-Miről beszélsz Jázmin?-kérdezték tök egyszerre!
Hm.. Még a végén sikerül a tervem!
-Na szóval arra gondoltam hogy mi lenne ha elmennénk vásárolgatni és csapnánk este egy bulit!-mondtam izgatottan!
-Bulit? Mire fel?!-kerdezte Jason.
-Megünnepelhetnénk hogy 4 év után haza jöttél!-feleltem.
- Én benne vagyok! -helyeselt Dave.
-Jó legyen!- egyezett bele a bátyám!
Chhh... Ha tudnák hogy mi áll emögött.
-Indulhatunk?!-kérdezte a barátom.
-Várjunk csak! Ne siessünk..Apa mit fog hozzá szólni?!-érdeklődött Jason.
-Azt mondta oké!
-Te mikor beszéltél vele hugi?-kiváncsiskodott.
-Irtam neki egy Sms-t hogy haza jöttél és szeretnénk ezt meg ünnepelni és azt mondta oké! Ja meg úheni jogy puszil!-mosolyogtam tesómra édesen. Ledöbbenve nezet rám .
-Miért érzem azt hogy készülsz valamire Jázmin?!-célozgatott Dave.
Én nem mondtam semmit csak felkaptam a táskám és kiindultam az ajtón.
-Na milesz? Jöttök?! Vagy egyedül csináljak mindent?-szóltam nekik. Mire öszze néztek és elindultak.
Beültünk a kocsiba.
-Én vezetek !-szólt Dave.
-Akkor kizárásos alapon én ülök hátra! Hurrá!...- ült be kedvtelenül Jason hátra.
- Bocsika!-vontam vallat. Majd én is bepattantam.
- Na akkor hova lesz az út hölgyem!-mosolygott rám a pasim. Majd oda hajolva hozzám egy apró csókot lehelt az ajkamra.
Ahwww annyira imádom!
A szemem sarkából láttam hogy Jason elmosolyodik!
-Gyerünk a plázába!-mondtam amikor elváltak ajkaink.
Majd felbúgott a kocsi motorja.
-Srácok mit szólnátokegy kis zenéhez hugi nyomdbe a rádiót!-utasított a bátyám.
Tettem amit mondott és bekapcsoltam. Rácsatlakozott és már meg is szólalt a kedvenc dalom! Azonnal énekelni kezdtem.
Meglepetésemre beszállt a két srác is! Szóval 3 végig énekeltük az egész zenét. Amint vége lett mindanyian elnevettük magunkat!
Mondhatni jó hangulatban telt a hátralévő út. Énekeltünk és nevettünk!
-Meg jöttünk!-mondta Dave.
-Na akkor indulás! -szólt a bátyám! Aki ahogy elnézem elég izgatott. Talán nem is kell nekem közbe avatkozni!
Majd elindultunk be megvenni a szükséges holmikat!
-Apropó! Azt vágom hogy apu bele eggyezett meg minden! De kik leszenek még?-nézett rám Jason kérdőn.
-Már elintéztem!-szoltam lazán.
A két srácnak leesett az álla! Há igen én már elterveztem!
-Ezt hogy,és mikor?-értetlenkedtek.
-Hát szóltam pár embernek hogy szoljanak másoknak is!-vontam vállat majd ott hagytam őket és beléptem egy bulikellékes bolt ajtaján.
Még vissza néztem a két srácra akik utánam bámultak és elkezdtek nevetni!
Amit beléptem az ajtón elindultam a lugik és a konfettik irányában. Vettem 7 csomag lufit és 6 csomag különböző konfettit! Majd vettem még papír tányért,eldobható poharakat és müanyag eldobható villákat! Épp a kassza felé indultam amikor megláttam Davet és Jasont akik papír csákókat nézegettek!
-Na mizuka srácok?-érdeklődtem.
-Gondoltuk ha már hazi buli akkor kell csákó is! De amúgy minek ez a sok lufi és konfetti?-kérdezte a bátyám.
-Miért ne?-vágtam vissza és elindultam fizetni.
Kifizettem a cumot és kiléptem a bolt ajtaján.
A srácok már ott voltak mögöttem és amint látom vettek 10 csomag papírcsákot is!
Így 3 indultunk tovább.
-Most hova megyünk?-kérdezte Dave.
-Megyünk és veszünk tortát!-vágta rá a bátyám.
-Ez jó ötlet!-helyeseltem mire Dave is bolintott. Majd megfogta a kezem és ugy mentünk tortát venni.Sziasztok kincseim! Remélem tetszik nektek ez a törtenet! Köszönöm hogy szántok időt a storyaim ra! Imádlak titeket!❤❤🤞🥀
YOU ARE READING
Szerelem vagy csak játék ?
RomanceSziasztok ! Előre is bocsi ha kicsit gyenge lesz az első storym. De én még kezdő vagyok. Olvasni szoktam persze de írni ez az első. Remélem hogy azért sokan elolvasátok! Köszi!😍😘 Ez a sztory nagyon régóta fogalmazódik már bennem. És örülök hogy...