Álom!

62 6 0
                                    

- Én is !-mondtam két csók közt. Annyira szeretek vele lenni.
Amikor elválltak ajkaink bementünk az ebédlőben és egy üres aztalhoz ültünk.
-És milyen napod volt hercegnőm?-mosolygott.
- Megmondom őszintén elég nehéz!-mondtam szomorúan.
-Miért?
-Nem nagyon figyeltem az órákon meghát hiányoztál!-szomorodtam el.
-Ahj te is hercegnőm! Nagyon.-csókolt meg gyengéden.

Ebéd után volt még egy órám . Davevel megbeszéltük hogy suli után elmegyünk valamerre. Szoval már csak egy 45 perces órát kell kibírnom és utána vele lehetek.
Gyorsan eltelt az utolsó órám is. Dave már ott várt a suli bejáratánál.Amikor észre vett nagyra nyitotta karját és ahogy oda értem karjaiba zárt. Majd egy gyengéd puszit nyomott a homlokomra.
-Szia kicsim!-mormolta a hajamba.
-Neked is. -öleltem szorosabban.
Majd kéz a kézben mentünk ki a kocsiig.
-És hova megyünk?-tettem fel a kérdést.
-Meglepi!-mondta titokzatosan.
-Imádom a meglepiket!
-Én meg téged!-mondta rögtön.
Ahjjj annyira édes. Nemtudom miért de tegnap óta ugy érzem ha nem lehet velem Dave akkor belebolondulok.
-Nagyon édes vagy!-hajoltam át a váltó felett és megpusziltam az arcát.
Nemsokára leparkoltunk egy AUTÓSMOZI elött. Pont úgy ahogy reggel mesélte.
-Meglepi!-csókolt meg.
-Istenem de izgi!-kiáltottam fel.
-Ugye!-mosolygot rám.
Láttam rajta hogy tényleg boldog. És én is az vagyok.

"Bocsi hogy rövid de közben írok egy másik könyvet. És kérlek olvassátok el. Címe: Tűz-Víz közt!"😘😘😘😍

Szerelem vagy csak játék ?Where stories live. Discover now