Amikor oda értünk a cuki elé a fiúk engem engedtek először be!
Amint beléptem megcsapott a finom sütemények illata!
Bódító illatuk nem csak engem ragadott magával hanem a mögöttem haladó két srácot is!
Mindkét fiú ámulva néztek körbe az üzletbe!
Követtem példájukat és én is igy cselekedtem. Közelebb mentem a pulthoz és néztem a finomabnál finomabb készítményeket.
A nézelődésemet az eladó srác szakította közbe.
Hangjára a fiúk is abba hagyták a csodálkozást és mellém telepedtek.
-Sziasztok ! Mit adhatok?-kérdezte barátságosan.
A bátyám válaszolt neki!
-Szia! Egy szép nagy oroszkrém tortát szeretnénk!-válaszolta.
-Rendben! Mingyárt megnézem hogy van-e még !-majd kiment .
-Oroszkrém! Jó választás!-mondta Dave Jasonek.
Nem sokára vissza tért az eladó srác is a kezében egy szép tortával.
-Tessék! Időben jöttetek ez az utolsó oroszkrémes torta. Esetleg irjak rá valamit?
-Igen!-vágtam rá!
-Rendben! Mit irhatok?
-Üdv újra itthon!-válaszoltam azonnal.
Az eladó srác szépen ívelt kacskaringós betűkkel rá irta a kért mondatot.
Majd elcsomagolta mi pedig kifizettük éá már indultunk is!
Amint kiértünk az üzletből Dave szólalt meg.
-Most hova?!-érdeklődött.
-Arra gondoltam kéne egy kis nasi is meg valami kaja otthonra ! Szoval menjünk a Supermarketbe.-válaszoltam.
-Oké!-mondta a bátyám!
Végül a Szupermarket felé vettük az irányt!
Dave megfogta a kezem Jason pedig hozta a tortát. Én pedig vittem a szatyrokat amiket a dekorboltba vettünk.
A Supermarkethoz érve Dave megtorpant!
-Szerintem a cuccokat kikéne vinni a kocsihoz mert nem hiszem hogy praktikus lenne ha azt hinnék hogy lopunk!!-nyögte ki.
Jason bólintott és már el is indult a kijárat felé. Mi Davel utana siettünk és gyors be pakoltuk a cuccokat a kocsi hátuljába. Majd vissza indultunk a Market felé.
Amint beléptünk az üveg ajtón a srácok már el is mentek a nasik polca felé.
Egyedül maradtam!
Hm. Talán nem is baj! Gondoltam magamban.
Elindultam a kosárral a kezembe először a tejes hűtők felé. Vettem tejet,vajat,joghurtot,sajtot és tejszínt!
Ugyan igy össze szedtem minden szüksége élelmiszert.
Amikor a kasszához értem a srácok mar épp fizettek! Amint elnézem elég sok nasit vettek!
Elöttem két ember volt csak!
Mikor sorra kerültem a kaszás srác bájosan rám mosolygott!
Aztan hirtelen egy kezet éreztem a derekamon.
Eloszor megilydtem de utána megszólalt és rájöttem hogy csak Dave az. Azt vettem észre hogy a kasszás srác elfordult! Aztán rájöttem hogy Dave féltékeny. Felkuncogtam!
A Supermarketből kilépve nem birtam elkezdtem nevetni mire a srácok kérdőn néztek rám. Én nem mondtam semmit csak egy gyors csókot adtam a pasimnak aki értetlenül nézett utánam.
Aztán szerintem leesett neki mert ő is elmosolyodott.
Miután mindenki beszállt a kocsiba elindultunk haza.
YOU ARE READING
Szerelem vagy csak játék ?
RomanceSziasztok ! Előre is bocsi ha kicsit gyenge lesz az első storym. De én még kezdő vagyok. Olvasni szoktam persze de írni ez az első. Remélem hogy azért sokan elolvasátok! Köszi!😍😘 Ez a sztory nagyon régóta fogalmazódik már bennem. És örülök hogy...