Istenem annyira szexi!(18+)

194 6 0
                                    

Egy nagy fehér ház elött parkoltunk le. Először Dave szállt ki,majd oda jött és kinyitotta nekem az ajtót. Kiszáltam vagyis ha Dave nem fog meg szó szerint kiesek pofára a betonra. De hál istennek még időben megfogott. Mikor ugy éreztem hogy megtudok állni a lábamon elengedtem Davet. Vagyis csak engedtem volna ha nem fogja át a derekam és nem tapasztja ajkait ajkaimra.Istenem de jól csókol. Mikor már szinte egyikünk se kapott levegőt akkor váltak el ajkaink.

Bementünk a házba és Dave nem habozott neki esett a számnak. Szó szerint faltuk egymást. Aztán hirtelen szét váltunk.
-Gyere menjünk fel a szobámba!-mondta kicsit kifulladva.Kézen fogott és felhúzott maga után a lépcsön.Egy tágas és szépen rendben tartott helységbe mentünk be. Dave neki nyomott a falnak és neki esett ajkaim ízlelésére. Nekem se kellet több ,közelebb huztam magamhoz és hátulról bele markoltam a hajába.
-Ez az beby. Csináld?-mormolta Dave két csók közt.
Hirtelen megfordított és ledöntött az ágyra. Rám mászott és elkezdte csókolgatni a nyakam. Majd levette rólam a ruhát. Most én következdtem . Először a pólóját majd a nadrágjától szabadítottam meg. Már csak egy boxszer maradt rajta. Rajtam se volt sokkal több ruha darab csak a melltartóm és a bugyim. De ahogy gondolatban kimomdtam már Dave a melltartómat is kikapcsolja. Egy mozdulattal levette rólam. Már a bugyimba volt a keze és attól is megszabadult. Én is levettem róla a boxert .Rám mászott és már éreztem is az ujját magamba. Annyira jó!!!!!!!!!!!!Majd a lábam közé feküdt és elkezdett nyalni.
Éreztem hogy elélveztem. Dave is észre vette mert mélyebbre nyomta a nyelvét.
-Isteni vagy hercegnőm!!-mondta száját nyalogatva. Most én kerültem felülre. Ráültem méretes farkára és elkezdtem lovagolni rajta . Amikor elfáradtam átvette az irányítást és ő mozgatott a derekamnál fogva. Egy idő után át fordított és ő került felülre.Először megint elkezdett nyalni . Ami egy nyögést váltott ki belőlem. Amikor mindketten elfárdtunk kidöltünk az ágyon.
Isteni volt. Voltam már fiúval együtt de ez mindent vitt.

Szerelem vagy csak játék ?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن