❣ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 59❣

528 54 7
                                    

Για μια στιγμη πιστεψα πως θα ερχοταν να μου παρει το χερι οπως ο Κωστας της Αριανας και ο Τζονυ του Οδυσσεα.

Για μια στιγμή οπως εβλεπα τον Λουκα βλεποντας με με έκπληξη στο προσωπο οτι θα ερχοταν να μου παρει το χερι...

Μεχρι που εσκασε ενα χαμογελο και προσπερνοντας με πηρε το χερι της Χριστοπούλου.

Και εγω συνεχισα να περπαταω με απογοήτευση προς το μπουφε που υπηρχε.

Σας το ειπα οτι ηταν κακη η ιδεα να ερθω εδω περα.

Ω, Damn. Νομιζω εχω γινει ρεζιλι.

Ω ναι και αρχισα να κοιταω γυρω-γυρω και αρχισα να βγαζω απο το πιατο μου τα 23 κεκακια οσο πιο διακριτικα μπορουσα και πηγα στο τραπεζι με άδειο πιατο.

*ναι γιατι πηρε την πιατελα που υπηρχε στο μπουφε*

Και γιουχουυυυυ ναι! Περναω γαματα?? Γιουχουυυυ! Φυσικα και ΟΧΙ! Εχω σκασει απο τα γλυκαα? Γιουχουυυυ ναι! Κοντεύει να σπασει το φορεμα πανω μου και να ανοίξει??? ΝΑΙΙΙΙ yeahh. Εχω πεθανει απο την ζήλια μου που ο Λουκας ειναι με αλλες? Μα φυσικά και ναιιι. Υπεροχα.

Ο: Σηκωω!

Α: Σταματα, αφηστε με δεν φτανει που ηρθα?

Αρ: Οχιι! Σηκω να χορεψουμε ειπε και τοτε εκλεισαν το φως και αναψαν πολύχρωμαα φωτακια.

«Εει για ολους τους ερωτευμενους εκει εξω. Η τελευταια ευκαιρια. Ο τελευταίος χορος.» Ειπε μια στο μικρόφωνο και εβαλαν μουσικη και σε κλασματα ολοι εγιναν ζευγαρακια.

Και εγω για μαντεψτε μονη ορθια σαν καρακιοζης

Μπλιαχ.

Μπλιαζ ειναι η ζωη μου

Οπα, κατσε...α-αυτο....ειναι αληθεια??????????

Λ: Θα χορέψεις μαζι μου?

Τι??? Τιιιι??

Τι γινεται? Κοιμαμαι? Τι ειναι αυτο τωρα?

Α: Τι? Ειπα και πριν προλαβο καλα καλα να καταλαβω με αρπαξε απο την μεση μου και με κολλησε πανω του.

Οκ αν και δεν πρεπει θα το πω μου ειχε λείψει τοσο να αγγιζω το σωμα του

JUST Friends?(Ανταγωνιστική αγαπη #2)Where stories live. Discover now