Α: Πρέπει να φύγω. Τα λεμε.
Λ: Παμε μαζι.
Α: Θέλω να σκεφτώ Λουκα, μονη μου. Ειπα και εφυγα
Η μαλλον δεν εφυγα και πολύ μακρια.
Μονο ενα βημα ισως και μισο πρόλαβα να κάνω αφου με τράβηξε απο το χερι.Ομολογώ να πω πως νιώθω πολυ ηλίθια. Μα Φοβάμαι, και αν ξυπνήσω αύριο? Και αν δεν θυμάται? Δεν ξερω.
Λ: Σε παρακαλώ. Ξερω πως ειμαι μαλακας και παρολο που σε πλήγωσα χωρις να φταις θελω μια ευκαιρία.
Α: Ευκαιρία για τι?
Λ: Για να είμαστε μαζι.
Α: Γιατι με εμενα?
Λ: Γιατι στο ειπα και πριν. Ειπε και ακουμπάει το χερι μου στο στήθος
Α: Δεν καταλαβαίνω τι θες Λουκα.
Λ: Το θεμα ειναι οτι οταν δύο άνθρωποι ειναι φιλοι, οπως εσυ και εγω...καμια φορα τα συναισθήματα εξελισσονται καταλαβαίνεις?
Α: ναι ειπα ξεροκαταπιμωντας
Λ: Ειμαι ερωτευμένος μαζι σου,...ομως καταλαβαίνω αν δεν νιωθεις το ιδιο...δεν θελω να νομίζεις Ότι δεν μπορούμε να μείνουμε φιλοι εαν εσυ...
Α: Δεν ξερω...αυτο ειναι λιγο καπως...περίεργο? Ειπα δειλά.
Ω, Φακ γαμω! Τοσο σοκ και αγωνια ουτε τοτε που ανακοινώνουν στην eurovision τον νικητή.
Λ: Κατι εκει μεσα υπαρχει και χτυπάει,και με καθε χτυπώ και σκέφτομαι, εδω και καιρο, σε αγαπω. Ειμαι ερωτευμένος. Ακουσε με, το ξερω πως το θες οσο εγω. Το θες εε?
Α: Δ..δεν ξξξερω. Ειπα ξερο καταπινοντας.
Λ: Αν δεν το ήθελες δεν θα με αφηνες να σε φιλούσα. Δεν θα αφηνες να δώσεις το πρώτο σου φίλι σε κάποιον που δεν σε νοιάζει, δεν θα ήσουν παντα διπλα μου σε οτι χρειαζόμουν παρόλο που σου φέρθηκα σκαρτα.
Α: Λουκα, μ...μην το κάνεις. Του ειπα προσπαθοντας να φύγω το χερι μου απο το στήθος του.
Λ: Οχι! Αστο εκει, θελω να νιώσεις για λιγο την καρδιά μου, γιατι για εσενα χτυπα. Πες μου πώς νιώθεις και εσυ κατι, το βλέπω στα ματια σου.
Α: Και αν νιώθω? Τοτε τι?
Λ: Μπορούμε να ειμαστε μαζι Αγαπη! Μαζι.
Α: Μα Φοβάμαι.
Λ: Κοιτα, ξερω μα σε αγαπω...δεν θα αφήσω να πληγωθείς, δεν θα σε πλήγωσω. Δεν θα σε αφησω, Θα σε αφησω μονο εαν με αφήσεις. Ειπε ακουμπώντας και τα δύο μαλακα του χερια στα μάγουλα μου και ακουμπώντας τα μέτωπα μας
YOU ARE READING
JUST Friends?(Ανταγωνιστική αγαπη #2)
Romance*3ο Βιβλίο* Start 19/8/19! Τι γίνεται οταν 2 άνθρωποι, ενα αγορι και ενα κοριτσι, η Αγαπη και ο Λουκας ηταν παντα κολλητοι απο μικροι? Ομως.... Μια μερα σταματησαν να μιλανε! Χαθηκε η εμπιστοσυνη και η επικοινωνια μεταξυ τους. Τι γίνετε οταν ξαφνι...