Οταν πηγα σπιτι ημουν πραγματικα τοσο μπερδεμένη ηξερα πως το να ελεγα πως... ξερετε στους γονεις μου... αν το μάθαινε ο Κωστας θα προκαλουσε χαμο δεν ειχα καθολου αυτην την διάθεση το ηξερα μονο εγω, Οδυσσεας η Αριανα και η Σοφια... καλα ναι και ο Αυτος μωρε ξερετε ο ... Λουκας!
Α: Δεν ξερω τι να κανω...
Ο: Ακου την καρδιά σου.
Α: Μα αν υπαρχουν 1000 κομματια πως ξερω πιο απο ολα θα διαλεξω.
Ο: Ολα θα πανε καλα.
Α: Εχω ναυτια, γιατι εχω ναυτια?
Ο: Γιατι εισαι εγκυος
Α: ΣΤΑΜΑΤΑ!
Ο: Μα εισαι εγκυος
Α: Σκασε Οδυσσεα. ΣΚΑΣΕ! Δεν μπορεις να καταλαβεις
Ο: Το ξερω μα ηρεμησε.
Α: Μην μου λες να ηρεμησω! Δεν θα ηρεμησω. Ειμαι εγκυος, θα καταληξω σαν τον νταμπυ το ελεφαντάκι μονο χωρις τα μεγαλα του αυτια, με ναυτιες και...
Ο: hey...ηρεμησε!
Α: ΟΧΙ! Δεν μπορω! ξερεις τι γινεται? Τωρα το παιδί με κλωτσαει και με βρίζει, μου φωναζει εισαι ψυχοπαθεις σκυλα και...
Μεσα σε λιγα μολις λεπτα ολες οι κακες σκεψεις περνουσαν απο το μυαλο μου και μια νοσοκομα με τον Οδυσσεα κατι μου ελεγαν...τι μου ελεγαν, δεν καταλαβαινω...τι μου ελεγαν...τι μου λετε? Συμπτώσεις εγκυμωσυνης ειναι και φου φου και φου και φου φου.
Νος: Επαθε κρισης πανικου...εει κοπελια χαλαρωσε παρε βαθιες ανασες.
Α: Σκασε πια εισαι? ΣΚΑΣΕ!
Και ααααουυτς
Α: ΟΔΥΣΣΕΑ! Φωναξα αφου με χαστούκισε
Ο: Εεε τι? Επρεπε να συνελθεις.
Α: Οκ ειμαι καλα.
Νος: Ελα πιες λιγο νερο και παρε αυτα τα χαπια.
Α: Ναι μωρη σαβουρα, γιατι για να με πεθανεις? Για να μεινεις μονη με τον Λουκα? Τσουλα.
Νος: Τι λεει?
Ο: Ειναι τρελη δεν την ξερω μην με ρωτατε αληθεια. Ποια εισαι στα αληθεια? Σε ξερω? Δεν την ξερω αντιο φευγω.
Α: Οχι οχι! Ειμαι καλα Οδυσσακο μου μην φευγεις.
Ο: Ααα εισαι καλα τωρα. Σαρδελα.
Α: Φουυυ, ειμαι καλα. Ειμαι καλα!
Νος: Ακου πρεπει να αραξεις να χαλαρωσεις και να με αφήσεις να κανω αυτο που ξερω
YOU ARE READING
JUST Friends?(Ανταγωνιστική αγαπη #2)
Romance*3ο Βιβλίο* Start 19/8/19! Τι γίνεται οταν 2 άνθρωποι, ενα αγορι και ενα κοριτσι, η Αγαπη και ο Λουκας ηταν παντα κολλητοι απο μικροι? Ομως.... Μια μερα σταματησαν να μιλανε! Χαθηκε η εμπιστοσυνη και η επικοινωνια μεταξυ τους. Τι γίνετε οταν ξαφνι...