❣ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 24❣

780 63 18
                                    

Α: Παμε στο δωματιο του Κωστα, εδω θα ειναι σιγα μην κατέβαινε κατω στην κατσαριδα!

Και με το που ανοίγω την πόρτα!

ΑΝΑΚΟΠΉ! ΕΓΚΕΦΑΚΙΚΟ! ΚΑΡΔΙΑΚΟ!

Τι ακριβώς εβλεπαν τα ΜΆΤΙΑ ΜΟΥ?

Μα τα ροζουλι μαγιό τις barbie απο το "Ιστορια μιας γοργονας" και η σανίδα τις αυτο ηταν ΑΠΑΓΚΑΠΙΣΤΕΥΤΩ!

Α: Ουάου! Ας με βαρέσει καποιος, γιατι νομίζω βλεπω τον αδεεφο μου να φιλιέται με την Αριανα! Ειπα και έσκασα στα γελοία. Χαμηλόφωνα.

Λ: Γκουχου! Εβυξε για να δουν πως είμαστε εδω.

Και

Αααα, Καμιμπεαρςςςς! Αυτο ηταν real? Νομιζα πως ααααα να παρει το μοβ φεγγάρι του ηφαιστείου που σωζει ο spiderman!

Αρ: Δεν εε!...

Κ: Κατι μπηκε στο ματι της ειπε και απομακρύνθηκαν αμεσως.

Την στιγμή που ολοι κοιταχτήκαμε και σκασαμε στα γελοία εκτος ο αδερφουκος μου και η Αριανα η οποια αλλαξε τις 50 αποχρώσεις του κόκκινου.

Αρ: Γ-Γιατι γελάτε?

Ο: Θα σου ελεγα τωρα αλλα χρειάζομαι την ζωη μου.

Κω: Τι? Τι κοιτάτε ετσι? Τίποτα δεν κάναμε οκ?

Λ: Ααα ρε καρδιοκατακτιτη.

Κω: Σκασε! Δεν κάναμε κάτι.

Α: Ναι ναι καλε! Ποιος είπε το αντίθετο?

Εντάξει 10000% τους ειδα να φιλιούνται οκ? Και παλι καλα απο όραση ΣΚΊΖΩ! Καλα το ελεγα εγω εκτος πλάκας πως αυτη ετσι που βριζονται θα ειναι μαζι καποια στιγμή.

Ετσι δεν έγινε και με τους γονείς μου? Και αχχχ τα πιτσουνακια μου ακομη αγαπιούνται.

Γαμωτο! Πρεπει να βιαστώ να βρω το αλλο μου μισο δεν γίνεται αυτο! Δεν εδωσα ΚΑΝ ΦΙΛΙ! 17 ΧΡΌΝΩΝ!!!!

Αλλα και αυτος δεν εδωσε σήμα ζωης που στο διαλο να το βρω?

Εεεε εσεις εκει εξω αν μου τον βρείτε με ειδοποιήτε 🙋‍♀️🙋‍♀️

Ευχαριστώ!

Λ: Καλα παμε κατω?

Κω: Τι όλοι μαζι?

Α: Καλα αν θες φευγουμε εμεις και εσεις οι 2 μεινετε εδω.

Αρ: Τι λες? Οχι βέβαια! Ιουυ!

Ο: Αχαμμμ...

Α: Εε τελειώνετε τοτε! Περιμένω και εξήγησης γιατι μας κατατρομαξατε!

JUST Friends?(Ανταγωνιστική αγαπη #2)Where stories live. Discover now