" Bocsi srácok hogy sokáig nem írtam, csak nem volt időm. De most megint hoztam egy új részt. Remélem tetszik. Votoljatok ha igen❤️❤️💓🤞😍"
Davel felmentünk a szobámba.Ekkor hirtelen megszólalt. A szív bajt hozta rám.
-Jófejnek tünik apud!-mondta egyszerűen.
-Hát igen. Nekem csak ő van!-szomorodtam el. Majd akkor gombócot éreztem a torkomban. Nem bírtam ki hogy ne könnyezek be. Mindig ha anyurol van szó ez lesz. Nagyon hiányzik.
Mikor Dave látott egy könnycseppet azonnal magához ölelt. Nekem se kellet több. Keserves sírásba kezdtem. Úgy éreztem hogy muszaly beszélnem róla ezért elekezdtem beszélni. Kicsit meglepődött.
-Tudod 10 éves voltam amikor anyu autó balesetet szenvedett. Már nem tudták megmenteni. - sírtam tovább.
-Az én anyukám is meghalt!-mondta remegő hangon. Hogy mi van? Ez most komoly? Szorosan hozzá bújtam. A fejemet a mellkasába futam és szorosan öleltem.
Egy ideig még így voltunk, majd elindítottunk egy horrort. A film közepe felé járhatunk amikor apu szólt hogy kész a vacsi. Megálitotuk a filmet és lementünk a konyhába. Isteni finom illat volt.
-Gyertek gyerekek! Lasagne van. Remélem Dave szereted!-kérdezte apu.
-Igen. Nagyon. És ahogy látom isteni finom! - dicsérte Dave aput.
-Na milesz eszünk?-mondtam mire a fiúk össze nézték. Na szép! Mindegy is a fiúk már csak ilyenek.
Leültünk az asztalhoz és mindenki enni kezdett. Igaza volt Davnek isteni az íze.
Apa mindig is finoman főzött, sütött. Szóval nem lepődök meg. Kaja közben apa és a pasim egyfolytában beszélgettek. Amit nem bántam de engem kihagytak ami rohadt szarul esett. De mindegy. Egyiknek sem tűnt fel.
Kaja után míg a srácok beszélgettek leszedtem az asztal és elmosogtatam.
Amikor végeztem pont azt beszéltek hogy mi lenne ha a hétvégén elmennénk pecázni. Azt tudtam hogy apa imádja a halakat kifogni. De hogy Dave is. Na azt nem. Ez a gazdag és jó módú pasi is szeresse azt hogy a párt mellet ül és fogja a halakat. De ez nagyon meglelpett. Imádtam ahogy együtt nevetnek. Sokáig akarom még hallgatni.
-Kicsim mit szólsz hozzá? Eljössz velünk? - zökkentett ki apu a kérdésével a gondolataimbol. Nem tudtam gyorsan mit reagálni rá.
-Persze.
Még egy kicsit beszélgetünk. Aztán apa elment lefeküdni.
-Jó éjszakát gyerekek! De ha lehet halkan csináljátok.! - mondta kuncogva majd elment.
Kitört belőlünk a nevetés. Nem tudom mennyit nevethettünk
Amikor kiadtuk magunkból felmentünk a szobámba és ugy döntöttünk hogy befejezzük a filmet.
A film után elmentünk fürödni.
-Tudod Jázmin soha nem voltam még ilyen szerelmes és soha senkit nem szerettem még úgy mint téged. Te egy igazi csoda vagy. A legszebb ajándék amit az élettől kaphatam volna. Remélem életem végéig velem leszel. Nagyon szeretlek kicsim!-vallotta be amitől neki álltam bőgni.
Na szép. A pasim most vall szerelmet én meg elbögöm magam. Hirtelen nem tudtam hogy mit mondjak ezért csak szorosan hozzá bújtam. Ő eközben a hajamat simogatta és puszilta.
Imádom!!!
Fürdés után bebujtunk az ágyamba.
Dave szorosan magához húzott. Majd így aludtunk el.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem vagy csak játék ?
RomanceSziasztok ! Előre is bocsi ha kicsit gyenge lesz az első storym. De én még kezdő vagyok. Olvasni szoktam persze de írni ez az első. Remélem hogy azért sokan elolvasátok! Köszi!😍😘 Ez a sztory nagyon régóta fogalmazódik már bennem. És örülök hogy...