❣ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 33❣

752 62 17
                                    

Hey!!!

Ποσο χαλια περνατε?

Οοοοχι! οχι περιμενετε γιατι νομίζω θα αλλάξετε γνώμη μεχρι το τελος του κεφαλαίου

(αλλαξα κατι λιγα εκει που ειναι στο ποβ του Λουκα)
___________________

Α: Κόλλησε η πορτα, πρεπει να μου ανοιξεις...

Αφ: Ωχ! Μα τι κριμαα! Δεν ανοίγει πιστεύω πως ειναι καλυτερα να περάσεις στην μπανιέρα το βραδυ...

ΟΧΙ, οχι!

θεε μου γιατι μου το κανεις αυτο?

Λοιπον ενα ξέρω και αυτο ειναι οτι οταν εγω θελω κάποιον πρεπει οοοολο το συμπαν να συνωμοτεί ΠΑΝΤΑ εναντίον μου.

Α: Ελα ανοιξε την πορτα, ξερεις δεν γίνεται να λείψω....

Αφ: Τσαο-τσαο πρεπει να φύγω θα αργήσω ...

Α: Οχι, σε παρακαλώ μην μου το κανεις αυτό. ΆΝΟΙΞΕ μου ΓΑΜΩ! Βρωμοθηλυκο

Αφ: Παρεμπιπτόντως δανείστηκα το φόρεμα σου και εχω να πω μου παει πολυ περισσότερο...

Α: Ελα ασε τις πλάκες και ανοιξε μου ΤΩΡΑ...

Αφ: Δεν σε ακούω? Να φυγω? Αα να παω εγω στον Λουκα? Ναι μα φυσικα γλυκια μου. Bye bye. Να περάσεις καλα, ααα ναι ξεχασα δεν μπορείς ειπε και γελασε σαν την Ούρσουλα απο την Αριελ...

Μην κλαψεις, μην κλαψεις!

Μα Γιατι?

Και αν θυμώσει μαζι μου? Οχι οχι.

Α: Ανοιξε μου! ειπα συνεχίζοντας να χτυπαω την πορτα ...

Οκ μετα απο ωριμη σκεψη απλα παραιτήθηκα.

Σκατα!

Απο κέφια παντως σημερα, σκοτώνω άνθρωπο, συγκεκριμένα ΤΗΝ ΑΑΑΑ ΒΛΑΜΕΝΗΗ θα της βγάλω μα τον θεο τα ματιαα....

Τι θα κανωω?

Ουτε που εχω κινητό...

Μπανακι μου να σου δώσω τα θερμα μου συγχαρητήρια εισαι το πρώτο ατομο με το οποίο θα κοιμηθώ μαζι του...

Ομως θα το κατανόηση ο Λουκας ετσι? Και θα με ψάξει ετσι? Σιγουρα! Άραγε να κάθετε μονος του κατω περιμένοντας με? Τον καημένο. Αυτη η ΣΚΎΛΑ, Η ΑΛΕΥΡΟΜΕΝΗ ΣΑΥΡΑ φταίει.

Καλα αποκλείεται να συναντηθεί με τον Λουκα ετσι? Δεν ξερει που ειναι το ειπε ετσι, για να με ανάψει περισσότερο, εκτος και αν...

JUST Friends?(Ανταγωνιστική αγαπη #2)Where stories live. Discover now