Másnap reggel jó kedvűen ébredtem. Elég hamar végeztem a reggeli készülődéssel. Már alig vártam hogy újra láthassam Davet. Mielött apu elment megkért hogy takarítsak nagyábból össze mert megint későn jön haza.
Gyors elmosogatam, felsepertem,felmostam és beraktam egy adag ruhát a mosógépbe. Amikor végzett a mosással kiteregedtem. És nem sokár már mindennel végeztem is.Kb rá egy 20percre Dave is megérkezett.
-Jó reggelt hercegnőm!-szállt ki a kocsiból és köszöntött.
-Neked is!-csókoltam meg ,amit egyből viszonzott.
-Hogy aludtál?-kérdezte amikor beindította a kocsit.
-Jól! Ahogy becsuktam a szemem már aludtam is.És te?- kérdeztem mosolyogva.
-Kiválóan! Veled álmodtam az éjjel.-mosolygott rám.
- Velem? És mit?-kiváncsiskodtam.
-Egy nagyon romantikus helyen kezdődött.Ami egy autós mozi volt. Ott ültél melletem és a fejedet a vállamra hajtottad. Közben fogtad a kezem. Amikor vége lett elvitelek vacsorázni egy nagyon különleges helyre. Vacsora után elvittelek magamhoz . Mielött taliztunk volna elötte rózsa szirommal végig szortam az egész lakást ráadásul fehér rózsa szirommal mert tudtam hogy az a kedvenced. Szoval felvitelek magamhoz és nyitottunk egy pezsgőt. Amikor megittuk utána felmentünk a szobámba és egy szenvedélyes éjszakát töltöttünk együtt.-fejezte be.
Istenem annyira édes. Ahwwww bár valoságos lenne.
-Ez nagyon romantikus volt!- hajoltam oda hozzá és egy jó cuppanós puszit nyomtam az arcára.A megmaradt úton nem nagyon beszélgettünk.Nemsokára be is értünk. Dave leparkolt majd mind ketten kiszálltunk. Kéz a kézben mentünk be a suliba. Elég sokan megnéztek minket. De nem igazán érdekelt. Dave elkísért az osztályteremig majd elbúcsúztunk.
-Szia Jázmin!-köszönt Dia.
-Szia!-mentem oda és megöleltem.
-Na mesélj! Láttam hogy kéz a kézben jöttetek be. Meghát mindenki rolatok beszél.-hadarta gyorsan barátőm.
-Hát ami azt illeti!...Tegnap amikor elmentél még átjött. Pont filmet akartam nézni amikor beállitott azzal hogy engedjem hogy bebizonyítsa hogy ő tényleg komolyan gondolja. Végül együtt néztük meg a filmet. Utána haza ment.-meséltem Diának..
-Szoval ti most jártok?-kerdezte meg.
-Mondhatni. Ahjjj annyira szeretem!-sóhajtottam.
Nemsokára bejött a tanár és elkezdődött az óra. Ami azt illeti elég hamar eltelt.Már csak 5 óránk lesz ma.ISTENEM HOGY FOGOM KIBÍRNI!!!!Egész délelött Dave járt az eszembe. Nagyon hiányzott. De nemsokára talizom vele ebédszünetbe.Addig még van 40perc. Óra után egyből rohantam az ebédlőbe.És akkor megláttam Őt ott állt az ajtóban és enegem nézett. Amikor közelebb értem ellökte magát a faltól majd magához húzott derekamnál fogva és szenvedélyesen megcsókolt.
-Nagyon hiányoztál hercegnőm. Egész délelött rád gondoltam ,alig vártam hogy lássalak!-mondta mikor szét válltak ajkaink. Majd újra falni kezdte a szám.Amit nem bántam. Sőt még többet akartam."Sziasztok! Igyekszem a következő részel addig is jó olvasást!😘😍"
YOU ARE READING
Szerelem vagy csak játék ?
RomanceSziasztok ! Előre is bocsi ha kicsit gyenge lesz az első storym. De én még kezdő vagyok. Olvasni szoktam persze de írni ez az első. Remélem hogy azért sokan elolvasátok! Köszi!😍😘 Ez a sztory nagyon régóta fogalmazódik már bennem. És örülök hogy...