New chapter!!!
Μένουμε σπιτι #Save
Διαβάζοντας wattpad 😉😂Οπως σας ειπαμε οριστε νεο κεφάλαιο τοσο συντομα και μαλιστα μεγαλύτερο.
Ναι για να σας βλέπω να πληκτρολογείτε "ευχαριστώ "
______________________________________
ΑΝ ΠΕΘΆΝΩ να ξερετε ΑΥΤΗ ειναι ενοχη ΑΥΤΗ Η ΟΧΙΑΑΑ... η ΤΡΕΙΣΚΑΤΑΡΑΤΗ ΣΑΥΡΑ.
Αφ: Μπράβο ωραια τα κανόνισε.
Α: ΑΜΑ ΣΟΥ ΧΩΣΩ ΤΗΝ ΜΠΟΥΝΙΑ... Λεω και την αγριικοιταζω
Αφ: Παντως δικο σου το κρεβατι εγω το βραδυ μου αλλου θα το περάσω.
Α: ΣΚΑΣΕ και πήγαινε ΝΤΎΣΟΥ! Το τσίρκο τελείωσε
Αφ: Καλα χαλαρωσε λιγο παω να τα φερω απο το αλλο δωματιο του αδερφου σου...
Α: Πας, πως πας? ΕΤΣΙ? Με τα εσώρουχα στους διαδρομους?
Αφ: Ναι γιατι τι εχει?
Α: ΠΟΙΟΣ ΒΛΑΚΑΣ ΣΕ ΕΦΕΡΕ ΕΔΏ?
Αφ: Ο μπαμπακουλις μου! Ειχε κατι δουλίτσες και με εφερε, τυχαία με βρήκε ο αδερφός σου και ΝΑ'ΜΕ! Λεει με ενθουσιασμο...
Οχι οχι, δεν παει αλλο με το που παμε σπιτι μας θα πω της μαμας μου να του κανουμε Τεστ DNA αποκλείεται να κυλάει το ιδιο αιμα στις φλέβες μας!
Αλλα τι να πεις ειδε το σόι του και ειπε να το μαζέψει, εε ναι να μην είναι η μονη μαιμου εδω να εχει και καμια φιλη την πουτανεσκα τον γοριλων
Α: Φευγω εγω!
Αφ: Που πας?
Α: Απο ποτε σου δίνω λογαριασμό για το που παω?... ειπα και απλα βγηκα εξω
(....)
Οκ! Αυτα ειναι τα πιο απαίσια ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΜΟΥ!
Οταν ειδα αυτην και τον Λουκα ετσι σας το ορκίζομαι ηθελα να πεθάνω!
Ειναι τοσο απαίσιο να αγαπας εναν άνθρωπο που ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ δεν θα σε έβλεπε κατι περισσότερο απο απλή φιλη!
Δεν ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΩ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ! Απλά ειναι στιγμές που, που θελω, ΘΕΛΩ να τον φιλήσω χωρις να σκεφτώ τις συνέπειες, χωρις τιποτα, και το θεμα ειναι πως δεν...δεν ξερω καν πως να φιλαω! Δεν ξερω ΤΊΠΟΤΑ!
Γιατι να ειμαι τοσοο ΆΧΡΗΣΤΗ στην ζωη μου? Ουτε που ξερω πως να σταματήσω αυτο, το να τον σκέφτομαι και....
Α: Οπα! Σορρυ... λεω και με το που σηκώνω το βλεμμα μου απο κατω βλέπω τον Λουκα
Λ: Οκ, τι κάνεις εδω εξω Αγαπη?
YOU ARE READING
JUST Friends?(Ανταγωνιστική αγαπη #2)
Romance*3ο Βιβλίο* Start 19/8/19! Τι γίνεται οταν 2 άνθρωποι, ενα αγορι και ενα κοριτσι, η Αγαπη και ο Λουκας ηταν παντα κολλητοι απο μικροι? Ομως.... Μια μερα σταματησαν να μιλανε! Χαθηκε η εμπιστοσυνη και η επικοινωνια μεταξυ τους. Τι γίνετε οταν ξαφνι...