Dave szemszöge!

69 6 0
                                    

-Remélem hogy tetszik?-kérdeztem Jázmint.
-Igen . Nagyon. Köszönöm.-mondta majd oda hajolt hozzám és megcsókolt. Annyira imádom amikor megcsókol. És ahjjj mitagadás teljesen belezúgtam.Viszont van valami amit még nem mondhatok el neki..
-Ez volt a célom. Hogy neked hercegnőm örömet okozzak.-mondtam neki.. Ahogy rám néz azokkal a szemekkel eldobom az agyam . Főleg amikor mosolyog is... IMÁDOM!
-Tudod Dave örülök hogy adtam egy esélyt. Először azt hittem hogy csak át akarsz vágni. De most már tudom hogy nem..-mondta majd gyengéden megcsókolt.
Istenem bár elmondhatnám neki hogy először tényleg az volt a célom. De ez megváltozott. Vele akarok lenni! Nem akarom elveszíteni.
-Én is örülök hogy hagyod hogy bebizonyítsam amit irántad érzek!-mondtam majd közelebb huztam magamhoz.
Nem sokára elkezdődött a film. Ami azt illeti elég hamar vége lett.
A film után mondtam neki hogy mit szólna ha elvinném vacsorázni.
-Remek. Jó ötlet!-egyezett bele.
Elvittem egy csodálatos étterembe. Ami a parton volt.
-Ez annyira csodálatos!-mosolygott rám boldogan.
-De nem csodálatosabb nálad!Arra gondoltam hogy haza szolhatnál apudnak hogy ma nálam alszol. !-dobtam be a kérdést.
-Oké!-egyezett bele. Majd elment telefonálni. Nemsokára már vissza is jött.
-Azt mondta hogy jó.!-mondta boldogan.
-Szuper.-örültem én is.
Vacsora után felmentünk hozzám.
Ahogy beértünk nem birtam már vissza tartani hogy ne nyomjam a falhoz... Imádom!Nem akarom soha elveszíteni. Felhuztam magam után a lépcsőn. Egyből ledöntöttem az ágyra...Annyira kívánom!
Nem ellenkezett.

"Sziasztok. Arra gondoltam hogy most valami újat hozok. Most Dave szemszögét irtam le nektek. Remélem sokan elolvassátok!😍😍😘❤"

Szerelem vagy csak játék ?Where stories live. Discover now