Bemutatkozás

255 8 2
                                    

Előszöris engem Jázminnak hívnak Jázmin Kolt és most töltöttem a 17-et. Gimis vagyok és most kezdtem a 11. osztályt. Hosszú fekete hajam van amit kínszenvedés reggel megfésülni, azon kivűl élénk zöldes szem és hát nincs rossz alakom .Van egy srác aki írtóra bejön.Eszméletlenűl helyes ,igaz nem volt még alkalmunk beszélgetni mert 2 hónapja járok ebbe a suliba. Ja igen,az elején nem mondtam de sajnos elkellet költöznünk. Mivel apu új állást kapott Londonba. Szóval New Yorkból jöttem,ott is születtem. Mondhatni ott volt minden barátnőm. Akik nagyon hiányoznak.Na mindegy szóval van egy írtó szexi srác a suliba ,a nevét már kiderítettem Davenek hívjak Dave Black. Istenem milyen dögös név....

"Reggel"

Reggel 6:30kor keltett az ébresztőm. Gyors felkeltem és elkezdtem a reggeli rutinom. Előszőr kiválasztottam a ruhám ami egy egyberészes ruhára esett. Ami szép világos kék volt. Egy hozzá illő világos kék topánkát vettem fel. Mikor ezzel végeztem akkor neki álltam megmostam a fogam és kisminkeltem magam. Nem nagyon sminkelem magam de egy kis szempillaspirál és egy kis száj fény az nem nagyon kirívó. A smink után jött a reggel leghúzósabb része.. A HAJAM!Hát igen fekete hullámos hosszú haj. Elég nehéz bánni vele. De megéri.
Gyors kifésűltem(25perc) és befontam úgy hogy előre lógjon. És már kész is voltam és elindultam a suliba.

Épp sétáltam a járdán amikor egy fekete sport kocsi állt meg melletem.
-Szia Jázmin!Elvihetlek?-mondta egy srác .
Mikor oda fordultam szinte leesett az állam. Mert Dave volt az.
-Szia!Hát nem is tudom!- mondtam kicsit kábultan.
-Nyugi nem bántalak ígerem. Gyere nyugottan úgy is egy helyre megyünk!-mondta lazán és kacsintott.
-Igaz! Oké ,akkor megyek!- és beszálltam mellé a kocsiba.Egy pár percig még egyikünk se szólalt meg. De Dave megtörte a csendet.
-Amúgy te új vagy még a suliba . Igaz?-mondta egyszerűen.
-Igen!
-Én Dave Black vagyok!-mutatkozott be.
-Engem Jázmin Koltnak hívnak! -mutatkoztam én is be.
-Tudom!-mondta Dave ahogy kimondtam a nevem. Ezen nagyon meglepődtem hogy ő mennyi mindent tudhat még rólam.
-Az klassz. De honnan?-kerdeztem.Talán kicsit durvábban mint szerettem volna.
-Hát tudod szinte minden srác az öltözőben rólad beszél! És hát már egy ideje én is szerettem volna találkozni azzal a szuper szexi új csajjal!-mondta és megint kacsintott.
-Azta ez kicsit meglepett. De ugye tudod hogy nem csak én vagyok új lány a suliba?-kérdeztem.
-Tudom . De a leírás csak rád illik. Fekete hosszú haj,zöld szem és a neved.
-Oké . Ez elég érthető.-mon dtam.Nem sokára megérkeztünk a sulihoz. Épp kiakartam szállni amikor Dave megszólalt.
-Jázmin! Mikor végzel?-tette fel a kérdést.
-Ha minden igaz akkor ma csak 5 óránk van.-mondtam kerdését megválaszolva.
-Akkor mit szólnál ha suli után elmenénk meginni valamit és utána haza vinélek?-kerdezte.
-Oké!-mondtam boldogan igent..
-Rendben. Akkor negyed egykor talizzunk a suli bejárata elött..
-Jolvan. És köszi a fuvart!- mosolyogtam rá.
-Szívesen hercegnő!- szólt még utánam és megint kacsintott.

Oké szóval ma suli után találkozom álmaim fiújával. Azonnal megkerestem Diát . Nem kellet sokáig keresnem. Dia a barátnőm. Vele már az első nap jóban lettünk.
-Jázmin!!-kiáltott ahogy meglátott.
-Szia Dia!-köszöntöttem és megöleltem.
- Mindent mesélj el!-mondta túlbuzgón.

Szerelem vagy csak játék ?Where stories live. Discover now