2. Bölüm

391 64 14
                                    

Oha yaa! Ne demek bütün gidebileceğiniz  üniversitelerin kontenjanları dolu ? Olamaz olm yaa ? Boku yedim !

~~~~~~~~~

Napıcam şimdi ya. Ben tam üniversiteli oldum derken. Hemen anneme anlatmalyım...

"Anne gidebileceğim hiçbir üniversitede boş yer yokmuş.Hepsinin kontenjanları doluymuş.

"Ne diyosun kızım sen ? Ne demek hepsi dolu ya ? Çabuk kalk giyin okuluna gidiyoruz." Yuh lan benden çok annem panikledi.

Salaş bir t-shirt giydim üstüme. Beyaz renkte ortasında EXO yazıyor ve etrafında üyelerinin resmi var. Altına da siyah kot şort giydim. Ayağıma da siyah vanslarımı geçirdim. Telefonu ve kulaklığı cebime sıkıştırdıktan sonra annemle beraber evden çıktık.

~~~~~~~

"Pardon, müdür beyin odası nerede acaba?" diye annem bi hizmetliye sorarken ; ben annemin koluna çaktırmadan vurup dişlerimi sıkarak konuştum. "Anne ne diyon sen? Sanki ben başka bi okula gidiyom da müdürün odasını bilmiyom!!" Annem de " Tamam tamam. Hadi sen beni müdürün odasına götür de bir an önce bitirelm şu üniversite işini. Müdürün odasına girdik ve annem maşallah Begüm gibi sıraladı cümleleri:

"Merhaba müdür bey! Benim kızım nasıl üniversiteye gidemez ? Nasıl bütün kontenjanlar dolu olur yaa ??!!" Müdür şaşkınlık içerisinde bir bana bakiiiyii bi anama. Ee tabi nolcak müdür de haklı annemin hızına normal olarak ayak uyduramadı adamcağız. Müdür "Sen korefanı misin? " dedi. Oha laan nerden bildi bu keltoş müdür? "E-e-evet" Müdür " Ben koreyle ilgili birkaç grup biliyom da t-shirtunden anladim. Kore'de sana uygun bit üniversite var. Gitmek ister misin ?" Ne ne ne ? Bayılıyom heralde aneeyy. Oy gaffamm. Bu adam kore mi dedi ? Hay ben senin ağzını yiyim. Iykkkk!! Ne diyom lan ben ? Öğhkkk!! "G-gerçekten miii ?" "Evet, gerçekten" "T-tabii ki giderim. Ama annem razi görürse :(" Annem:" Tabii gidebilirsin yavrum." " Tamam o zaman işlemleri başlatiyorum. En fazla iki gününüz var." "Peki hocam. Kolay gelsin." Ohaaa inanmıyorum. Yani şimdi ben koreye mi gidiyorum?

Aşk Senden İbaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin