16.rész

33 2 0
                                    

Otthon ébredtem fel! Körbe néztem hátha meglátom Davet. Nem volt sehol.! Elszomorodtam. Hirtelen kinyilt a szobám ajtaja. Életem szerelme egy szál alsó nadrágba lépett be az ajtón. Egy tálcával a kezében.
-Szia kicsim! - mondta és leult mellém. Letette a tálcát közénk és adott egy apró csókot.
-Szia! - mondtam én is két csók közt.
-Gondoltam hozok neked valami harapni valót! Arra gondoltam hogy megnézhetnénk egy filmet! - mosolygott.
-Ez jó ötlet! És mire gondoltál melyik filmet? - kérdeztem.
-Útra valók!
-Imádom azt a filmet! Igaz hogy már láttam, de nem tudom megunni! - öleltem meg!
-Ennek örülök szívem! - csókolt meg.
Imádom! Annyira figyelmes!
Meg néztem hogy mit hozott! Volt rajta popcorn, narancs lé és mogyoró!
Míg én a tálcát tanulmányoztam Dave megkereste a filmet.
A közepe felé jarhatunk amikor csongettek!
-Várunk valakit? - tettem fel a kérdést!
-Én nem tudom, senkit nem hívtam át!
-Hát jó, mindjárt jövök! - siettem le a lépcsőn.
-Siess vissza! - kiabálta utánam a barátom.
-Nyitom! - kiáltottam és gyors az ajtóhoz futottam.
De amikor kinyitottam a lélegzetem is el állt .
Egy magas és helyes srác állt elöttem.
Azonnal a nyakába ugrottam!
-Szia hugiii!- ölelt magához a bátyám.
-Szia! Hát teee?-érdeklödtem.
-Gondoltam haza látogatok. Már ugy is olyan rég találkoztunk. Apu?- kerdezte.
-Dolgozik.-feleltem egyszerüen.
Lépteket hallotam a lépcső felöl. Dave jött le egy pólóba és egy szál boxerben.
-Hello Dave vagyok! Jázmin barátja!-mutatkozott be a kitágult szemmel bámuló bátyámnak! Aki hirtelen felém fordult és szúros szemmel nézet rám!
-Örvendek én Jázmin báttya vagyok Jason!- rázott vele kezet.
-Na jóó. Ha meg volt a bemutatkozás akkor szerintem bemehetnénk a nappaliba és beszélgethetnénk. Mert amint látom az én drága bátyám kicsit kiakadt! -hadartam gyorsan.
Mindhárman a nappali felé vettük az irányt. Jason lepakolta a böröndjét az ajtó mellé és leült a fotelba. Míg én és Dave a kanapén helyezkedtünk el.
-Khm... Lehetne hogy a drága barátod felvesz valamit?-mondta Jason eleg ferhangon.
- Mindjárt jövök?-pattant fel Dave a kanapérol és felszaladt a lépcsőn.
-Ezt most azért te sem gondoltad komolyan Jázmin? Apa tudróla? Lefeküdtél vele? Mióta ismered?Ezt nem tudom elhinni! -szidott le a bátyám.
-Jason nyugi apu tud róla és ismeri is! És ami azt illeti hogy elég szimpinek is találja. Szóval lehetne hogy te is megpróbálsz vele össze barátkozni?! - kérleltem.
- Oké! De ha megbánt megölöm!
- Nem fogom megbántani!-szólt egy hang az ajtóból. Mindketten oda kaptuk a fejünket. Dave állt ott. De már hiányos öltözet nélkül.
-Na jó! Hamár itt járunk akkor én most felmegyek öltözni ti pedig addig beszélgessetek!-néztem szúros szemmel a bátyámra és neki indultam öltözni.De mielött kimentem volna az ajtón megcsókóltam a barátom.Ahww imádom a csókját! Olyan édes és ahhh...
Gyors felszaladtam a lépcsön és becsuktam a szobám ajtaját. Mit vegyek fel?!
Néztem be a szekrényembe!
Áháá...
Meg van! Egy kék ruhara esett a választásom amin fehér virágok voltak! Felül szükített alül lenge!
Imádom!
Gyors kibontottam a hajam és megfésülködtem!
Huhhh... Fujtam ki a levegőt miután kifésűltem a hajam.
Fárasztó!...
A tükör elött álva beugrott egy gondolat!
Kitaláltam hogy mivel tudnám elérni hogy életem szerelme és a bátyám össze haverkodjanak!
Kiléptem az ajtón majd leszaladtam a lépcsőn!
-Kitaláltam valamit! -kiáltottam és meg álltam az ajtóban! A két srác egy emberként fordult felém. Mindkettő kérdőn nézett rám!


Sziasztok! Tudom sokat késtem ezzel a résszel de sok dolgom volt! Remélem tetszik! Hétvégén jön a kövi rész! Puszii💕❤

Szerelem vagy csak játék ?Where stories live. Discover now