-Jesszus Dia! Miért kiabálsz?-kérdeztem meg.
-Ez annyira romantikus! Ő küldte? Fogadjunk nem nézted meg! Majd akkor én!- jött oda hozzám és kivette a virágok közül a kártyát.
-Na várjunk csak!- mondta. Amit kicsit furcsáltam.
- Miaz?-kérdeztem a kártyára mutatva.
- Ez nem írja hogy ki a feladó!.-mondta felháborodottan.
-Komolyan!?-lepődtem meg.
- Ja . Annyit ír hogy sok sok szeretettel a te titkos hódolód.Ennyi.-mutatta fel a kártyát.Ez hogy lehet? Ki lehet az?
-Hát ez érdekes. Fogalmam sincs hogy ki lehet.-mondtam barátnőmnek.
-Talán valameik srác a suliba!-mondta izgatottan .
- Lehet.-mondtam lazán..
-Oké akkor majd késöbb kiderítjük,most folytasd!-parancsolt rám.
-Rendben,de elötte vizbe teszem.-mondtam.Utána leültem a kanapéra mellé és elmeséltem neki a maradék sztoryt.
-Azta rohadt,te lefeküdtél a suli legszexibb pasijával?-kérdezte leesett állal.
-Igen.-feleltem lazán.
-Olyan mázlista vagy!-sóhajtott.
-Lehet. Viszont tuti hogy valami van a hátérben.-mondtam.
-Ezt hogy érted?-kérdi.
-Hát ugy hogy neked nem gyanus hogy egy szinte tök idegen pasi szerelmet vallot?-mondtam.
-Nem tudom. De ez nem elég ok. Hisz te ismered. Jó nem nagyon,de ez miért baj?-kérdezte meg.
-Hát nem érted? Szinte őse ismer. Jó oké a mai más volt. De nem ismer. És hát miért pont én? Nekem ez nagyon gyanus. Megmondom őszintén azért mentem el hozzá hogy kideritsem mi a szándéka. De nem jött össze.-mondtam Diának.
-Hát nem. Oké ,majd holnap folytatjuk. Már későre jár mennem kell. -mondta és felpattant a kanapéról.
-Oké.-mondtam én is és kikísértem az ajtóig. Gyors megöleltem és már el is ment.Egyedül maradtam . Felmentem a szobámba és leültem a gépem elé. Bekapcsoltam és gondoltam megnézek egy filmet.
Épp neki akartam kezdeni amikor csöngettek. Gyors leszaladtam mert azt hittem hogy Dia hagyott itt valamit. De nem ő volt. Hanem Dave.
-Szia hercegnőm! Rég láttalak.-mondta és megcsókolt.
-Hello.-köszöntöttem én is.
-Nem is örűlsz?-kérdezte szomorkás mosollyal.
-Ja nem,csak kicsit megleptél. Kb 3órája jöttem el tőled. Miért jöttél?-kérdeztem.
-Hiányoztál. Meg szerettem volna beszélni veled.- mondta.
-Oké. Beszéljünk. Gyere be. De most nem fogok lefeküdni veled!. -mondtam neki. Amin nagyon meglepődött.
Bevezettem a nappaliba és leültünk.
-Tudod Jázmin elkell mondanom valami nagyon fontosat ,de kérlek hallgas végig.! -kezdte el.
-Rendben.
-Szoval az a helyzet hogy én tényleg beléd szerettem. Tudom most kételketsz bennem de én komolyan gondolom. Igaz hogy nem nagyon ismerjük egymást de ezen változtatni akarok. Nagyon szép és aranyos lány vagy és azt is tudom hogy azt hiszed hogy csak arra kellesz hogy lefektesselek. De nem. Szeretlek. És kérlek adj egy esélyt hogy be bizonyítsam.- mondta Dave."Sziasztok,eddig mi a véleményetek? Írjátok meg kommentbe!"😊😉😍
ESTÁS LEYENDO
Szerelem vagy csak játék ?
RomanceSziasztok ! Előre is bocsi ha kicsit gyenge lesz az első storym. De én még kezdő vagyok. Olvasni szoktam persze de írni ez az első. Remélem hogy azért sokan elolvasátok! Köszi!😍😘 Ez a sztory nagyon régóta fogalmazódik már bennem. És örülök hogy...