Gece Begüm ile konuştuktan sonra pijamalarimi giyip yattım. Kiyamam yaa. Begüm çok üzülmüştü. Bende çok özledim onu ama yapabilecek bişey yok ki! Sabah kalkmayı istemesem de kalkmak zorundaydım. Offf! Nedir bu çektiğim? 7 yaşından beri okula gidiyorum (Yok artık! Valla mı?^.^) Eun ile çıktık sabah eni belki on defa uyarmıştır onlardan uzak durmam hakkında. Neden bu kadar korkuyordu ki? Anlamıyorum. Ama öğrenmeliyim. Zamanı gelince bunu da öğrenicem. Okula vardığımızda derse 10 dk. vardı. Kantine inip popkek ve kraker aldım. Sınıfa çıktım. Sırama oturdum ve tıkınmaya başladım. Ben daha yeni başlamışken Eun geldi ve krakeri bitirdi maşaallah. Begümde nasıl konuşma hızı varsa bunda da yiyip bitirme hatta silip süpürme hızı var. Ders başladı ve zar zor da olsa hesaplamalarima göreee yaklaşık 30 dk.dır dersteyiz. Yaniii 10 dk. kaldı. (Hani bana alkış :D) Ve 30 dk.dır o pisliği her baktığımda beni dikizlerken yakalıyorum. Ve en son baktığımda bana göz kırptı >< Yaw bu ne ayak?! Nasıl bana göz kırpacak cesareti kendinde bulur anlamiyom yaa. Ben ona zamanı gelince göstercem ama sen dur! Uffffff! Daha ne kadar var? Işte budur yaa. Çok ballıyım.(Beni yemek isteyen var mi?) Zil çaldı. Kulaklıklarımı taktım ve "Secret-Yoo Hoo" şarkısını açtım. Kafamı sıraya koydum ve gözlerimi yumdum. 5 dk. sonra yanıma birisinin oturduğunu hissettim. Kafamı kaldırıp baktığımda pisligin gelmiş olduğunu gördüm. Of! Hala ne işi var onun burda?! Suratına aval aval bakarken gülümsedi. "Neden geldin, neden sürekli peşimde kuyruk gibi dolaniyorsun?" dedim. "Sadece yanında olmak ve kulaklığını paylaşmanı istiyorum." Ne diyo bu yaa! Paylaşmiyom gardaş! Ben bi tek Begüm ile paylaşırım kulaklığımı. Kulakligimi birden kulağımdan aldı ve tekini kendisi taktı. O arada şansa bak ki "T-ARA-We Were In Love" şarkısı başladı. Şansıma tüküreyim. Lan bu me biçim şans? Ama buna rağmen yüzümde bi tebessüm oluşmuştu. Bu şarkı bana huzur veriyordu. Bana baktı ve o da gülümsedi. Anlaşılan o da seviyirdu bu şarkıyı. "Sen bana hala adımı sormadın." Hakikaten adı neydi ki onun? Ama sormam gerekir miydi? Sormayı unutmuşum onla tanıştığımız gün. Çok zikiyim.(Sana gelsin Begümmm.) "Neden sorayım? Sormamı gerektirecek bişey mi var?"deyip tersledim. "O kadar da meraksız olamazsın değil mi?" Çocuk haklıydı. Merak etmiştim aslında. Hem de çok. "Offf, tamam hadi söyle adını. Söylemekte çok ısrarlısın anlaşılan." 32 diş gülümsedi ve adının Yi Jung olduğunu söyledi. Hmm..Güzel güzel. Fena değil. Ben severim Yi Jung ismini. Tabii F4 grubundan^^ "Tamam. Öğrendim artık ismini. Rahatladın mı şimdi?" Ellerini başının arkasında birleştirerek arkasına yaslandı ve "Hem de çok" dedi. Deli çıcıh. Pislik mislik ama çok tatlı yaa. Aynı Luhan gibi. Ben yaqışuqlu demem yaqışuqluya, yaqışuqlu benim olmadıkça. Ama o öyle diiil işteeee. O da çok yaqışuqlu,taş ve tatlıııı^^ Neyse yaa. Eun gelmeden bunu göndermeliyim yanımdan. Ama nasıl? Buldum! Eee tabi öğrendik zamanında ziki çıcıhdan zikilik.(Simdi diyceksiniz neden hep ziki çıcıh diyisun sinir bozucu diye, bu Begüm ile aramizda gecen bi olay ^^) "Ben tuvalete gidiyorum." dedim ve ayağa kalktım. O da peşimden gelmeye başladı. Yuh laaan noluyoruz!! "Tuvalete de mi benle gelcen(gardaş[demeyi cok isterdim])??" Oyyy yazık oyyy. Kıpkırmızı oldu suratı. Domates (Begüm) gibi^^ "Şeyyy. Yooo... Ben kantine incem. Sen kalkınca ben de kalkıyım dedim." dedi. Off! Pot kırdım heralde. Bu sefer kızarma sırası bendeydi galiba. "Hmm.Tamam. Görüşürüz" dedim ve oradan ayrıldım.
~~~~~Yurda Giderken~~~~~
Yolda müzik dinliyodum. Yoo Hoo'nun kaldığım yerinde. Elimde de kitaplarım. Önüme çita gibi hızlı fakat öküz gibi angut, öküz başlı bi antilop çıktı ve bana çarptı. Çüşşşş!! Bu kadar da sakar olnmaz ki ama! Tam yere eğildim kitaplarımı alcam, dizilerdeki olay misali(örnek demek bilmeyen varsa duyrulur :D) o da o anda yere egildi ve toplayıp bana vermeye çalıştı. Elimiz birbirine değdi ve gözgöze geldik. Vee AMAN TANRIM DİDİM!!!
Bölüm nasıl olmuş? :) Acaba bana carpan kim???? Kafamda deli sorular. :) YALNIZ ARKADAŞLAR KÖTÜ BI HABERIM VAR. TEOGA ON GUN KALDI BELKI YAZAMAYABILIRIM. KUSURA BAKMAYIN. BIR DE IYI HABERIM VAR :D ABLANIZ FEN,INGILIZCE,MATEMATIK VE TÜRKÇEDEN 100 ALDI. GÖRÜŞMEK ÜZERE JALGAYO....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senden İbaret
FanfictionTıpkı bir çocuğun yaramazlık yaptıktan sonra annesine "Bir şey diyeceğim ama kızma olur mu?" diye ürkekçe seslenmesi gibi sesleniyorum sana "Çok sevicem ama gitme olur mu?" ❤❤❤