και βρέθηκες απο την αλλη πλευρα του θρανιου?

Κ: Κυρια, χτύπησε! Ρωτήστε την πρωτα αν ειναι καλα.

Αωωω αυτο ηταν, wow, καλο παιδι, εσυ θα εισαι το πρωτο μου θύμα νομίζω! *σατανικο γελοιο απο μεσα μου*

Καθ: Εισαι καλα?

Α: Ναι! Λίγο πονεσε το κεφάλι μου απο την πτώση.

Ναι! Λιγο ειπα. Τι να τις ελεγα πως σε λίγο η καρδιά μου θα ξεριζωθεί και θα παει στο λουνα παρκ που υπαρχει στο βορειο πολο, απο τον πόνο και απο το ρεζιλι?

Καθ: Πήγαινε στο μπάνιο εαν θες και μετα ελα πιο ήρεμη στην ταξη ΑΓΑΠΗ!

Τελειαα!

Ευχαριστώ πολυ Κ. Λουκα! Με τους κωλους σου!

Και νταραμ νταραμ *ντραμς παρακαλώ*

Έρχεται ο αγαπητος Κυριάκος και μου δίνει χερι βοήθειας.

Κ: Να την παω για βοήθεια?

Καθ: Εντάξει γρήγορα ομως!

Κω: Εεε οπα! Τι? Οχι!

Καθ: Τι επαθες Κωσταντινε?

Λ: Αυτο που θελει να πει ο Κωνσταντίνος ειναι πως ειναι Κριμα το παιδι να χανει το μάθημα. Ειναι νεος, καλύτερα να την παω εγω που ειμαι παλιός και...

JUST Friends?(Ανταγωνιστική αγαπη #2)Where stories live. Discover now