Másnap reggel megkértem Davet hogy vigyen haza hogy át bírjak öltözni suli elött. Amikor haza szaladtunk apu már nem volt otthon. Gyors átöltöztem, majd elindultunk a suliba.
"Suli"
Kéz a kézben mentünk végig a folyoson! Mindenki minket bámult. De engem nem zavart! Sőt Davet sem. Láttam pár csaj szemébe hogy mennyire irigyelnek.
Én csak lazán rájuk mosolyogtam, mire ők elfordultak. Nem baj igy legalább tudják hogy Ő az enyém!
Elkisért a teremig majd elbúcsúzkodtunk!,
-Viszlát szerelmem, délután újra tali! -mondta majd szenvedélyesen megcsókólt.
-Már alig várom!-mondtam mikor elválltak ajkaink. Majd elment!
Máris hiányzott!
Amikor beértem a terembe leültem Dia mellé. Aki rögtön a lényegre tért!
-Mindent tudni akarok! -türelmetlenkedett!
-Oké, nyugi!
-Nyugi? Te nem vagy normális! -vágta a fejemhez.
-Jolvan! Szóval ugye tegnap suli után taliztunk majd elmenünk autós moziba utána kajálni! -mondtam gyorsan. De ő tudta hogy nem mondtam el mindent!,
-Hazudsz! Nem csak ennyi volt.! Igaz? -szegezte nekem.
-Jó, oké! Után mondta hogy szoljak apunak hogy nála alszok! És vele voltam egész éjszaka!Most már örülsz? -mondtam ferhangon!
-Ez komoly? Te vele voltál egész este? Annyira irigyellek! -mondta szomorkásan!
-Igen.,
-Mázlist... -kezdte de bejött a tanár. Aki mellesleg egy segfej. Nagyon bunkó és szigorú.
Rögtön elhallgatott az osztály.
-Rendbe! Mi volta mára megbeszélve? -kezdte a tanár. Hát igen.Fizika dogát írunk ma! Nagyjából tudom. Majd neki is állt kiosztani a lapokat.
Ahoz képest gyorsan eltelt az óra.
Óra után Diával elmentünk a büféhez kaját venni.
-Amugy nem hiszed el hogy mit beszélnek a suliba! -kezdte Dia. Hát igen. Ő szereti a pletykákat!
-Mit?
-Azt hogy Dave csak egy hülye fogadás miatt van veled! Amit állítólag ő elvesztett és ezért megkellet fektetni téged! -mondta! Teljesen lesokkolt!
-Az nem lehet. Nem csak egyszer feküdtem le vele. Meg amúgy is ki mondta? -kérdeztem rá.
-Mona mondta! Meg ott beszélték Márkék! -mondta. Jesszusom ez nem lehet igaz.......
Ilyen nincs!
-Azonnal keressük meg Monát!
-De lehet hogy egy hülye pletyka! -próbált nyugtatni! Ami nem jött össze!
-Tudni akarom! Most! -kiáltottam rá.
Neki álltunk megkeresni Monát! Nem kellet sokáig keresni.
-Mona, beszélnünk kell. Sűrgős! -hadartam.
-Miről lenne szó? -kérdezte. De szerintem sejtette.
-Tényleg igaz? -kérdeztem. És már folyt is a könnyemm!
-Figyu nekem Márk mondta! Én nem tudom hogy igaz e! -felelte!
Ez ahjjjjjj. Nem hiszem el! Miért én!
-Oké, köszi! -mondtam a könnyeim törölgetve! Azonnal meg kell keresnünk Davet!
-Hé, Jázmin! Nyugi! Megkeressük Márkot. Majd ő elmondja! -próbált nyugtatni! De a könnyemm egyre csak folyt!
-Rendben! -mondtam szipogva!
Nem kellet sokáig keresni a fiúkat!
-Szia Márk! -köszönt oda Dia.
-Sziasztok! -köszönt udvariasan.
-Tényleg igaz? -tértem a tárgyra!
-Ami azt illeti igen! Fogadtunk és az volt a tét hogy aki veszít annak meg kell fektetni téged! Sajnálom! -mondta bocsánat kérően.
Ez nem lehet igaz. Nem birtam tovább. Dia karjaiba kötöttem ki. És csak bőgtem és bőgtem. Miért csinálta ezt? Nem tudom felfogni...... És még van képe!
Beszélnem kell vele.
Utolsó óra után már várt rám!
-Miért csináltad ezt? Miért használtál ki? -vágtam a fejéhez. Rögtön tudta hogy rájöttem a titkára!"Sziasztok! Bocsi hogy pár napig nem írtam, de nem volt időm!De remélem hogy tetszik!"❤❤😍😘
YOU ARE READING
Szerelem vagy csak játék ?
RomanceSziasztok ! Előre is bocsi ha kicsit gyenge lesz az első storym. De én még kezdő vagyok. Olvasni szoktam persze de írni ez az első. Remélem hogy azért sokan elolvasátok! Köszi!😍😘 Ez a sztory nagyon régóta fogalmazódik már bennem. És örülök hogy...