Τα χείλι του αρχισαν να πλησιάζουν τα δικα μου, μεχρι που αγγίζουν απαλα αυτος έκλεισε τα ματια του και περίμενε να κάνω εγω την επόμενη κίνηση ώστε το φίλι μας να αρχίζει να χτυπα κοκκινο.
Άθελά μου συνέχισα δεν ηξερα τι εκανα, δεν το ξανα εκανα, αλλα με καθοδήγουσαν τα χείλη του, η γλώσσα του?
Ξαφνικά συνηδοποιο πως τα ματια μου έκλεισαν. Τα άνοιξα απότομα και προσπαθουσα με επίμονο βλέμμα να κοιτάξω τα χείλη μας που φιλιοντουσαν.
Ολα έγιναν πολυ γρήγορα μα εγω τα ζουσα ολα αργα, σε slow motion και ανατριχιαστικά πολυ αναλυτικά.
Συνηδοποιο πως αυτο! ΑΥΤΟ που απο μικρή το ηθελα, το ονειρευόμουν τοσο επιμονο, το ηθελα με χιλια συνέβαινε. Στα αλήθεια συνέβαινε, στην μεση ενος γηπεδου, εγω και αυτος μονη.
Η καρδια μου χτυπούσε σαν παλαβή,
Οταν με φίλησε η καρδια μου χτυπούσε τοσο που ξεχασα ακομη και το ονομα μου, δεν ξερω καν αν αναπνέω, αλήθεια τελικα αναπνέω?
Ασθενοφόρο Alert!
ALERT!
Καλεστε ασθενοφόρο, πεθαίνω καρδιακο.
Λ: Τ....τι? Δ...δεν ήθελες? Σωστα, δεν...δεν το σκέφτηκα. Ειπε γυρνώντας απογοητεύτηκα απο την άλλη μεριά βάζοντας τα χερια του ανάμεσα απο τα μαλλια του και μπορούσα να διακρίνω την νευρικότητα του.
Και εγω απλα κοιτούσα κουκουβάγια χωρις να μπορώ να βγάλω μίλια.
Λ: Συγγνώμη, συγγνώμη, ειμαι ΒΛΑΚΑΣ, ΗΛΙΘΙΟΣ! Ενας ηλιθιος μπορείς να με βαρέσει, υποθέ--
Α: ΣΚΑΣΕ! Ειπα απότομα και πηγα μπροστά του ξανα υψώνοντας το κεφάλι μου προς τα πανω για να τον δω *άτιμη η διαφορά ύψους*
Τον κοιταξα στα ματια οπως ο Γουινι βλεπει το μελι και τύλιξα τα χέρια μου γυρω απο τον υπέροχο λαιμό του που ομολογώ αν ημουν η Ελινα * The vimpare diaries* δεν θα άφηνα σταγόνα αίματος.
Α: Θελω να το ξανα κανεις! Ειπα αποφασιστικά.
Λ: Τι? Ειπε και ηταν σαν να έβλεπα στα ματια του, και πάνω απο το κεφαλάκι του 30 ερωτηματικά.
Α: Εκτος και αν δεν σου άρεσα...Ειπα προβληματισμένη.
Λ: Μμμ...η Αλήθεια ειναι πως ειχε γευση...χμμ μέντας.
Α: Τι? Ειπα και αρχισα να ανασάνω στο χερι μου προσπαθώντας να το μυρίσω
Λ: ...
YOU ARE READING
JUST Friends?(Ανταγωνιστική αγαπη #2)
Romance*3ο Βιβλίο* Start 19/8/19! Τι γίνεται οταν 2 άνθρωποι, ενα αγορι και ενα κοριτσι, η Αγαπη και ο Λουκας ηταν παντα κολλητοι απο μικροι? Ομως.... Μια μερα σταματησαν να μιλανε! Χαθηκε η εμπιστοσυνη και η επικοινωνια μεταξυ τους. Τι γίνετε οταν ξαφνι...