13.rész(18+)

144 5 0
                                    

Amikor elválltak ajkaink leültünk a kanapéra és elkezdte mesélni.
-Oké! Szóval az van hogy a srácokkal fogadtunk. Először belementem mert nem tudtam hogy te vagy a tét. Ha tudom nem megyek bele. Nehogy félre érsd, azért nem akartam ha tudom bele menni mert nem egy hülye fogadással akartam közel kerülni hozzád! Hanem mint minden normális ember. Elhívni randizni! Meg ilyenek. Jó tudom elhívtalak de az is a fogadás része volt.. Az volt a tét hogy megkell hogy fektesselek. De nekem nem csak egy kalandra kelletél. Én beléd szerettem és veled akarok lenni. Mert már egy ideje arrol álmodom hogy veled lehetek. Halál komolyan gondoltam amikor azt mondtam nem akarlak elveszíteni. De már rájöttem, az elején elkellet volna mondanom. Sajnàlom! -mondta a szemembe könnyesen.
Ahelyett hogy válaszoltam volna oda bújtam hozzá és magamhoz öleltem. Majd egy szenvedélyes csókkal probáltam teljesen megnyugtatni.
Mikor elválltak ajkaink ledöntött a kanapéra és egyre több csókot szort szerte a testemen! A nyakamtól egész a hasamig. Aztán lassan vetkőztetni kezdett. De gyors félbe szakítottam.
-Inkább gyerünk fel a szobámba. És már húztam is magam után. Amikor felértünk bezártam az ajtót. Először csak a falnak nyomtam. Amikor már elég rendesen beindúlt ledöntöttem az ágyra és megszabadítotam a ruháitól. Lovagló ülésbe ültrm rá. De nem a farkára. Még egy kicsit húzztam az agyát. Majd amikor már nem bírta egy lendülettel helyet cseréltünk. Mielött berakta volna megujjazott.
Mikor ugy érezte hogy elég nedves és tág vagyok. Berakta!
-Ahhhhhh! -nyögtem.
-Ez az beby! -mondta ő is.
Először lassan, majd gyorsabban mozgott bennem. Imádtam!
Mikor elfáradt megfordultunk.
Én kerültem felülre. Lovagolni keztem rajta.
-Ahhhhhhhh! -nyögte! Tudtam hogy élvezi! Ezért gyorsítottam a tempón.
Folyamatosan nyögtünk. Mikor elfáradtam megfogta a csípőm és ő mozgatott.
-Daaveeeh! -mondtam szagatottan a nevét mielött elmentem volna. Neki se kellet sok még párat lökött rajtam és ő is elment.
Nyalni kezdett!
-Mééég! -sohajtottam.
Bentebb dugta a nyelvét! Megint elmentem. Végül megint tisztára nyalt és kifeküdtünk az ágyra.

Mikor lenyugodtunk elmentünk zuhanyozni.
Zuhanyzás után felöltöztünk és lementünk a nappaliba. Elindítottunk egy romcsi filmet.
Nemsokára megjött apu!
-Szia kicsim,megjöttem! -köszönt oda.
-Szia apu!Bemutatom Davet! -mutattam be a barátomat.
-Jó napot! Dave Blacknak hívnak! -mutatkozott be.
-Edward Kolt! Örvendek! -mondta apu.
-Már sokat hallotam magáról!
-Hm. Valóban? Remélem csak csupa jót. -mosolygott apu rám.
-Igen. Teljes mértékben.
-Na ha már itt vagy maradj velünk vacsorára. Addig míg én főzök addig betudjátok fejezni a filmet. -ajánlotta apu fel.
-Örömmel! -mosolygot Dave.


🌹🌹"Sziasztok, tudom rövid lett de igyekszem majd többet írni. Remélem tetszik! "🌹🌹

Szerelem vagy csak játék ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin