Uyandığımda Koreye gelmiştik. 7 saat uyumuşum. Ne çabuk geçmiş 10 saat. Uçaktan indim. Sonunda hayallerimi süsleyen Seul'daydim. Anaaaa nasıl unuttum ki ben ? Deniz, Burcu, Burak, Demir ve en önemlisiii Begüm'ümü aramayı. Küscekler yaa. Neyse hattımı açtırır açtırmaz ilk iş onları aramak olacak. Şimdi ilk önce yurdumu bulmalıyım. Navigasyonumdan bakıp yurda gittim. Müdürün odasını buldum. Buraya Türkiyeden geldigimi söyleyip hangi odada kalacağımı ve odanın yerini sordum. Müdüre Hanım bana odanın yerini gösterdi. Kuralları söyledi. Haftaiçi akşam 8'e kadar haftasonu gece 12'ye kadar serbestmişiz. Hemen odama girdim. Odaya girdiğimde bütün kızlar bana bakıyorlardı. Ahhh! Hala inanamiyorumm. Ruya gibi. Karşımda çoook güzel koreli kızlar oturmuş, öküzün trene baktığı gibi bakıyorlar. ^^ Hafifçe eğilerek 'annyeonghaseyo' dedim.Onlarda hep bir ağızdan annyeong dediler. Bana yatacağım yatağı gösterdiler. Odada tam 6 kişiydik. Ranzanin alt katinda ben yatiyordum. Yatağa oturur oturmaz yanıma kahverengi iri iri gözleri olan, koyu kahve saçları olan bir kız geldi. Bana "Aramıza hoşgeldin. Ben Kim Eun Won" dedi. Şaşırmistim. Ilk defa arkadaş canlısı benimle bu kadar çok ilgilenen bir kızla karşılaşmistim. Tabii Begüm hariç. Onu yerini kimse tutamaz. "Merhab ben E-lif." dedim. Adımı soyleyebilmesi için hecelemistim. O da birkac denemeden sonra adımı öğrendi. "Nasılsın, nereden geldin, buraya nasıl ve neden geldin, çok güzelsin" gibi sözler söyledi. Söyleyene bakın hele. Ben mi güzelim sen mi ? "Ahaha çok teşekkür ederim. Bence sen daha güzelsin. Koreliler her zaman benim idolüm olmuştur. Türkiyeden geliyorum. Türkiyede gidebileceğim üniversitelerin kontenjanları doluymuş. Beni buraya gönderdiler." Kizin gözleri zaten iri. Bir de faltaşı gibi açmış gözlerini bana bön bön bakıyor. Ama çook sevdim ben bu kızı yaa.^^ "Gerçekten mi? Ottoke(nasıl olur)? Ben türkleri çok seviyorum. Her zaman türk birisiyle konuşmak benim hayalimdi. Neyse, ne yapmak istersin? Sana Seulu gezdireyim mi ? Şimdi de ben gözlerimi açmış mal mal ona bakıyordum."E-e-e-evet. Jebalyo ^^ ama şimdi cok gec oldu" "Tamam o zaman zaten yarın okullar tatil. Gün boyu doya doya gezeriz." "Çok gomawo iyi geceler" "Nado(sanada)"
Arkadaşlar cok uzgunum ama yurtta kalcam iki gun lutfen beni anlayisla karsilayin. Iki uc gun yazamiycam. Gomawoo... Jalgayo.. :* Sizi seviyom Saranghae
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Senden İbaret
FanfictionTıpkı bir çocuğun yaramazlık yaptıktan sonra annesine "Bir şey diyeceğim ama kızma olur mu?" diye ürkekçe seslenmesi gibi sesleniyorum sana "Çok sevicem ama gitme olur mu?" ❤❤❤