❣ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 22❣

871 63 5
                                    

Κω: Το ηξερα πως θα σε έβρισκα εδω! ΑΓΑΠΗ!

Οκ!

ΚΑΙ THE END!!!!

Αυτο ηταν το τελευταίο κεφάλαιο αυτουνού του βιβλίου.

Το τελος ειναι λιγο (ΠΟΛΥ) απότομο, η εξήγηση ειναι οτι αν συνεχιζόταν η ιστορία, το Wattpad θα μου κατέβαζε το βιβλίο.

Ετσι αποφασισα να το αφησω ως εδω, κριμα ειναι να πεθάνει παλι στο τελος η πρωταγωνίστρια...

Α: Με μπερδεύεις με αλλη! Ειπα και προσπάθησα να φύγω.

Κω: Λουκα! Τι γίνεται! Ααα και εσυ εδω βλεπω? Τι εγινε σε παρενοχλεί ακομη ΑΓΑΠΗ ΑΥΤΟΣ.

Α: Παω σπιτι Κωστακη και εσυ ελα φτανει!

Κω: Το ματι σου τι επαθε?

Αφ: Ας μου έλεγε καποιος να φερω καμερα μην πανε χαμενα ολα αυτα.

Α: ΚΟΠΕΛΙΑΑ! ΣΚΑΣΕ ΠΡΙΝ ΒΟΥΤΉΞΩ ΤΟ ΣΥΧΑΜΑΙΡΟ κεφαλι σου στην λεκάνη της τουαλέτας?

Αφ: Ξερεις σε ΠΟΙΑ ΜΙΛΑΣ?

Α: ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ! Στην πρέσβειρα καλης θέλησης της πουτανεσκο!

Αφ: ΘΑ ΣΕ ΣΚΊΣΩ!

Και #ATTACK3

Α: Βρωμερό αποβράσμα μαϊντανου και κατοικίδιο της λάσπης του Αγίου Χρυσοστόμου που υιοθέτησαν απο το πακιστάν τον αιωνα του 80' θα σε κανω με τα κρεμμυδάκια.

Και μπλουμμμμμμ και οι δυο κατω

Φυσικα απο πανω εγω και αυτη απο κατω προσπαθεί να με ξεφορτωθεί αλλα μουαχαχαααααα *Σατανικο γελοίο της μητριας της Χιονατης* θα σε κανω να μην κυκλοφορείς ουτε μεσα στι ίδιο σου το σπιτι

"ΣΤΑΜΑΤΉΣΤΕ " Μια κραυγή απο ολα τα αρσενικά που υπηρχαν στον μπανιο ακουστηκε και προσπαθουσαν να με σηκώσουν απο πανω της.

Α: Γιατι δεν με αφηνετε? Αααα! Τι ειναι αυτα?

Αφ: ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΜΟΥΥΥ! ΟΙ ΤΡΕΣΕΣ ΜΟΥ!

Ουαου! Εγω το έκανα αυτο? Της εβγαλα τις τρεσες? Χαα! Να μάθεις! Ακου εκει! Να μάθει να μην κόλα στον Λουκιτο ΜΟΥ και να με βάζει στο βρωμοστομα της!

JUST Friends?(Ανταγωνιστική αγαπη #2)Where stories live. Discover now