❣ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 35❣

627 64 18
                                    

Δεν φταίω ισως να παρα φώναξα στην Σοφια αλλα στην Αγαπη ισως να αξίζει τοσο καιρο μας δουλεύει όλους και-και απλα τωρα συνειδητοποιω πως ποτε δεν επρεπε να ξανα συνδεθώ μαζι της.

Pov Αγάπης

Δεν ξερω καν που να παω, ασε που ολοι με κοίτανε περίεργα στο ξενοδοχείο που ειμαι με τις πιτζάμες...

Μα είναι τοσο ΗΛΊΘΙΟΣ αρχίζω να πιστεύω πως ειναι καλύτερα να τον μισω...μαλλον θα το εκτιμήσει καλύτερα.

Αλήθεια αυτην την στιγμή που σας μιλάω θελω απλα να πεθάνω. Να με χτυπήσει ενα αυτοκίνητο να σταματήσω επιτέλους να τον σκεφτομαι. Είναι σαν αυτα που ειπε να κόλλησαν και να τα ακουω ξανα και ξανα και ξανα λες και...ουτε εγω δεν ξέρω.

Ο: Αγαπη! Εδω εισαι, Επιτέλους σε βρηκα.

Α: Τον άκουσες?

Ο: Ειναι βλακας. ΑΣΤΟΝ.

Α: ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!

Ο: Σου το υπόσχομαι θα το πληρώσει ακριβά αυτη η ΣΚΎΛΑ.

Α: Φτανει! Δεν θελω να κάνεις τίποτα αλήθεια ολα θα γίνουν ακομη χειρότερα και ειναι το τελευταίο που θα ηθελα.

Σ: Εδω ειστε? Πως εισαι?

Α: Καλα δεν βλέπεις?

Σ: Ειναι βλακας ο αδερφος. Συγγνώμη.

Α: Μην ζητάς συγγνώμη δεν φταις εσυ Σοφια.

Ο: Μακάρι να μπορούσα να κάνω κατι να σε κάνω να ξεχαστείς.

Α: Πίστεψε με ειμαι πολυ χαρούμενη που σας εχω δίπλα μου ειπα και απλα αγκαλιάστηκαμε.

Σ: Ωραια, νομίζω θα περάσουμε εδω την βραδια μας.

Α: Ξερετε, αλλα μην θυμωσετε.

Ο: Τι??

Α: Να εμ, τσέκαρα για να δω αν εχει εισιτήρια για να επιστρέψω πισω, σπιτι και εχει πτήση σε 2 ωρες.

Σ: Τι ειναι αυτα που λες? Θα ΦΎΓΕΙΣ?

Α: Ειναι καλύτερα, άλλωστε ακουσες τον αδερφό σου ειμαι κακη επιρροή για εσενα...

Σ: Ειι, τι ειναι αυτα που λες? ΒΛΑΚΙΕΣ λεει ΜΟΝΟ!

Α: Δεν ειναι μονο αυτο, δεν θα αντέξω για ακομη 3 μερες να βλεπω αυτούς τους δυο να σαλιαρίζουν...

JUST Friends?(Ανταγωνιστική αγαπη #2)Where stories live. Discover now